Бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL

Артикул: 5801843
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
3075
грн

Опис Бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL:

  • Потужний бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL призначений для встановлення на інжекторні, дизельні (з підтримкою протоколу діагностики OBD-2) іномарки та вітчизняні автомобілі. Робота приладу можлива як із блоками керування (ЕБУ) різних машин, так і безпосередньо від датчика швидкості та форсунки, що робить МК універсальним для встановлення.
  • Multitronics VG1031UPL пропонує користувачеві понад 190 функцій, має RGB ​​РК-дисплей (24 кольори на вибір) і може проводити діагностику великої кількості машин. Застосування нового 16-розрядного процесора робить роботу МК найточнішою та найшвидшою.
  • Використання унікальної функції контролю якості палива дозволить стежити за справністю систем автомобіля та вибирати якісне паливо.
  • До цього бортового комп'ютера можна підключити до 2-х парктроників Multitronics (рекомендована версія 3.0 вперед і назад).

Основні особливості маршрутного комп'ютера VG1031UPL:


Конструкція:

  • Кріплення на лобове скло або панель приладів автомобіля — не потрібно демонтаж складових інтер'єру а/м.
  • Нульовий рівень вібрації.
  • Можливість підключення МК лише колодкою діагностики — легке встановлення.
  • Можливість підключення датчика швидкості та форсунки.
  • ЖК-дисплей з можливістю вибору довільного кольору підсвічування (24 кольори на вибір) діагоналлю 55 мм.

Діагностика та попередження:

  • Підтримка найбільшої кількості оригінальних протоколів іномарок! (понад 40 протоколів)
  • Проговорення несправності відразу після її виникнення (розшифрування кодів помилок).
  • Читання та скидання кодів помилок (при роботі з ЕБУ).
  • Голосовий супровід назв і значень усіх параметрів та режимів.
  • Голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.
  • Промова кількості залитого палива під час заправки.

Функціональність:

  • Новий потужний 16-розрядний процесор.
  • Більше 200 функцій.
  • Перегляд миттєвих параметрів у цифровому вигляді.
  • 6 параметрів на дисплеї одночасно (мультидисплей).
  • 3 програмовані мультидисплеї користувача.
  • Зміна шести параметрів одним дотиком.
  • Журнал подорожей.
  • Самописець з функцією «Зворотний відлік».
  • Контроль за якістю палива (дозвіл 0,1%).
  • Режим СТО.
  • Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива.
  • Розрахунок часу до ТО — кілометри/час.
  • Повідомлення про невимкнені габарити.
  • Автоматичне регулювання яскравості день/ніч.
  • Можливість підключення двох парктроників Multitronics (версія 3) — вперед та назад.
  • Можливість самостійного оновлення програмного забезпечення через інтернет.
  • Маршрутний бортовий комп'ютер Мультитронікс VG1031UPL може функціонувати у трьох різних режимах роботи.
  • Універсальний режим
  • В універсальному режимі роботи МК використовує підключення до датчика швидкості та будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів та аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує ряд додаткових шляхових та сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу.
  • Для розрахунку параметрів в Універсальному режимі роботи МК не користується обміном Клінією діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому випадку, якщо МК не підтримує роботу К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
  • В Універсальному режимі роботи є найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів "PARAM" - 2 шт., на відміну від режимів роботи К-Лінії, де таких дисплеїв - 3 шт.
  • 2. Безпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля
  • У цьому режимі користувач повинен використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким повинен працювати прилад К - лінії. Відповідно до обраного користувача типом ЕБУ, МК організує обмін по К-лінії діагностики. При періодичному обміні МК запитує ЕБУ ряд параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу.
  • Використовуючи протокол обміну Клінією діагностики, функціональні можливості МК істотно розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних в Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря та ін. .д. Використовування К-лінії дає можливість зчитування, розшифрування та скидання кодів помилок.
  • Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики проводиться аналогічно до Універсального режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
  • Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї "PARAM" (ДИСПЛЕЇ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплеїв Середніх параметрів, Технічне обслуговування та Дисплеїв Установки не можуть змінюватися користувачем.
  • 3. Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 (ISO 9141/ISO 14230, SAE J1850 VPW, ISO 15765-4 CAN)
  • Багато автомобілів та вантажівок малої вантажопідйомності, вироблених для продажу у Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II. Про підтримку цього протоколу дивіться у розділі діагностики посібника на Ваш а/м.
  • Діагностичний роз'єм зазвичай розташований в межах 1 метра від кермової колонки, для доступу до нього зазвичай не потрібно розбирання панелей або демонтажу обладнання.
  • Далеко не всі автомобілі, на яких встановлений 16-контактний діагностичний роз'єм, задовольняють вимогам OBD2/EOBD та підтримують обмін із діагностичними сканерами за стандартними протоколами. Правила прості. Якщо автомобіль зроблено для Америки, то в 1996 році і пізніше він зобов'язаний задовольняти вимоги OBD2. Якщо автомобіль зроблено для Європи, у 2001 році і пізніше, він має підкорятися вимогам EOBD. Не важливо - хто зробив автомобіль, важливо саме для якого ринку збуту його зроблено.
  • Увага! Перевірка машини підтримку протоколу OBD-2 з допомогою діагностичного сканера неспроможна служити гарантією роботи маршрутного комп'ютера з цього протоколу, т.к. протоколи різняться за швидкістю обміну інформацією. Сканери не виконують функції МК, тому вони не потребують швидкої обробки інформації від ЕБУ. Маршрутний комп'ютер опитує ЕБУ з високою швидкістю для отримання оперативних даних, тому за наявності повільного протоколу OBD-2 ЕБУ може просто не відповісти на запити комп'ютера. У цьому випадку робота МК на машині можлива лише в універсальному режимі.
  • Зважаючи на те, що різні виробники а/м можуть використовувати різну інтерпретацію кодів несправностей, промовляння несправностей приладом у режимі OBD-II у повному обсязі не проводиться.

Легке підключення

  • Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL може підключатися до машини лише за допомогою колодки діагностики OBD-2 (іде в комплекті з приладом). Більшість параметрів буде доступна.

Робота на дизельних машинах

  • МК Multitronics VG1031UPL може працювати на дизельній машині, що підтримує протокол діагностики OBD-2 (ISO 9141/ISO 14230, SAE J1850 VPW, ISO 15765-4 CAN). На сайті доступний список протестованих машин - список не остаточний і поповнюється в міру надходження інформації. Відсутність машини у списку не означає, що вона не підтримується.

Журнал поїздок

  • Можливо зберегти середні параметри 20 поїздок за довільний проміжок часу. Дані останньої подорожі зберігаються автоматично.

Продовження подорожі

  • Можна налаштувати бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL таким чином, щоб під час увімкнення запалення дані про поточну поїздку тривали. Ця функція зручна, коли доводиться робити невелику зупинку, але дані не повинні перериватися.

Контроль якості палива

  • Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL дозволяє стежити за якістю палива, що заправляється, і станом систем упорскування. Користувач зберігає дані про роботу двигуна в пам'яті приладу (створює еталон роботи двигуна), а потім у процесі роботи МК порівнює поточні параметри з еталоном і показує відхилення (у хорошу чи погану сторони), а також залежно від налаштувань може видати попередження. li>

Габарити

  • Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL попередить користувача про невимкнені габарити і дозволить зберегти в цілісності АКБ автомобіля. Також можливе регулювання яскравості індикатора при вимкнених і включених габаритах і автоматично перемикатиме її залежно від часу доби.

Журнал попереджень

  • Навіть якщо ви пропустили якесь попередження бортового комп'ютера або відключили його, воно зберігається в пам'яті та можливо переглянути список попереджень для аналізу аварійних ситуацій та подій.

Підключення двох парктроників Multitronics!

  • Для безпечного паркування автомобіля до МК Multitronics VG1031UPL можна підключити до двох парктроників Multitronics (версії 3), що дозволить захистити передню та задню зони машини. Підключивши парктроніки Multitronics, ви отримаєте багатофункціональну систему без "розмноження" додаткових модулів у салоні автомобіля. Дозволяється одночасне підключення парктроників тільки однієї моделі (наприклад, спільна робота PT-4TC і PU-4TC неможлива).
  • В універсальному режимі правильна робота приладу гарантується з інжекторними системами з регулюванням кількості палива шляхом зміни тривалості впорскування та датчиком швидкості на ефекті Холла.
  • В універсальному режимі правильна робота приладу для параметрів "Обороти" та "Витрата палива" з автомобілями з безпосереднім упорскуванням палива (GDI) та з системами упорскування K-Jtronic та Ke-Jtronic не гарантується.

Бортовий комп'ютер Multitronics VG1031UPL випускається з двома типами індикаторів:

  • Позитивний (Light) — темні символи на світлому фоні
  • Негативний (Dark) — світлі символи на темному тлі
  • Основні функції бортового комп'ютера VG1031UPL
  • Читання параметрів ЕБУ двигуна так
  • Ведення статистики поїздок так
  • Попередження про критичні значення параметрів так
  • Читання та скидання кодів несправностей систем автомобіля так
  • Нагадування про необхідність проведення технічного обслуговування так
  • Розрахунок витрат палива так

Можливості маршрутного комп'ютера

  • Сушіння свічок  так
  • Примусове включення вентилятора охолодження двигуна? так
  • Відображення максимальної швидкості на останньому кілометрі шляху так
  • Час розгону до швидкості  так
  • Журнал швидкості на останньому кілометрі шляху так
  • Економетр так
  • Таксометр так
  • Контроль якості палива так
  • Самописець параметрів з функцією "Зворотний відлік" так
  • Настроювання параметрів на екрані (мультидисплеї) ? так
  • Самостійне оновлення ПЗ адаптер К-лінії
  • Діагностичні функції комп'ютера
  • Відображувані параметри  базові/стандартні
  • Читання та скидання помилок ЕБУ так
  • Скидання адаптацій ЕБУ  так
  • Ведення статистики (усереднення параметрів)
  • середні за поїздку так
  • середні добові так
  • середні накопичувальні? так
  • середні в пробках так
  • середні без пробок так
  • Налаштування бортового комп'ютера
  • Вибір діагностичного протоколу так
  • Коригування витрат палива так
  • Коригування швидкості та пробігу так
  • Встановлення обсягу бака так
  • Калібрування бака  так
  • Встановлення меж параметрів  так
  • Джерело показань оборотів ЕБУ / форсунка
  • Джерело показань швидкості ЕБУ / датчик швидкості
  • Джерело показань витрати палива (бензин, дизель) ЕБУ/форсунка
  • Джерело даних про залишок палива в баку ЕБУ / датчик рівня палива / розрахунковий (ручне введення)
  • Налаштування типу озвучування попереджень про аварійні ситуації? так
  • Налаштування періоду оповіщення про аварійні події ? так
  • Встановлення дати та часу вручну
  • Установка пробігу до проходження ТО  так
  • Встановлення вартості володіння автомобілем  так
  • Встановлення вартості показників таксометра  так
  • Налаштування парктроників Multitronics  так
  • Підключення до зовнішніх джерел
  • датчик швидкості так
  • форсунка так
  • запалювання так
  • датчик рівня палива так
  • зовнішній датчик температури повітря 1 шт.
  • Специфікація приладу
  • Тип дисплея символьний РК-дисплей з RGB-підсвічуванням 16х2 (символи (у рядках*у стовпцях))
  • Тип двигуна впорскуваний бензиновий / дизельний
  • Спосіб кріплення на лобове скло або на парприз («торпедо»)
  • Місце встановлення  універсальний
  • Звуковий/голосовий супровід голосовий синтезатор + зумер
  • Спосіб підключення просте підключення (у колодку діагностики)
  • Напруга живлення +12В
  • Середній споживаний струм у робочому режимі не більше 0,35А
  • Середній споживаний струм у черговому режимі не більше 0,03А
  • Робоча температура навколишнього повітря -20°С...+45°С
  • Температура транспортування та зберігання -40°С...+60°С
  • Дискретність подання інформації
  • обіг обертання двигуна (дискретність) ? 1...40 об/хв
  • витрата палива (дискретність) 0,1 л
  • рівень палива в баку (дискретність) 0,1 л
  • швидкість (дискретність) 1 км/год
  • напруга АКБ (дискретність) 0,1В
  • температура (дискретність) 1°С
  • відстань (дискретність) 0,1 км
  • напруга на датчику рівня палива (дискретність) 0,01 В
  • Опціональні можливості
  • Підключення парктроніків Multitronics до 2-х парктроніків (спереду та ззаду)
  • Сумісні моделі парктроників PT-4TC/PT-3TC/PT-2TC/PU-4TC
  • Сумісні аксесуари -
  • Оригінальні протоколи іномарок
  • Audi, Seat, Skoda, Volkswagen VAG 1...12 / VAG 13...14 / VAG CE
  • Chery Tiggo, GreatWall Hover, BYD F3 та ін ? Tiggo
  • Chevrolet (Aveo, Lacetti, Rezzo, Lanos); Daewoo Nexia? Авео / Авео2
  • Daewoo (Lanos, Nexia, Nubira, Leganza)  ДЕУ 1...3
  • Daihatsu  Daihatsu
  • GreatWall (Safe, Deer та ін.)  GreatWall
  • Honda Honda
  • Mitsubishi Mitsu 1...5
  • Nissan до 2000 р.в. ? Consult1 / Consult1D
  • Nissan після 2000 р.в. ? Nissan
  • Opel? Opel 1...8
  • Renault (Logan, Sandero, Symbol, Kangoo) ? Рено
  • SsangYong (дизель)? SsYong диз
  • SsangYong (бензин)? SsYong бен
  • Subaru  Subaru
  • Suzuki Escudo, Vitara Suzuki
  • Toyota, 1998...2003 р.в. Toyota
  • Універсальні протоколи OBD-2/EOBD
  • ISO 15765-4 CAN CAN
  • ISO 9141 / ISO 14230 OBD2P / OBD2Q / OBD2S
  • SAE J1850 VPW J1850
  • ЕБУ автомобілів ВАЗ
  • Січень 5.1; Bosch 1.5.4(N); VS5.1 Ітелма Січень
  • Bosch MP7.0 Bosch M7.0
  • Bosch М7.9.7 (+); М73; Січень 7.2 (+) Bosch М7.9.7
  • Ітелма М74; Bosch ME17.9.7; Ітелма М75 М74
  • ЕБУ автомобілів ГАЗ
  • Мікас 5.4, 7.1, 7.2; СОАТЭ 301, 302, 309; Ітелма VS5.6 Мікас
  • Ітелма VS8; Мікас 11? Мікас 11
  • Мікас 11ET; Мікас 11CR? Мікас 11Е3
  • Мікас 10.3; Мікас 12.3 Мікас 10.3
  • Motorola  Крайслер
  • ЕБУ автомобілів УАЗ
  • Мікас 5.4, 7.1, 7.2; СОАТЭ 301, 302, 309; Ітелма VS5.6 Мікас
  • ЕБУ інших автомобілів
  • Мікас 7.6, Мікас 10.3 Мікас 7.6

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі