Бортовий комп'ютер Serg-Electronics 1

Артикул: 2954
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
664
грн

Характеристики Serg-Electronics 1 (версія 4.2 СПОРТ):

  • Бортовий комп'ютер TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT створено на основі відгуків та пропозицій найбільш активних користувачів попередньої (4.0) версії. яка. в свою чергу. є наступником 3.х – покоління приладів. Постійна підтримка зворотного зв'язку з кінцевим користувачем дозволяє розробляти пристрої. найбільш повно відповідають потребам автомобіліста. TRIP COMPUTER, що добре зарекомендував себе на ринку, тепер має ще більший перелік функцій. залишаючись у своїй. як і раніше. надійним та зручним в експлуатації пристроєм з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
  • TRIP COMPUTER v. 4.2 SPORT виконує всі функції. наявні у версії 4.0. Крім того. до нього додані такі доповнення:
  • 1.Середня витрата палива на 100 км пробігу.
  • Тепер цей параметр розраховується за будь-яким із 3-х алгоритмів. який вибирає сам користувач:
  • 1.1 середня на 100 км за поточну поїздку (як у версії 4.0).
  • 1.2 середній на 100 км за весь час у русі (як це робиться у штатних БК).
  • 1.3 середній на 100 км за весь час. з урахуванням простою в пробках та прогрівання двигуна.
  • У всіх обчисленнях застосовується спеціальний адаптивний алгоритм. Середня витрата. обчислюється у пунктах 1.2 та 1.3. відображається та обчислюється. За потреби. користувач у будь-який час може обнулити значення цього параметра. тим самим. почавши вимірювання як би з «чистого листа».
  • 2. Вимірювання часу розгону автомобіля.
  • У новій версії цей режим суттєво розширено. Тепер БК може робити вимірювання за двома параметрами – до певної швидкості та до пробігу певної дистанції. Крім того. старт виміру тепер може бути не тільки «ручним». за звуковим сигналом. як це було у версії 4.0. а й автоматичний. при якому вимір часу починається автоматично. у разі виявлення приладом першого імпульсу від датчика швидкості автомобіля.
  • 2.1 Вимірювання часу розгону до певної швидкості. Користувач задає перший поріг швидкості (можливо 0 км/год). другий поріг швидкості (від 5 до 200 км/год) і вибирає режим запуску вимірювання – ручний або автоматичний. Після досягнення порогових значень прилад видає звуковий сигнал. Після повної зупинки автомобіля користувач може ознайомитися з результатами – загальний час всього циклу. розгін до першого порога швидкості. розгін від першого до другого порога швидкості. розгін до другого порога швидкості та час
  • гальмування.
  • 2.2 Вимірювання часу пробігу заданої дистанції. У цьому режимі користувач задає дистанцію в діапазоні 100 – 2000 метрів і вибирає режим запуску вимірювання – ручний або автоматичний. Після досягнення заданої дистанції прилад сповіщає користувача звуковим сигналом. Після зупинки автомобіля. прилад виводить час руху до досягнення заданої користувачем дистанції та час гальмування.
  • 3. Налаштування виведення даних.
  • Прилад версії 4.0 мав фіксовані групи параметрів, що виводяться. Тепер. у версії 4.2 користувач має можливість самостійно задавати групи даних. виведених на екран приладу. Окремо задаються групи даних для пасивного режиму (стоянка) і активного (рух) і кількість цих груп даних обох випадків. Як передустановка. прилад виводить дані тими ж парами (верхній та нижній рядки). як і у версії 4.0.
  • У тому випадку. якщо користувач бажає повернути всі групи даних до цього виду. який був у нового приладу. він може відновити заводські установки. скориставшись спеціальною закладкою у налаштуваннях. Ця функція не торкнеться жодних налаштувань. крім формування груп даних.
  • 4. Залишок палива у баку.
  • Обидва алгоритми розрахунку (А та Б) удосконалені. Тепер бортовий комп'ютер працює ще точніше. Доданий алгоритм – БК стає нечутливим до переміщення палива у баку під час розгонів. гальмування тощо
  • Введено додаткове налаштування бака – Вибір типу датчика. стабілізований чи нестабілізований.
  • 4.1 Стабілізований датчик. Деякі автомобілі обладнані датчиком. харчування якого стабілізовано за напругою. На таких автомобілях прилад 4.0 працював точно. показання рівня палива не змінювалися від напруги бортової мережі.
  • 4.2 Нестабілізований датчик. Існують автомобілі. де живлення датчика рівня палива не стабілізовано. та його сигнал пов'язаний з напругою живлення. Дане налаштування дозволяє позбавитися залежності показань БК від напруги живлення.
  • Вибрати. який тип датчика встановлений на вашому автомобілі просто – показання БК у режимі А не повинні залежати від напруги. тобто. від цього. чи увімкнено ваш двигун.

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі

Переглянуті товари