Бортовий комп'ютер Multitronics SE-50V
Опис бортового комп'ютера Multitronics SE-50V:
- Графічний маршрутний бортовий комп'ютер SE-50V призначений для установки на інжекторні автомобілі (в т.ч. іномарки) у повноцінне 1DIN-місце (розмір автомагнітоли з рамкою).< /span>
- Робота приладу можлива як з ЕБУ (список підтримуваних ЕБУ представлений нижче), так і безпосередньо з датчиком швидкості та форсункою, при цьому робота з ЕБУ розширює функціональність бортового комп'ютера.< /span>
- До цього бортового комп'ютера можна підключити до 2-х парктроників Multitronics (рекомендована версія 3.0 вперед і назад).
Основні особливості маршрутного комп'ютера Multitronics SE-50V:
Конструкція:
- Можливість підключення МК тільки колодкою діагностики — легке встановлення.
- Можливість підключення датчика швидкості та форсунки.
- Великий (діагональ 80 мм) графічний РК дисплей з RGB підсвічуванням (24 кольори на вибір).
Діагностика та попередження:
- Підтримка великої кількості оригінальних протоколів іномарок!
- Промовлення несправності відразу після її виникнення (розшифрування кодів помилок).
- Читання та скидання кодів помилок (при роботі з ЕБУ).
- Голосовий супровід назв і значень усіх параметрів та режимів.
- Голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.
- Промова кількості залитого палива при заправці.
Функціональність:
- Новий потужний 16-розрядний процесор.
- Більше 200 функцій.
- Перегляд миттєвих параметрів у цифровому/лінійному/графічному вигляді.
- 6 параметрів на дисплеї одночасно (мультидисплей).
- 3 програмованих мультидисплея користувача.
- Зміна шести параметрів одним дотиком.
- 6 або 12 параметрів на екрані одночасно.
- Журнал подорожей.
- Самописець з функцією «Зворотний відлік».
- Контроль за якістю палива (дозвіл 0,1%).
- Режим СТО.
- Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива.
- Розрахунок часу до ТО — кілометри / час.
- Можливість підключення двох парктроників Multitronics (версія 3) — вперед і назад.
- Можливість самостійного оновлення програмного забезпечення через інтернет.
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics SE-50V може функціонувати у трьох різних режимах роботи.
Універсальний режим
- В універсальному режимі роботи МК використовує підключення до датчика швидкості та до будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів та аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує ряд додаткових шляхових та сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу.
- Для розрахунку параметрів в Універсальному режимі роботи МК не користується обміном по К-лінії діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому випадку, якщо МК не підтримує роботу К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
- В Універсальному режимі роботи доступна найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів «PARAM» — 2 шт., на відміну від режімов роботи по К-Лінії, де таких дисплеїв mdash; 3 шт.
Безпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля
- У цьому режимі користувач повинен використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким повинен працювати прилад К — лінії. Відповідно до обраного користувача типом ЕБУ, МК організує обмін по К-лінії діагностики. При періодичному обміні МК запитує у ЕБУ низку параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу.
- Використовуючи протокол обміну по К-лінії діагностики, функціональні можливості МК суттєво розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних в Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря та ін. .д. Використання К-лінії дає можливість зчитування, розшифровування та скидання кодів помилок.
- Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики проводиться аналогічно Універсальному режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
- Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї «PARAM» (ДИСПЛЕЇ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплеїв Середніх параметрів, Технічне обслуговування та Дисплеїв Установки не можуть змінюватися користувачем.
Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 ISO 9141 / ISO 14230
- Багато автомобілів та вантажівок малої вантажопідйомності, вироблених для продажу в Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II.
Основні функції
- Тип дисплея 128*32 РК-дисплей з RGB-підсвічуванням
- Кріплення в 1DIN місце
- Звуковий/голосовий супровід голосовий синтезатор + зумер
- Підключення просте підключення (у колодку діагностики), можливість підключення до ДУТ автомобіля, зовнішній датчик температури
- Кількість функцій 200
- Максимальна кількість параметрів на дисплеї від 6 до 12
- Читання та скидання помилок ЕБУ так
- Економетр так
- Контроль якості палива так
- Таксометр так
- Самостійне оновлення програмного забезпечення через адаптер К-лінії
- Підтримка ГБО немає
- Підтримка парктроніка підключення до 2-х парктроників Multitronics (спереду та/або ззаду)
- Офілограф немає
- Опції налаштування мультидисплеїв
- Габарити (ширина/висота/глибина) 188мм/58мм/48мм
- Гарантія 12 місяців
Комплект постачання
- Multitronics SE 50V - 1шт.
- З'єднувальний шлейф - 1шт.
- Роз'єм OBD2 - 1шт.
- Датчик зовнішньої температури - 1шт.
- Перехідник для універсального підключення - 1шт.
- Посібник з експлуатації - 1шт.
- Посібник із підключення - 1шт.
- Гарантійний талон - 1шт.
- Упаковальна коробка - 1шт.
Дисплеї «ПАРАМЕТРИ 1-3″ (Універсальний режим Параметри 1-2)
- Миттєва витрата палива
- Залишок палива в баку
- Температура охолоджуючої рідини
- Температура повітря
- Швидкість
- Обороти
- Напруга
- Час
- Дросель
- Масова витрата повітря
- Прогноз пробігу на залишку палива в баку
- Напруга на датчику кисню
- Положення крокового двигуна
- Поправка УОЗ
- Тривалість упорскування
- Дисплей «Середні за поїздку»
- Час за поїздку
- Витрата на 100 км за поїздку
- Швидкість середня за поїздку
- Пробіг за поїздку
- Витрата палива за поїздку
- Вартість поїздки
Дисплей «Середні/скидання»
- Час після скидання
- Витрата на 100 км середня після скидання
- Швидкість середня після скидання
- Пробіг після скидання
- Витрата палива після скидання
- Вартість після скидання
Дисплей «Середні накопичувальні»
- Моторесурс накопичувальний
- Витрата на 100 км загальний накопичувальний
- Абсолютна середня швидкість
- Абсолютний пробіг
- Витрата палива/загальний
- Вартість/загальна
Дисплей «Середні в пробках»
- Вартість 1 км таксі
- Вартість 1 хвилини таксі
- Вартість «подачі» а/м
- Пробіг таксі
- Час таксі
- Загальна вартість поїздки
- Дисплей Технічного обслуговування — Час ТО
- Заміна повітряного фільтра
- Заміна олії КПП
- ТО форсунок
- Заміна ременя ГРМ
- Заміна охолоджуючої рідини
- Заміна масла двигуна
- Заміна свічок
Дисплей технічного обслуговування — Параметри ТО
- Середня напруга АКБ
- Інформація
- Демонстрація
- Розрахунок ТО
- Помилки системи
- Скидання помилок
- Сушіння свічок
Дисплей Налаштувань — Виправлення
- Корекція індикації швидкості
- Корекція індикації витрати пального
- Еталонний пробіг
- Еталонна витрата
- Поправка за температурою повітря
- Лінійне калібрування Бака
- Нелінійне тарування Бака
- Полярність
- Тахометр
Дисплей Налаштувань — Час
- Встановлення Часу та дати
- Поправка Час
- Будильник
- Активізація будильника
Дисплей Налаштувань — Середні параметри
- Вартість однієї години поїздки
- Вартість одного кілометра поїздки
- Вартість одного літра бензину
- Період автоскидання
Дисплей Налаштувань — Таксометр
- Вартість подачі
- Вартість мінімалки
- Тариф 1(5)
- Тар1(5) День 1 хв
- Тар1(5) День 1 км
- Тар1(5) Ніч 1 хв
- Тар1(5) Ніч 1 км
- Доплата за швидкість 1 хв
- Доплата за швидкість 1 км
- Поріг швидкості при доплаті за швидкість
- Дисплей Установок — Кордони
- Кордон про перевищення оборотів
- Кордон про перевищення швидкості
- Кордон скор. для розрахунку параметрів «Пробки»
- Кордон попередження за температурою ОЖ
- Встановлення температури увімкнення вентилятора
- Кордон попередження про залишок палива
Дисплей Налаштувань — Озвучувати повідомлення
- Установка гучності
- Голосовий супровід
- Період автоповтору
- Сповіщення про перевищення напруги бортмережі
- Відповідь про знижену напругу бортмережі
- Відповідь про перевищення швидкості
- Відповідь про перевищення оборотів
- Сповіщення про залишок бака
- Сповіщення про необхідність ТО
- Оповідання про розгін до 100 км/год
- Оповідання в режимі Економетр
- Сповіщення про несправності
- Сповіщення про перегрівання двигуна
- Сповіщення про ожеледицю
Додаткові можливості
- Примусове включення вентилятора
- Корекція ходу годинника
- Показ максимальної швидкості на останньому кілометрі шляху
- Голосове промовляння назв і значень параметрів та перевищення встановлених меж
- Голосове попередження про несправності, голосове розшифрування кодів помилок
- Скидання кодів помилок
- Лінійне калібрування паливного бака по двох точках при повному та порожньому баку
- Довільне тарування паливного бака
- Вимір часу розгону до швидкості 100км/годину за час менше 20 секунд
- Довільна конфігурація дисплеїв «Параметри 1-3″
- Можливість спільного скидання та повернення до заводських установок
- Енергонезалежна пам'ять налаштувань та розрахунків
- Можливість підключення переднього та заднього парктроніка «MULTITRONICS» (опція)
- Установка повного бака в режимі «Бак розрахунковий» після заправки одним натисканням
- Додатковий дисплей середніх параметрів з дисплея «У пробках»
- Можливість встановлення поправки витрати та швидкості двома способами
- Режим «Економетр»
Ваш відгук