Гарантія
Шановні покупці просимо вас уважно ознайомиться з цим розділом перед покупкою товару!
- Прийом товару на гарантійне обслуговування:
- Як правило всі товари куплені у нас мають гарантію від виробника, і відповідно гарантійне обслуговування таких товарів проводиться безпосередньо в сертифікованих сервісних центрах, адреси яких вказані в гарантійному талоні!
- У разі якщо адреси та контакти даних сервісних центрів не вказані в гарантійному талоні - можна уточнити ці дані зателефонувавши нам.
- Окремі моделі, не забезпечені регіональної гарантією (що не мають гарантійного талона фірми-виробника, сертифікованого сервісного центру і т.д) будуть ремонтуватися нашої сервісною службою.
Прийом товарів на обслуговування нашим сервісним центром (передача нами товару на сертифікований сервіс центр) можливо при наявності:
- товарного чека
- Гарантійного талона (від виробника або від нашого магазину)
- І заповнений "акт передачі в ремонт" (Який можна завантажити за посиланням або заповнити безпосередньо у нас в офісі)
Увага:
- У разі якщо у вас немає товарного чека підтверджує вашу покупку в нашому магазині, не заповненого акту передачі в ремонт (некоректно заповнених: не вказано дефект, ваші контактні дані, і т.д), товар на гарантійний ремонт не приймається!
- У разі пошкодження гарантійних пломб, самостійного розкриття приладу, зміни в програмному забезпеченні (перепрошивки) пристроїв і т.д - товар на гарантійний ремонт не приймається!
Повернення товару:
- Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.
- Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача» (Стаття 9.)
- Товар належної якості (без дефектів) * може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
- * товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
- * Збережено товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
- * присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
- Випадки коли покупець може повернути магазину куплений товар неналежної якості:
- товар несправний (Стаття 8.)
- товар несправний і товар був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин
- У разі якщо товар несправний і товар використовувався і присутній один з фактів:
- сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів.
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
- В цьому випадку у вас має бути висновок сервісного центру і чек підтверджує покупку в нашому магазині - на підставі яких за вашим бажанням ми проводимо: заміну пристрою на нове (при його наявності), повернення грошей (що покриває тільки вартість товару), обмін на інший товар з доплатою, і.т.д.
Щиро сподіваємося що даний розділ вам ніколи не знадобиться!