Бортовий комп'ютер Multitronics SL-50 Gazel
Артикул: 667929
Товар продано
Ціна:
2610
грн
Опис Бортовий комп'ютер Multitronics SL-50 Gazel:
- Графічний маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics SL-50 Gazel призначений для встановлення на автомобілі ГАЗ, УАЗ та ін. у повноцінне 1DIN-місце (розмір автомагнітоли з рамкою).
- Робота приладу можлива лише з перерахованими ЕБУ (список підтримуваних ЕБУ представлений нижче).
- ВАЗ з ЕБУ: Січень 5, Ітелма VS 5.1, Бош М1.5.4, Бош М1.5.4.N, Січень 7.2 - Протокол Січ.
- ВАЗ з ЕБУ: Bosch MP 7.0 - Протокол Бош70
- ГАЗ з ЕБУ: Мікас 5.4, Мікас 7.1, Мікас 7.2, ІТЕЛМА VS5.6, СОАТЕ 301, СОАТЕ 302, СОАТЕ 309, СОАТЕ 31.3763 (аналог Мікас11) - Протокол МІКАС
- ГАЗ з ЕБУ: Автел МІКАС 11; Ітелма VS8 - Протокол Мік11
- ГАЗ з ЕБУ: Мікас 11 Євро3 (функціонально відповідає Мікас 11) - Протокол М11Е3
- ГАЗ з ЕБУ: МІКАС 10.3 - Протокол М10.3
- ІЖ (ОДА), ЗАЗ (Славута), ДЕУ (Сенс), Zaz Chance з ЕБУ: МІКАС 7.6, МІКАС 10.3 - Протокол М10.3
- Бортовий комп'ютер Multitronics SL-50 Gazel має можливість підключення до газового обладнання автомобіля (ГБО Євро-2).
Основні особливості маршрутного комп'ютера SL-50 Gazel
- Автоматичне перемикання бензин / газ для обліку різних поправок щодо витрат палива;
- Встановлення в повноцінне 1DIN-місце;
- Графічний індикатор — спостереження миттєвих параметрів у вигляді графіків;
- RGB дисплей довільного кольору;
- Більше 100 функцій;
- Читання та скидання кодів помилок Check Engine;
- 6 або 12 параметрів на дисплеї одночасно;
- 3 програмовані мультидисплеї користувача;
- Зміна шести параметрів одним дотиком;
- Автоматичний розрахунок поправочних коефіцієнтів за швидкістю та витратою палива;
- Розширені налаштування;
- Довільне тарування паливного бака;
- Можливість підключення парктроніка Multitronics PT-4TC;
- Переключення вигляду дисплея позитив/негатив.
Увага! Обмеження установки!
- Встановлення приладу можливе лише у повноцінне DIN-місце! (Розмір автомагнітоли з рамкою)
- Розміри приладу посадочні (ширина x висота): 181x53 мм
- Розміри приладу зовнішні (ширина x висота): 187x58 мм
Функції та параметри бортового комп'ютера
- Дисплеї "ПАРАМЕТРИ 1…3"
- Миттєва витрата палива на 100 км
- Залишок палива в баку
- Температура охолоджуючої рідини
- Температура повітря
- Швидкість
- Обороти
- Напруга
- Час
- Дросель
- Масова витрата повітря
- Прогноз пробігу на залишку палива в баку
- Напруга на датчику кисню
- Положення крокового двигуна
- Виправлення УОЗ
- Тривалість упорскування
- Миттєва витрата палива на годину
- Тиск у впускному колекторі
Дисплей "Середні за поїздку"
- Час за поїздку
- Витрата на 100 км за поїздку
- Швидкість середня за подорож
- Пробіг за поїздку
- Витрата палива за поїздку
- Вартість подорожі
- Дисплей "Середні/скидання"
- Час після скидання
- Витрата на 100 км середня після скидання
- Швидкість середня після скидання
- Пробіг після скидання
- Витрата палива після скидання
- Вартість після скидання
Дисплей "Середні накопичувальні"
- Моторесурс накопичувальний
- Витрата на 100 км загальний накопичувальний
- Абсолютна середня швидкість
- Абсолютний пробіг
- Витрата палива/загальний
- Вартість/загальна
Дисплей "Середні в пробках"
- Час у пробках
- Витрата на 100 км середня у пробках
- Швидкість середня в пробках
- Пробіг у пробках
- Витрата палива в пробках
- Вартість у пробках
Дисплей технічного обслуговування 1
- Заміна повітряного фільтра
- Заміна олії КПП
- ТО форсунок
- Середня напруга АКБ
- Заміна ременя ГРМ
- Інформація/деморежим
Дисплей Технічного обслуговування 2
- Заміна рідини, що охолоджує
- Заміна масла двигуна
- Заміна свічок
- Помилки системи
- Сушіння свічок запалювання
Дисплей Налаштувань 1
- Корекція індикації швидкості
- Корекція індикації витрати бензину
- Зміна температури повітря
- Корекція індикації витрати газу
- Будильник
- Активізація будильника
Дисплей Налаштувань 2
- Кордон перевищення оборотів двигуна
- Кордон перевищення швидкості
- Розрахунок прогнозу пробігу на залишку палива за середньою витратою або за останніми 10 км
- Період автоскидання на дисплеї "Середнє/скидання"
- Звуковий супровід
- Встановлення періоду графопобудівника
- Маршрутний бортовий комп'ютер Multitronics SL-50V може функціонувати у трьох різних режимах роботи.
