Спочатку Crunch був брендом, що належить поряд з такими іменами, як HiFonics та Maxxsonics великої американської компанії API (Audio Products Inc.), офіс якої і сьогодні знаходиться в Чикаго.
На вітчизняному ринку товари даного виробника були присутні ще з 1994 року і завжди відрізнялися високою якістю товарів, високою надійністю та оптимальним співвідношенням щодо вартості моделі та її функціоналу. Хоча спочатку компанія спеціалізувалася на випуску автомобільних аудіо систем, з появою високого попиту на радар-детектори, компанія опанувала випуск цього виду пристроїв.
У 2003 році російська компанія, яка раніше просувала на ринку бренд Star уклала контракт з американськими власниками Crunch на використання торгової марки і запустила власну гілку виробництва радар-детекторів, що дозволило наповнити ринок СНД недорогими моделями з широким функціоналом.
Основною вимогою американської сторони було стабільне збереження високої якості продукції, незалежно від цінової категорії. Саме тому товари, що випускаються під даною маркою, відрізняються сучасним дизайном, широким функціоналом, високою якістю комплектуючих і відмінними технічними характеристиками.