Бортовий комп'ютер Multitronics SE-50V

Артикул: 137562
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
3150
грн

Опис бортового комп'ютера Multitronics SE-50V:

  • Графічний маршрутний бортовий комп'ютер SE-50V призначений для установки на інжекторні автомобілі (в т.ч. іномарки) у повноцінне 1DIN-місце (розмір автомагнітоли з рамкою).< /span>
  • Робота приладу можлива як з ЕБУ (список підтримуваних ЕБУ представлений нижче), так і безпосередньо з датчиком швидкості та форсункою, при цьому робота з ЕБУ розширює функціональність бортового комп'ютера.< /span>
  • До цього бортового комп'ютера можна підключити до 2-х парктроників Multitronics (рекомендована версія 3.0 вперед і назад).

Основні особливості маршрутного комп'ютера Multitronics SE-50V:


Конструкція:

  • Можливість підключення МК тільки колодкою діагностики — легке встановлення.
  • Можливість підключення датчика швидкості та форсунки.
  • Великий (діагональ 80 мм) графічний РК дисплей з RGB підсвічуванням (24 кольори на вибір).

Діагностика та попередження:

  • Підтримка великої кількості оригінальних протоколів іномарок!
  • Промовлення несправності відразу після її виникнення (розшифрування кодів помилок).
  • Читання та скидання кодів помилок (при роботі з ЕБУ).
  • Голосовий супровід назв і значень усіх параметрів та режимів.
  • Голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.
  • Промова кількості залитого палива при заправці.

Функціональність:

  • Новий потужний 16-розрядний процесор.
  • Більше 200 функцій.
  • Перегляд миттєвих параметрів у цифровому/лінійному/графічному вигляді.
  • 6 параметрів на дисплеї одночасно (мультидисплей).
  • 3 програмованих мультидисплея користувача.
  • Зміна шести параметрів одним дотиком.
  • 6 або 12 параметрів на екрані одночасно.
  • Журнал подорожей.
  • Самописець з функцією «Зворотний відлік».
  • Контроль за якістю палива (дозвіл 0,1%).
  • Режим СТО.
  • Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива.
  • Розрахунок часу до ТО — кілометри / час.
  • Можливість підключення двох парктроників Multitronics (версія 3) — вперед і назад.
  • Можливість самостійного оновлення програмного забезпечення через інтернет.
  • Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics SE-50V може функціонувати у трьох різних режимах роботи.

Універсальний режим

  • В універсальному режимі роботи МК використовує підключення до датчика швидкості та до будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів та аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує ряд додаткових шляхових та сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу.
  • Для розрахунку параметрів в Універсальному режимі роботи МК не користується обміном по К-лінії діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому випадку, якщо МК не підтримує роботу К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
  • В Універсальному режимі роботи доступна найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів «PARAM» — 2 шт., на відміну від режімов роботи по К-Лінії, де таких дисплеїв mdash; 3 шт.

Безпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля

  • У цьому режимі користувач повинен використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким повинен працювати прилад К — лінії. Відповідно до обраного користувача типом ЕБУ, МК організує обмін по К-лінії діагностики. При періодичному обміні МК запитує у ЕБУ низку параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу.
  • Використовуючи протокол обміну по К-лінії діагностики, функціональні можливості МК суттєво розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних в Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря та ін. .д. Використання К-лінії дає можливість зчитування, розшифровування та скидання кодів помилок.
  • Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики проводиться аналогічно Універсальному режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
  • Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї «PARAM» (ДИСПЛЕЇ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплеїв Середніх параметрів, Технічне обслуговування та Дисплеїв Установки не можуть змінюватися користувачем.

Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 ISO 9141 / ISO 14230

  • Багато автомобілів та вантажівок малої вантажопідйомності, вироблених для продажу в Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II.

Основні функції  

  • Тип дисплея 128*32 РК-дисплей з RGB-підсвічуванням
  • Кріплення в 1DIN місце
  • Звуковий/голосовий супровід голосовий синтезатор + зумер
  • Підключення просте підключення (у колодку діагностики), можливість підключення до ДУТ автомобіля, зовнішній датчик температури
  • Кількість функцій 200
  • Максимальна кількість параметрів на дисплеї від 6 до 12
  • Читання та скидання помилок ЕБУ так
  • Економетр так
  • Контроль якості палива так
  • Таксометр так
  • Самостійне оновлення програмного забезпечення через адаптер К-лінії
  • Підтримка ГБО немає
  • Підтримка парктроніка підключення до 2-х парктроників Multitronics (спереду та/або ззаду)
  • Офілограф немає
  • Опції налаштування мультидисплеїв
  • Габарити (ширина/висота/глибина) 188мм/58мм/48мм
  • Гарантія 12 місяців

Комплект постачання

  • Multitronics SE 50V - 1шт.
  • З'єднувальний шлейф - 1шт.
  • Роз'єм OBD2 - 1шт.
  • Датчик зовнішньої температури - 1шт.
  • Перехідник для універсального підключення - 1шт.
  • Посібник з експлуатації - 1шт.
  • Посібник із підключення - 1шт.
  • Гарантійний талон - 1шт.
  • Упаковальна коробка - 1шт.

Дисплеї «ПАРАМЕТРИ 1-3″ (Універсальний режим Параметри 1-2)

  • Миттєва витрата палива
  • Залишок палива в баку
  • Температура охолоджуючої рідини
  • Температура повітря
  • Швидкість
  • Обороти
  • Напруга
  • Час
  • Дросель
  • Масова витрата повітря
  • Прогноз пробігу на залишку палива в баку
  • Напруга на датчику кисню
  • Положення крокового двигуна
  • Поправка УОЗ
  • Тривалість упорскування
  • Дисплей «Середні за поїздку»
  • Час за поїздку
  • Витрата на 100 км за поїздку
  • Швидкість середня за поїздку
  • Пробіг за поїздку
  • Витрата палива за поїздку
  • Вартість поїздки

Дисплей «Середні/скидання»

  • Час після скидання
  • Витрата на 100 км середня після скидання
  • Швидкість середня після скидання
  • Пробіг після скидання
  • Витрата палива після скидання
  • Вартість після скидання

Дисплей «Середні накопичувальні»

  • Моторесурс накопичувальний
  • Витрата на 100 км загальний накопичувальний
  • Абсолютна середня швидкість
  • Абсолютний пробіг
  • Витрата палива/загальний
  • Вартість/загальна

Дисплей «Середні в пробках»

  • Вартість 1 км таксі
  • Вартість 1 хвилини таксі
  • Вартість «подачі» а/м
  • Пробіг таксі
  • Час таксі
  • Загальна вартість поїздки
  • Дисплей Технічного обслуговування — Час ТО
  • Заміна повітряного фільтра
  • Заміна олії КПП
  • ТО форсунок
  • Заміна ременя ГРМ
  • Заміна охолоджуючої рідини
  • Заміна масла двигуна
  • Заміна свічок

Дисплей технічного обслуговування — Параметри ТО

  • Середня напруга АКБ
  • Інформація
  • Демонстрація
  • Розрахунок ТО
  • Помилки системи
  • Скидання помилок
  • Сушіння свічок

Дисплей Налаштувань — Виправлення

  • Корекція індикації швидкості
  • Корекція індикації витрати пального
  • Еталонний пробіг
  • Еталонна витрата
  • Поправка за температурою повітря
  • Лінійне калібрування Бака
  • Нелінійне тарування Бака
  • Полярність
  • Тахометр

Дисплей Налаштувань — Час

  • Встановлення Часу та дати
  • Поправка Час
  • Будильник
  • Активізація будильника

Дисплей Налаштувань — Середні параметри

  • Вартість однієї години поїздки
  • Вартість одного кілометра поїздки
  • Вартість одного літра бензину
  • Період автоскидання

Дисплей Налаштувань — Таксометр

  • Вартість подачі
  • Вартість мінімалки
  • Тариф 1(5)
  • Тар1(5) День 1 хв
  • Тар1(5) День 1 км
  • Тар1(5) Ніч 1 хв
  • Тар1(5) Ніч 1 км
  • Доплата за швидкість 1 хв
  • Доплата за швидкість 1 км
  • Поріг швидкості при доплаті за швидкість
  • Дисплей Установок — Кордони
  • Кордон про перевищення оборотів
  • Кордон про перевищення швидкості
  • Кордон скор. для розрахунку параметрів «Пробки»
  • Кордон попередження за температурою ОЖ
  • Встановлення температури увімкнення вентилятора
  • Кордон попередження про залишок палива

Дисплей Налаштувань — Озвучувати повідомлення

  • Установка гучності
  • Голосовий супровід
  • Період автоповтору
  • Сповіщення про перевищення напруги бортмережі
  • Відповідь про знижену напругу бортмережі
  • Відповідь про перевищення швидкості
  • Відповідь про перевищення оборотів
  • Сповіщення про залишок бака
  • Сповіщення про необхідність ТО
  • Оповідання про розгін до 100 км/год
  • Оповідання в режимі Економетр
  • Сповіщення про несправності
  • Сповіщення про перегрівання двигуна
  • Сповіщення про ожеледицю

Додаткові можливості

  • Примусове включення вентилятора
  • Корекція ходу годинника
  • Показ максимальної швидкості на останньому кілометрі шляху
  • Голосове промовляння назв і значень параметрів та перевищення встановлених меж
  • Голосове попередження про несправності, голосове розшифрування кодів помилок
  • Скидання кодів помилок
  • Лінійне калібрування паливного бака по двох точках при повному та порожньому баку
  • Довільне тарування паливного бака
  • Вимір часу розгону до швидкості 100км/годину за час менше 20 секунд
  • Довільна конфігурація дисплеїв «Параметри 1-3″
  • Можливість спільного скидання та повернення до заводських установок
  • Енергонезалежна пам'ять налаштувань та розрахунків
  • Можливість підключення переднього та заднього парктроніка «MULTITRONICS» (опція)
  • Установка повного бака в режимі «Бак розрахунковий» після заправки одним натисканням
  • Додатковий дисплей середніх параметрів з дисплея «У пробках»
  • Можливість встановлення поправки витрати та швидкості двома способами
  • Режим «Економетр»

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі