Бортовий комп'ютер Multitronics RI-500
Артикул: 603697
Товар продано
Ціна:
4520
грн
Опис Бортовий комп'ютер Multitronics RI-500:
- Потужний бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 призначений для встановлення на інжекторні, дизельні (з підтримкою протоколу діагностики OBD-2) іномарки та вітчизняні автомобілі.
- Робота приладу можлива як з блоками керування (ЕБУ) різних машин, так і безпосередньо від датчика швидкості та форсунки, що робить МК універсальним для встановлення.
- Бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 має знімну лицьову панель, що дозволить уберегти від вандалізму ваш автомобіль.
- Multitronics RI-500 пропонує користувачеві понад 200 функцій, має RGB графічний дисплей (24 кольори на вибір) і може проводити діагностику великої кількості машин. Застосування нового 16-розрядного процесора робить роботу МК найточнішою та найшвидшою.
- Використання унікальної функції контролю якості палива дозволить стежити за справністю систем автомобіля та вибирати якісне паливо.
- До цього бортового комп'ютера можна підключити до 2-х парктроників Multitronics (рекомендована версія 3.0 вперед і назад).
Бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 може встановлюватись у будь-який відсік із перерахованих типорозмірів:
- 1DIN
- 2DIN
- ISO
- Основні особливості маршрутного комп'ютера Multitronics RI-500:
Конструкція:
- Знімна лицьова панель
- Універсальне кріплення — можливість встановлення 1DIN, 2DIN, ISO.
- Кожух для зберігання лицьової панелі в комплекті.
- Можливість підключення МК лише колодкою діагностики — легке встановлення.
- Можливість підключення датчика швидкості та форсунки.
- Великий (діагональ 80 мм) графічний РК-дисплей з RGB підсвічуванням.
Діагностика та попередження:
- Підтримка найбільшої кількості оригінальних протоколів іномарок
- Проговорення несправності відразу після її виникнення (розшифрування кодів помилок).
- Читання та скидання кодів помилок (при роботі з ЕБУ).
- Голосовий супровід назв і значень усіх параметрів та режимів.
- Голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.
- Промова кількості залитого палива під час заправки.
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 може функціонувати у трьох різних режимах роботи.
Універсальний режим
- В універсальному режимі роботи МК використовує підключення до датчика швидкості та будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів та аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує ряд додаткових шляхових та сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу. Для розрахунку параметрів в Універсальному режимі роботи МК не користується обміном Клінією діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому випадку, якщо МК не підтримує роботу К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
- В Універсальному режимі роботи є найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів "PARAM" - 2 шт., на відміну від режимів роботи К-Лінії, де таких дисплеїв - 3 шт.
Безпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля
- У цьому режимі користувач повинен використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким повинен працювати прилад К - лінії. Відповідно до обраного користувача типом ЕБУ, МК організує обмін по К-лінії діагностики. При періодичному обміні МК запитує ЕБУ ряд параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу.
- Використовуючи протокол обміну Клінією діагностики, функціональні можливості МК істотно розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних в Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря та ін. .д. Використання К-лінії дає можливість зчитування, розшифрування та скидання кодів помилок.
- Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики проводиться аналогічно до Універсального режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
- Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї "PARAM" (ДИСПЛЕЇ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплеїв Середніх параметрів, Технічне обслуговування та Дисплеїв Установки не можуть змінюватися користувачем.
- Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 (ISO 9141 / ISO 14230, SAE J1850 VPW,ISO 15765-4 CAN)
- Багато автомобілів та вантажівок малої вантажопідйомності, вироблених для продажу у Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II. Про підтримку цього протоколу дивіться у розділі діагностики посібника на Ваш а/м.
- Діагностичний роз'єм зазвичай розташований в межах 1 метра від кермової колонки, для доступу до нього зазвичай не потрібно розбирання панелей або демонтажу обладнання.
- Далеко не всі автомобілі, на яких встановлений 16-контактний діагностичний роз'єм, задовольняють вимогам OBD2/EOBD та підтримують обмін із діагностичними сканерами за стандартними протоколами.
- Правила прості. Якщо автомобіль зроблено для Америки, то в 1996 році і пізніше він зобов'язаний задовольняти вимоги OBD2. Якщо автомобіль зроблено для Європи, у 2001 році і пізніше, він має підкорятися вимогам EOBD. Не важливо - хто зробив автомобіль, важливо саме для якого ринку збуту його зроблено.
- Увага! Перевірка машини підтримку протоколу OBD-2 з допомогою діагностичного сканера неспроможна служити гарантією роботи маршрутного комп'ютера з цього протоколу, т.к. протоколи різняться за швидкістю обміну інформацією. Сканери не виконують функції МК, тому вони не потребують швидкої обробки інформації від ЕБУ. Маршрутний комп'ютер опитує ЕБУ з високою швидкістю для отримання оперативних даних, тому за наявності повільного протоколу OBD-2 ЕБУ може просто не відповісти на запити комп'ютера. У цьому випадку робота МК на машині можлива лише в універсальному режимі.
- Зважаючи на те, що різні виробники а/м можуть використовувати різну інтерпретацію кодів несправностей, промовляння несправностей приладом у режимі OBD-II у повному обсязі не проводиться.
- В універсальному режимі правильна робота приладу гарантується з інжекторними системами з регулюванням кількості палива шляхом зміни тривалості впорскування та датчиком швидкості на ефекті Холла.
- В універсальному режимі правильна робота приладу для параметрів "Обороти" та "Витрата палива" з автомобілями з безпосереднім упорскуванням палива (GDI) та з системами упорскування K-Jtronic та Ke-Jtronic не гарантується.
Знімна лицьова панель - вперше на ринку
- Передня панель маршрутного бортового комп'ютера Multitronics RI-500 є знімною, що дозволяє легко від'єднати її при виході з автомобіля. При від'єднаній передній панелі бортовий комп'ютер не привертає до себе сторонньої уваги і дозволяє зберегти машину від вандалів і зберегти спокій свого власника. При знятті панелі поточний час та дата продовжують йти. І навіть більше – вони продовжують йти при відключенні АКБ машини (не більше 20 хвилин).
Час триває навіть при вимкненому акумуляторі
- Текучий час не скидається при від'єднанні лицьової панелі бортового комп'ютера, він продовжує йти за її відсутності. Більше того: поточний час і дата продовжують йти навіть при повному відключенні живлення БК (не більше 20 хвилин).
Легке підключення
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 може підключатися до машини лише за допомогою колодки діагностики OBD-2 (йде в комплекті з приладом). Більшість параметрів буде доступна.
Робота на дизельних машинах
- БК Multitronics RI-500 може працювати на дизельній машині, що підтримує протокол діагностики OBD-2 (ISO 9141/ISO 14230, SAE J1850 VPW, ISO 15765-4 CAN). На сайті доступний список протестованих машин - список не остаточний і поповнюється в міру надходження інформації. Відсутність машини у списку не означає, що вона не підтримується.
Журнал поїздок
- Можливо зберегти середні параметри 20 поїздок за довільний проміжок часу. Дані останньої подорожі зберігаються автоматично. Можливий режим автоматичного збереження всіх поїздок.
Продовження подорожі
- Можна налаштувати бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 таким чином, щоб під час увімкнення запалювання дані про поточну поїздку тривали. Ця функція зручна, коли доводиться робити невелику зупинку, але дані не повинні перериватися.
Контроль якості палива
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 дозволяє стежити за якістю палива, що заправляється (з роздільною здатністю 0,1%) і станом систем упорскування. Користувач зберігає дані про роботу двигуна в пам'яті приладу (створює еталон роботи двигуна), а потім у процесі роботи МК порівнює поточні параметри з еталоном і показує відхилення (у хорошу чи погану сторони), а також залежно від налаштувань може видати попередження. li>
Габарити
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics RI-500 попередить користувача про невимкнені габарити та дозволить зберегти в цілісності АКБ автомобіля. Також можливе регулювання яскравості індикатора при вимкнених і включених габаритах і автоматично перемикатиме її залежно від часу доби.
Журнал попереджень
- Навіть якщо ви пропустили якесь попередження бортового комп'ютера або відключили його, воно зберігається в пам'яті та можливо переглянути список попереджень для аналізу аварійних ситуацій та подій.
Підключення двох парктроників Multitronics
- Для безпечного паркування автомобіля до МК Multitronics RI-500 можна підключити до двох парктроників Multitronics (версії 3.0), що дозволить захистити передню та задню зони машини. Підключивши парктроніки Multitronics, ви отримаєте багатофункціональну систему без "розмноження" додаткових модулів у салоні автомобіля. Дозволяється одночасне підключення парктроників тільки однієї моделі (наприклад, спільна робота PT-4TC і PU-4TC неможлива).
Характеристики
- Тип дисплея 128*32 РК-дисплей з RGB-підсвічуванням
- Кріплення в 1DIN, 2DIN, ISO місце (знімна рамка)
- Звуковий/голосовий супровід голосовий синтезатор + зумер
- Підключення просте підключення (у колодку діагностики), можливість підключення до ДУТ автомобіля, зовнішній датчик температури
- Кількість функцій 210
- Максимальна кількість параметрів на дисплеї від 6 до 12
- Читання та скидання помилок ЕБУ так
- Економетр так
- Контроль якості палива так
- Таксометр так
- Самостійне оновлення програмного забезпечення через адаптер К-лінії
- Підтримка ГБО немає
- Підтримка парктроніка підключення до 2-х парктроніків Multitronics (спереду та/або ззаду)
- Офілограф немає
- Опції налаштування мультидисплеїв
- Габарити (ширина/висота/глибина) 188мм/ 50мм /42мм
- Гарантія 12 місяців
Комплект постачання
- Знімна передня передня панель Multitronics RI 500 з чохлом - 1шт.
- Шасси МК у зборі з двома напіврамками - 1шт.
- Рамка для встановлення в автомобіль Chevrolet Lacetti - 1шт.
- Два пластикові кріплення в ISO та 2DIN місце - 1шт.
- Два металеві кронштейни кріплення в ISO і 2DIN місце - 1шт.
- Сполучний шлейф - 1шт.
- Роз'єм OBD2 - 1шт.
- Датчик зовнішньої температури - 1шт.
- Перехідник для універсального підключення - 1шт.
- Комплект металовиробів та резистор 5,1 кОм - 1шт.
- Чотири зачепи кріплення в 1 DIN місце - 1шт.
- Посібник з експлуатації - 1шт.
- Посібник із підключення - 1шт.
- Гарантійний талон - 1шт.
- Пакувальна коробка - 1шт.
Ваш відгук