Бортовий комп'ютер Multitronics SL-50V
Артикул: 6143616
Товар продано
Ціна:
3289
грн
Опис бортового комп'ютера Multitronics SL-50V:
- Новий потужний 16-розрядний процесор.
- Більше 200 функцій.
- Перегляд миттєвих параметрів у цифровому/лінійному/графічному вигляді.
- 6 параметрів на дисплеї одночасно (мультидисплей).
- 3 програмовані мультидисплеї користувача.
- Зміна шести параметрів одним дотиком.
- 6 або 12 параметрів на екрані одночасно.
- Журнал подорожей.
- Самописець із функцією "Зворотний відлік".
- Контроль за якістю палива (дозвіл 0,1%).
- Режим СТО.
- Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива.
- Розрахунок часу до ТО - кілометри/час.
- Можливість підключення двох парктроників Multitronics (версія 3) - вперед та назад.
- Можливість самостійного оновлення програмного забезпечення через інтернет.
- Графічний маршрутний бортовий комп'ютер SL-50V призначений для встановлення на інжекторні автомобілі (в т.ч. іномарки) у повноцінне 1DIN-місце (розмір автомагнітоли з рамкою).
- Робота приладу можлива як з ЕБУ (список підтримуваних ЕБУ представлений нижче), так і безпосередньо з датчиком швидкості та форсункою, при цьому робота з ЕБУ розширює функціональність бортового комп'ютера.
- До цього бортового комп'ютера можна підключити до 2-х парктроників Multitronics (рекомендована версія 3.0 вперед і назад).
- Основні особливості маршрутного комп'ютера Multitronics SL-50V:
- Конструкція:
- Можливість підключення МК лише колодкою діагностики — легке встановлення.
- Можливість підключення датчика швидкості та форсунки.
- Великий (діагональ 80 мм) графічний РК-дисплей з RGB підсвічуванням (24 кольори на вибір).
- Діагностика та попередження:
- Підтримка великої кількості оригінальних протоколів іномарок!
- Проговорення несправності відразу після її виникнення (розшифрування кодів помилок).
- Читання та скидання кодів помилок (при роботі з ЕБУ).
- Голосовий супровід назв і значень усіх параметрів та режимів.
- Голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.
- Промова кількості залитого палива під час заправки.
Функціональність:
- Новий потужний 16-розрядний процесор.
- Більше 200 функцій.
- Перегляд миттєвих параметрів у цифровому/лінійному/графічному вигляді.
- 6 параметрів на дисплеї одночасно (мультидисплей).
- 3 програмовані мультидисплеї користувача.
- Зміна шести параметрів одним дотиком.
- 6 або 12 параметрів на екрані одночасно.
- Журнал подорожей.
- Самописець з функцією «Зворотний відлік».
- Контроль за якістю палива (дозвіл 0,1%).
- Режим СТО.
- Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива.
- Розрахунок часу до ТО — кілометри/час.
- Можливість підключення двох парктроників Multitronics (версія 3) — вперед та назад.
- Можливість самостійного оновлення програмного забезпечення через інтернет.
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics SL-50V може функціонувати у трьох різних режимах роботи.
Універсальний режим
- В універсальному режимі роботи МК використовує підключення до датчика швидкості та будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів та аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує ряд додаткових шляхових та сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу.
- Для розрахунку параметрів в Універсальному режимі роботи МК не користується обміном Клінією діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому випадку, якщо МК не підтримує роботу К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
- В Універсальному режимі роботи є найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів «PARAM» — 2 шт., на відміну від режимів роботи К-Лінії, де таких дисплеїв — 3 шт.
Безпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля
- У цьому режимі користувач повинен використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким повинен працювати прилад К — лінії. Відповідно до обраного користувача типом ЕБУ, МК організує обмін по К-лінії діагностики. При періодичному обміні МК запитує ЕБУ ряд параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу.
- Використовуючи протокол обміну Клінією діагностики, функціональні можливості МК істотно розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних в Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря та ін., а також отримує можливість виробляти сушіння свічок запалювання, коригувати температуру включення вентилятора охолодження двигуна і т.д. Використання К-лінії дає можливість зчитування, розшифрування та скидання кодів помилок.
- Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики проводиться аналогічно до Універсального режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
- Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї «PARAM» (ДИСПЛЕЇ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплеїв Середніх параметрів, Технічне обслуговування та Дисплеїв Установки не можуть змінюватися користувачем.
Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 ISO 9141 / ISO 14230
- Багато автомобілів та вантажівок малої вантажопідйомності, вироблених для продажу у Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II.
Ваш відгук