GPS Трекер Трекер GPS DSF21

Артикул: 19641
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
6000
грн

Опис Трекер GPS DSF21:

  • Охоронно-пошуковий пристрій призначений для віддаленого контролю та оповіщення про стан та місцезнаходження автомобіля використовуючи мережу стільникового зв'язку. Крім функціоналу звичайного трекера, цей пристрій має ряд корисних функцій, таких як контроль палива, повідомлення про глушіння сигналу, дистанційне керування певними системами авто, звіт про статус двигуна авто, сигналізація крадіжки палива, контроль напруги акумулятора та інші.

Давайте детальніше зупинимося на основних особливостях системи:

1. Головною особливістю пристрою є модуль контролю палива.

  • Існує три можливі способи вимірювання споживання палива, кожен з яких має свої переваги та недоліки, описані нижче. Інсталятор повинен вибрати одну з таких опцій:

Використання штатного датчика палива автомобіля (працює з будь-якими штатними датчиками)

  • Є спеціально розроблений вхід для читання штатного датчика палива автомобіля. Як перевага, цей метод дозволяє отримати інформацію про рівень палива без встановлення додаткового датчика, палива, це заощадить гроші та час витрачені на інсталяцію. Недоліком цього методу є точність вимірювання - вона може змінюватися від 1 до 10%, це залежить від типу датчика палива авто та умов.

Використання додаткового датчика палива

  • Є можливість використовувати додатково встановлений датчик палива. Як перевага цього методу має низьку похибку вимірювань, 0.2-1%. Недоліком методу є висока вартість датчика палива та складний монтаж. Іншим недоліком є обмежені можливості для встановлення додаткових датчиків – у більшості випадків можливо встановити датчики тільки на вантажівки, трактори та будівельну техніку, і неможливо на легкові та комерційні автомобілі.

Використання додаткового проточного датчика палива

  • Проточний датчик палива розроблений для вимірювання споживання палива двигуном автомобіля.
  • Цей пристрій вимірює кількість палива, що проходить через паливопровід, що визначається як кількість електричних імпульсів на кожен споживаний літр палива. Як перевага, цей метод забезпечує низьку похибку виміру споживання палива – 0,1-0,2%. Недоліком його є висока вартість проточного датчика палива та дуже складний процес монтажу.

Увага!

  • При виборі режиму вимірювання палива, що протікає, інші режими контролю палива стають
  • не активними, не можна використовувати більше одного методу контролю палива в один і той же час.

2. Лінеаризація даних вимірювання палива

  • При експлуатації автомобіль здійснює різні рухи, при цьому неможливо обчислити реальну кількість палива в баку. У цьому випадку рекомендується використовувати лінеаризацію даних.
  • Як це працює?
  • Кожен раз при включенні запалювання система запам'ятовує актуальний рівень палива і використовує його як опорне значення для наступного вимірювання. Наступний вимір порівнюється з опорним значенням, Якщо різниця більша за певний поріг (параметр P51), система ігнорує цей вимір і повторює знову. Коли отримано 256 дійсних вимірювань, система обчислює середнє значення та використовує його як опорне значення, також посилає його на сервер.

3. Сигналізація крадіжки пального

  • За допомогою сигналізації крадіжки палива можна інформувати про зміну рівня палива під час паркування. У разі зміни рівня палива водій буде проінформований про це за допомогою SMS повідомлення.
  • Як це працює?
  • При кожному вимкненні запалювання, система чекає закінчення часу активації, потім запам'ятовує поточний рівень палива в баку. Якщо рівень палива зміниться більш ніж на певне значення, система надішле extra подію на сервер і тривожне SMS повідомлення на встановлений номер телефону.
  • Використовуючи спеціально розроблений вхід, система працює навіть коли електронний блок керування автомобіля переходить у сплячий режим і відсутня живлення на штатному датчику палива.

4. Контролер акумулятора автомобіля

  • Можливо активувати контролер акумулятора автомобіля; у цьому випадку водію буде повідомлено про падіння напруги через SMS повідомлення.
  • Як це працює?
  • Після кожного вимкнення запалювання, система починає контролювати рівень напруги на аналоговому вході. Якщо напруга падає нижче встановленого значення і залишається такою більше 30 сек., система надсилає тривожне SMS на встановлений номер. При короткочасних падіннях напруги система проігнорує їх.

5. Функція Анти-саботаж

  • Функція дозволяє визначати ситуації, коли водій намагається вимкнути GPS систему, відключаючи GPS антену або використовуючи глушіння GPS сигналу. Якщо функція активна та система втратила GPS сигнал під час руху, система переходить у режим Анти-саботаж. У цьому режимі система посилає останню коректну позицію (до втрати GPS сигналу) і всі актуальні дані (час, дані про паливо, входи та виходи). Також встановлюється спеціальний біт-прапор, який визначає цей режим на сервері. Якщо функцію вимкнено і система втратила GPS сигнал, жодних подій формуватися не буде.

6. Повідомлення про глушення GPS сигналу

  • Параметр включає/вимикає відправлення тривожного SMS, якщо GPS сигнал був заглушений або GPS антена була відключена.

7. Цифровий вихід

  • Він корисний у випадках, коли деяке обладнання автомобіля (автономний обігрівач, вогні тощо) має бути активоване дистанційно.

8. Підключення датчиків та сигналізації

  • Також є можливість підключення додаткових датчиків або автосигналізації до системи. У такому разі сигнал сигналу або датчика на сервер і телефон буде надіслано тривожне повідомлення про це.
  • Вся інформація з пристрою передається на спеціальний сервер, який знаходиться в Естонії. Для входу на сервер потрібно пройти просту реєстрацію при першому вході та надалі достатньо ввести свій логін та пароль і Ви отримаєте доступ до всієї необхідної інформації. За допомогою даного ресурсу Ви зможете переглянути, де знаходиться автомобіль на даний час, подивитися маршрут за період, витрату палива, а також інші необхідні параметри.
  • Окрім цього на мобільний телефон власника прийде повідомлення у разі тривожної події (спрацювання датчика, злив палива, розряд акумулятора та ін.)

Технічні характеристики:

  • Напруга живлення, DC В 7….36
  • Споживання струму (для 12В):
  • Очікуючий режим (Запалювання ВИКЛ) 50 мA
  • Режим моніторингу (Запал. ВКЛ) 200 мA
  • Цифрові входи (IGN, DIN1) , В 7….36
  • Напруга аналогового входу,В 0….30
  • Струм навантаження цифрового виходу,мА 500
  • Кількість каналів GPS 50
  • Чутливість, dBm -160
  • GPS точність ,м 2
  • Холодний старт GPS, сік 32
  • Гарячий старт, сік
  • Робоча частота, MГц 900/1800
  • Швидкість передачі GPRS, кбіт/с 42,8
  • Довжина антенного кабелю GPS, м 3
  • Довжина монтажного кабелю, м 0,5
  • Розміри, мм 67x45x18
  • Робоча температура, C -30….85
Тип пристрою: Моніторинговий трекер
Вбудована АКБ: Ні
Контроль запалювання: Ні
Реле блокування: Ні
Мікрофон: Ні
Встановлення Гео-зон: Так
Кнопка SOS: Ні

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі