Шановні покупці просимо вас уважно ознайомиться з цим розділом перед покупкою товару!

  • Прийом товару на гарантійне обслуговування:
  • Як правило всі товари куплені у нас мають гарантію від виробника, і відповідно гарантійне обслуговування таких товарів проводиться безпосередньо в сертифікованих сервісних центрах, адреси яких вказані в гарантійному талоні!
  • У разі якщо адреси та контакти даних сервісних центрів не вказані в гарантійному талоні - можна уточнити ці дані зателефонувавши нам.
  • Окремі моделі, не забезпечені регіональної гарантією (що не мають гарантійного талона фірми-виробника, сертифікованого сервісного центру і т.д) будуть ремонтуватися нашої сервісною службою.

Прийом товарів на обслуговування нашим сервісним центром (передача нами товару на сертифікований сервіс центр) можливо при наявності:

  • товарного чека
  • Гарантійного талона (від виробника або від нашого магазину)
  • І заповнений "акт передачі в ремонт" (Який можна завантажити за посиланням або заповнити безпосередньо у нас в офісі)

Увага:

  • У разі якщо у вас немає товарного чека підтверджує вашу покупку в нашому магазині, не заповненого акту передачі в ремонт (некоректно заповнених: не вказано дефект, ваші контактні дані, і т.д), товар на гарантійний ремонт не приймається!
  • У разі пошкодження гарантійних пломб, самостійного розкриття приладу, зміни в програмному забезпеченні (перепрошивки) пристроїв і т.д - товар на гарантійний ремонт не приймається!

Повернення товару:

  • Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.
  • Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача» (Стаття 9.)
  • Товар належної якості (без дефектів) * може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
  • * товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;
  • * Збережено товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
  • * присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.
  • Випадки коли покупець може повернути магазину куплений товар неналежної якості:
  • товар несправний (Стаття 8.)
  • товар несправний і товар був у ремонті і після ремонту той же дефект з'являється знову з незалежних від споживача причин
  • У разі якщо товар несправний і товар використовувався і присутній один з фактів:
  • сервіс-центр не може усунути дефект протягом 14 днів.
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
  • В цьому випадку у вас має бути висновок сервісного центру і чек підтверджує покупку в нашому магазині - на підставі яких за вашим бажанням ми проводимо: заміну пристрою на нове (при його наявності), повернення грошей (що покриває тільки вартість товару), обмін на інший товар з доплатою, і.т.д.

Щиро сподіваємося що даний розділ вам ніколи не знадобиться!