Марка SUPRA з'явилася на світ у 1974 році. На той час ринок вже був захоплений великими корпораціями. Що могла запропонувати нова фірма з лінійкою продуктів, що включає десяток моделей? За рахунок чого вона могла зробити свою марку популярною? За рахунок якості, доступності, новизни. Але важливий момент: якби реальність не відповідала заявленим цінностям, фірма довго не проіснувала, це очевидно.
Проте минуло лише кілька років — і техніка SUPRA стала широко представлена світовому ринку. І ось уже в масовому порядку автомобілі у різних країнах оснащуються магнітолами SUPRA, у будинках з'являються холодильники SUPRA, телевізори SUPRA.
Всі ці роки компанія послідовно проводила у життя свою філософію, своє бачення: просто робити якісні та доступні речі. Це виявилося у багатьох аспектах.