Автосигналізація Convoy 1500 v2 модуль

Артикул: 4509307
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
1000
грн
  • Турботаймер
  • Авто запуск двигуна

Convoy GSM 1500 – сервісно-інформаційна система охорони автомобіля, що дозволяє контролювати автомобіль та керувати його сервісними пристроями на всій території покриття GSM-мережі.

Основні функції:

  • Робота в мережі GSM 900/1800/1900
  • Мовний інтерфейс
  • До 5 абонентів, на номери яких система може дзвонити або відправляти SMS
  • Дзвінок на телефон будь-якого абонента тільки за вказаними для нього подіями
  • Регулювання кількості спроб додзвону
  • SMS-повідомлення на телефон будь-якого абонента тільки за вказаними для нього подіями
  • Управління системою штатним брелоком автомобіля
  • Управління системою з додатковою сигналізацією брелоків
  • Керування системою натисканням кнопок телефону під час з'єднання
  • Управління системою SMS-повідомленнями
  • Захист управління по GSM-каналу своїм 4-х значним PIN-кодом
  • Захист від підбору PIN-коду
  • Оповіщення про спробу підбору PIN-коду
  • Дистанційне поповнення та перевірка рахунку використовуючи USSD сервіс оператора
  • Можливість визначення координат використовуючи USSD сервіс оператора
  • Тривожна кнопка екстреного виклику (кнопка "Дзвінок")
  • Підтвердження зняття охорони
  • Можливість пасивного блокування двигуна після зняття з охорони (двоетапне зняття охорони)
  • Можливість прослуховування салону
  • Можливість підключення гучного зв'язку
  • Оповіщення про постановку та/або зняття з охорони
  • Оповіщення про зникнення та появу GSM-мережі
  • Турботаймер
  • Підтримка автозапуску
  • Попередження про невдалий запуск двигуна
  • Обхід несправної (не закритої) зони
  • Дистанційне (з брелока) відключення датчика
  • Можливість дистанційного керування двома додатковими пристроями
  • Попередження про незакритий автомобіль під час постановки на охорону
  • Оповіщення про причину спрацювання сигналізації
  • Обмежений час роботи режиму тривоги (60 секунд)
  • Можливість дистанційного вимкнення тривоги (без зняття з охорони)
  • Пам'ять останнього стану при вимкненні акумулятора
  • Захист від дії електрошоком
  • Настановні можливості системи:
  • Збереження всіх номерів абонентів та налаштувань у власній пам'яті (а не у SIM-карті)
  • Використання перемички для захисту апаратних налаштувань системи від випадкових змін
  • 8 універсальних входів з можливістю вибору їхньої функції
  • Можливість роботи універсальних входів із нормально замкнутими на охороні кінцевиками
  • Автоматичний вибір полярності універсальних входів
  • Коректна робота універсальних входів навіть при заливанні кінцевиків не солоною водою
  • Вхід попередження
  • Входи постановки та зняття для автономної роботи або роботи зі штатною охоронною системою
  • Вхід ознаки охорони для підключення до додаткової сигналізації
  • Вхід дозволу постановки/зняття охорони
  • Вхід заборони постановки на охорону (водій у машині)
  • Силові виходи управління сиреною обох полярностей
  • Сигнал для пейджера при втраті GSM-мережі
  • Вихід підхоплення запалювання для реалізації турботаймеру
  • Два універсальні таймерні виходи.
  • Можливість 2-х НЗ чи НР блокувань
  • Захист виходів від перевантаження струмом
  • Програмована затримка опитування кінцевиків під час постановки на охорону
  • Малий струм споживання у черговому режимі охорони (в середньому до 15мА)
  • Вхід підключення резервного акумулятора з ланцюгами його заряджання
  • Контроль напруги основного акумулятора
  • Додаткові можливості:
  • Автоматична перевірка поточного стану рахунку
  • Дистанційний запит поточного стану рахунку з телефонної клавіатури
  • Можливість запиту поточних апаратних налаштувань системи
  • Роздільні налаштування часу замикання та відпускання по кожному універсальному входу
  • Можливість роботи універсальних входів із переривчастими сигналами
  • Можливість налаштування паузи між подією та появою сигналу на виході універсального каналу
  • Налаштування тривалостей імпульсу та паузи для універсальних каналів по кожній події окремо
  • Налаштування часу примусового увімкнення виходу підхоплення запалювання
  • (НР блокування) при включенні запалення на охороні
  • Заборона відключення датчиків другим імпульсом подвійного штатного імпульсу замків
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. GSM
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Так
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Динамічне
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі

Переглянуті товари