Саме найменування бренду JBL є абревіатурою з перших букв імені його засновника Джеймса Баллоу Лейнсінга (James Bullough Lansing), який заснував компанію в 1946 році.
Сам засновник особистість доволі цікава. Він був 9 з 14 дітей у сім'ї і з раннього дитинства жваво цікавився радіотехнікою. Так, у 10 роках зовсім юний Джеймс зібрав свою першу лейденську банку, а до 12 завдав батькам чимало клопоту, сконструювавши радіопередавач, який викликав збої в роботі розташованої неподалік військової бази.
Але, будучи великим інженером, Баллоу виявився не найвидатнішим бізнесменом, і вже 1949 року компанія опинилася під керівництвом Балла Томаса після смерті засновника, який продав бренд корпорації «Jervis Corporation». Саме цей факт став вирішальним у долі JBL, оскільки її новий власник Сідней Харманд вже до 1970 року зробили із маловідомої компанії справжній народний бренд.
Сьогодні функціонують два підрозділи цієї компанії, один із яких зосередив увагу на випуску аудіосистем побутового використання, а другий – на професійній техніці. Незважаючи на існуючий поділ, товари будь-якого цінового спектру від JBL винятково високотехнологічні, оскільки в їх основі лежать найінноваційніші розробки інженерів компанії.
Автомобільна акустика цього марення отримує найвищі оцінки від фахівців бортової електроніки і дозволяє будь-якому автолюбителю відчути всі переваги професійного обладнання.