Автосигналізація Sheriff APS-2625 без сирени
Артикул: 932
Товар продано
Ціна:
921
грн
969 грн
Опис автосигналізації Sheriff APS-2625 Без сирени:
- Ця модель триканальної охоронної системи забезпечена двома трикнопковими брелоками-передавачами з ергономічною формою у вигляді бумерангу, що забезпечують режим роздільної постановки та зняття автомобіля з охорони. Сигналізація комплектується дворівневим датчиком удару. Має повний стандартний пакет охоронних функцій. Набір двох додаткових каналів — управителя. Керуючого програмованого та силового керуючого програмованого — забезпечує реалізацію широкого вибору протиугінних та сервісних можливостей: формувати вихідні імпульси потрібної тривалості для підключення електроприводу замку багажника, пейджера, склопідйомників, а також керувати режимами ввічливого підсвічування, турботаймеру тощо.
Основні функції:
- Динамічний код KeeLoq+.
- Роздільне керування режимами увімкнення/вимкнення охорони.
- Двоканальний приймач (можливість програмування до чотирьох передавачів).
- Два двокнопкові програмовані передавачі.
- Кнопковий перемикач Valet.
- Двохзоновий магніторезонансний датчик удару.
- Сірена.
- Вбудоване реле керування габаритними вогнями.
- Вбудований універсальний силовий вихід керування замками дверей.
- Дистанційне керування центральним замком автомобіля в режимі Valet та при працюючому двигуні.
- Два роз'ємні з'єднання для підключення незалежних зовнішніх датчиків удару та об'єму.
- Обмеження помилкових спрацьовувань по всіх зонах усіх датчиків.
- Дві ланцюги компліментарних блокувань (потрібне встановлення додаткового реле).
- Три канали управління сервісними пристроями автомобіля (канал додаткового блокування. управління склопідйомником. вихід ввічливого підсвічування. управління відкриванням багажника. незалежне управління пейджером. імпульсний вихід. турботаймер).
- Многофункціональний світлодіодний індикатор.
- Пам'ять спрацьовувань.
- Ручне встановлення системи на охорону в будь-який час за допомогою кнопки Valet в режим повної охорони навіть за відсутності ключа запалювання.
- Безшумна постановка та зняття системи з охорони.
- Тимчасове вимкнення датчика (-ів) удару.
- Відключення сигналу тривоги з пульта дистанційного керування.
- Дистанційне керування функцією ПАНІКА у всіх режимах.
- Звукове підтвердження режиму Valet.
- Звукове та світлове попередження про спрацювання системи.
- Обмежений час тривожного режиму.
- Охорона периметра.
- Обхід зони несправності.
- Пам'ять станів VALET. ARM. DISARM (знято з охорони). TRIGGERS (стан входів охорони) у разі відключення живлення системи.
- Негайне увімкнення тривожної сигналізації при відключенні живлення системи в режимі ARM (охорона).
- Управління відкриванням багажника з тимчасовим вимкненням датчиків та каналу охорони капот/багажник.
- Довготривале дистанційне вимкнення/увімкнення сирени (нічний режим) у режимі охорони.
- Автоматичне керування замиканням/відмиканням дверей при включенні запалення або початку руху (включаючи всі автомобілі ВАЗ з електронним датчиком швидкості).
Програмовані функції:
- Програмований персональний код відключення та керування системою.
- Програмована затримка постановки системи охорони: 5 сек. 35 сек.
- Пасивна/активна постановка системи на охорону.
- Програмоване автоматичне замикання дверей під час увімкнення запалювання.
- Програмоване автоматичне відмикання дверей при вимкненні запалювання.
- Програмована функція перепостановки на охорону.
- Програмування режиму керування центральним замком при перестановці на охорону.
- Програмована тривалість імпульсу керування замками дверей: 1 сек. 3.5 сек.
- Подвійний імпульс відмикання дверей.
- Закрити все (КОМФОРТ) – програмування імпульсу блокування замків дверей на 15 або 30 с при постановці на охорону.
- Вихід CH2 – слаботочний перепрограмований керований канал додаткових пристроїв:
- програмовані часові інтервали. сервіс-імпульси. керування електроприводом багажника. тригер-вихід.
- Вихід CH3 – слаботочний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується:
- ARM(-). AV-функція каналів блокування. сервіс-імпульс 12 сек. вихід керування пейджером.
- Вихід CH4 – релейний перепрограмований керований канал додаткових пристроїв – вихід ввічливого підсвічування. керування склопідйомником. вихід керування пейджером. турботаймер.
- Многоканальна програмована функція Anti-Hi-Jack: дистанційне увімкнення при включенні запалювання. або при включенні запалення та спрацьовування кінцевих вимикачів DOOR (+) або DOOR(-). або на початку руху автомобіля (включаючи всі автомобілі ВАЗ з електронним датчиком швидкості).
- Програмована функція відключення помилкових спрацьовувань системи.
- Охорона при запущеному двигуні.
- AV-ФУНКЦІЯ – зняття системи з охорони у два етапи.
- Пасивне блокування двигуна (функція іммобілайзера) з AV-функцією.
- Відновлення заводських налаштувань.
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. | Одностороння |
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): | 30 |
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. | Так |
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. | Ні |
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів | Динамічне |
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. | Нет |
Ваш відгук
Отмена