Універсальний режим
- В універсальному режимі роботи МК використовує підключення до датчика швидкості та будь-якої з форсунок інжекторної а/м. На підставі цих сигналів та аналізуючи сигнал на замку запалювання а/м, а також вимірюючи сигнал із власного датчика температури та величину напруги живлення, прилад розраховує ряд додаткових шляхових та сервісних параметрів, які потім індикуються на дисплеї приладу.
- Для розрахунку параметрів в Універсальному режимі роботи МК не користується обміном Клінією діагностики. Використання універсального режиму рекомендується в тому випадку, якщо МК не підтримує роботу К-лінії з ЕБУ Вашої а/м.
- В Універсальному режимі роботи є найменша кількість параметрів. Тому в універсальному режимі кількість дисплеїв миттєвих параметрів «PARAM» — 2 шт., на відміну від режимів роботи К-Лінії, де таких дисплеїв — 3 шт.
Безпосередня підтримка протоколу діагностики автомобіля
- У цьому режимі користувач повинен використовувати режим автоматичного визначення ЕБУ або вручну правильно вказати тип ЕБУ, з яким повинен працювати прилад К — лінії. Відповідно до обраного користувача типом ЕБУ, МК організує обмін по К-лінії діагностики. При періодичному обміні МК запитує ЕБУ ряд параметрів, які після відповідної обробки виводяться на дисплей приладу.
- Використовуючи протокол обміну Клінією діагностики, функціональні можливості МК істотно розширюються. Користувач на додаток до функцій, доступних в Універсальному режимі, отримує можливість контролю таких параметрів, як: температура двигуна, положення дросельної заслінки, масова витрата повітря та ін. .д. Використання К-лінії дає можливість зчитування, розшифрування та скидання кодів помилок.
- Вимірювання напруги та зовнішньої температури в режимі роботи з К-лінією діагностики проводиться аналогічно до Універсального режиму самим МК (ці параметри не зчитуються з К-лінії).
- Користувач має можливість самостійно вибирати параметри, що виводяться на три різні дисплеї «PARAM» (ДИСПЛЕЇ КОРИСТУВАЧА 1,2,3). Вигляд Дисплеїв Середніх параметрів, Технічне обслуговування та Дисплеїв Установки не можуть змінюватися користувачем.
Робота з автомобілями, що підтримують протокол OBD-2 ISO 9141 / ISO 14230
- Багато автомобілів та вантажівок малої вантажопідйомності, вироблених для продажу у Сполучених Штатах після 1996 (2001 для Європи) сумісні з протоколом OBD-II.
Характеристики:
- Тип дисплея РК дисплей RGB монохромний
- Кріплення в 1DIN місце
- Звуковий/голосовий супровід зумер
- Підключення просте підключення (у колодку діагностики), можливість підключення до ДУТ автомобіля, зовнішній датчик температури
- Кількість функцій 102
- Максимальна кількість параметрів на дисплеї від 6 до 12
- Читання та скидання помилок ЕБУ так
- Економетр так
- Контроль якості палива так
- Таксометр так
- Самостійне оновлення програмного забезпечення через адаптер К-лінії
- Підтримка ГБО Роздільний облік газу / бензину
- Підтримка парктроніка Парктронік серії PT
- Офілограф немає
- Опції Виправлення УОЗ для а-м ГАЗ
- Габарити (ширина/висота/глибина) 188 / 58 / 48 мм
- Гарантія 12 місяців
Комплект постачання
- МК Multitroncis SL 50 Gazel - 1 шт.
- Сполучний шлейф - 1 шт.
- Датчик зовнішньої температури - 1 шт.
- Посібник з експлуатації - 1 шт.
- Гарантійний талон - 1 шт.
- Пакувальна коробка - 1 шт.
Ваш відгук
Отмена