Автосигналізація iCode 06 Base без сирени

Артикул: 20679
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
3067
грн
  • Турботаймер

Опис iCode 06 Base без сирени:

  • ICODE_06 – автосигналізація без функції запуску двигуна призначена для підключення на автомобілях, які не обладнані цифровими шинами CAN, або там, де підключення до CAN-шин малоефективне. Порівняно з моделлю iCODE_07 Base, що випускалася раніше, в даній системі знижено енергоспоживання брелока з РК-дисплеєм, центрального блоку та реалізовано нові функціональні можливості: робота з силовим підкапотним модулем HM01 та програмування режимів роботи сигналізації та датчиків через комп'ютер.

Особливості системи:

  • Максимальний захист від електронного злому «Діалоговий» принцип обміну командами управління між обома брелоками та системою разом з динамічним кодуванням та індивідуальними 128-бітними ключами шифрування для кожної системи робить будь-які спроби зчитування коду останніми електронними «код-граберами» марними.
  • Дальнобійний перешкодозахищений радіоканал зв'язку. Багатоканальний радіотракт із фазочастотною модуляцією забезпечує стабільний та надійний зв'язок з автомобілем в умовах сильних індустріальних шумів сучасних мегаполісів на відстанях до 2 км.
  • Постійний моніторинг каналу зв'язку із автомобілем. Контроль у режимі реального часу наявності та якості зв'язку з автомобілем з виведенням інформації на РК-дисплей брелока додадуть власнику автомобіля впевненості в тому, що система своєчасно просигналізує про будь-які спроби несанкціонованого впливу на автомобіль.
  • Дистанційний контроль за системою та автомобілем у режимі реального часу. Дистанційний контроль стану системи охорони з одночасною індикацією на РК-дисплеї брелока всіх запрограмованих режимів роботи системи, напруги бортової мережі автомобіля, температури двигуна, температури в салоні, поточного часу.
  • Максимально можлива кількість охоронних зон. 13 незалежних зон охорони автомобіля, включаючи вбудовані датчики: удару, руху, напруги бортової мережі автомобіля, відключення антенного модуля.
  • Щоденник історії подій. Пам'ять останніх 8 причин спрацювання сигналізації з виведенням інформації на РК-дисплей брелока.
  • Потужний набір протиугінних функцій та режимів. Режими: іммобілізатора, антипограбування, двокрокового розблокування двигуна. Вбудований ланцюг блокування двигуна з програмованою логікою роботи та імітацією «непрацюючого» двигуна при спрацьовуванні режиму антипограбування, Вбудований однопровідний кодований інтерфейс для спільної роботи з віддаленими цифровими реле блокування R350/R450 та силовим підкапотним модулем iCODE HM01.
  • Багатоваріантне увімкнення режиму охорони. Оперативне включення охорони брелоками з/без звукових сигналів підтвердження, з/без звукових сигналів тривоги при спрацьовуванні охоронних датчиків, з відключенням датчика удару та дод. датчика за рівнями, з двигуном, з активованим режимом турботаймера.
  • Унікальний заводський код екстреного керування системою. Унікальний для кожної системи 4-значний заводський секретний код екстреного управління системою, прихований від сторонніх очей під захисним шаром на карті користувача, гарантує власнику автомобіля неможливість запису додаткових брелоків на згадку про систему без його повідомлення.
  • Гнучкі канали керування зовнішніми пристроями. Два силових релейних канали з струмовим навантаженням до 15 А і три слаботочні канали з допустимим навантаженням 300 мА кожен дозволять реалізувати будь-які задуми установників і максимально повно задовольнити запити автовласників.
  • Зручний інтерфейс користувача. Інтуїтивно зрозумілий набір команд управління зі звуковим підтвердженням набраної команди та максимально інформативний РК-дисплей з розбивкою по сегментах згідно з функціоналом системи для зручного візуального сприйняття.
  • Простота інсталяції. З брелока вибирається необхідна чутливість вбудованих датчиків удару та руху, стан сервісних та програмованих функцій та режимів. Вся інформація про параметри, що змінюються, в процесі програмування виводиться на РК-дисплей основного брелока. Для тих, кому подобається програмувати систему через комп'ютер, в систему вбудований інтерфейс підключення центрального блоку через шлейф антенного модуля до порту USB комп'ютера. Крім традиційного варіанта підключення виходів на світ безпосередньо до світлових приладів автомобіля, система дозволяє без використання CAN-інтерфейсу підключатися до штатної кнопки аварійного освітлення.

Технічні характеристики:

  • НАПРУГ ЖИВЛЕННЯ - 9 - 15В
  • СТРУМ СПОЖИВАННЯ В РЕЖИМІ ОХОРОНИ - не більше 30мА
  • ДІАПАЗОН РОБОЧИХ ТЕМПЕРАТУР - від -40 С до +85 С
  • ЧАСТОТНИЙ ДІАПАЗОН БАГАТОКАНАЛЬНОГО РАДІОТРАКТУ - 433,075МГц - 434,775МГц
  • ТИП КОДУ УПРАВЛІННЯ - діалоговий, динамічний
  • ДАЛЬНІСТЬ ДІЇ РАДІОКАНАЛУ ВІД ОСНОВНОГО БРЕЛОКА ДО АВТОМОБІЛЯ - до 900м
  • ДАЛЬНІСТЬ ДІЇ РАДІОКАНАЛУ ВІД ДОДАТКОВОГО БРЕЛОКА ДО АВТОМОБІЛЯ - до 30м
  • ДАЛЬНІСТЬ ДІЇ РАДІОКАНАЛУ ВІД АВТОМОБІЛЯ ДО БРЕЛОКА - до 2000м
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. Двостороння
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): 2000
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Ні
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Діалогове
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі