Автосигналізація Sheriff ZX-1055 Без сирени

Артикул: 10554
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
1710
грн
1800 грн
  • Турботаймер
  • Авто запуск двигуна

Опис Sheriff ZX-1055 Без сирени:

  • Sheriff ZX-1055- автомобільна охоронна система з запуском двигуна, двостороннім зв'язком, п'ятьма сервісними каналами, інтерактивним LCD-пейджером, системами пасивного та активного захисту від викрадення та захоплення автомобіля , автоматичним запуском двигуна із вбудованими реле.

Стандартні функції системи:

  • Динамічний код CFM. 
  • Роздільне керування режимами увімкнення/вимкнення охорони. 
  • Можливість програмування до чотирьох передавачів. 
  • Система активного захисту від угону та захоплення автомобіля. 
  • Режим ручного беззвучного контролю зв'язку (ручний режим). 
  • Двосторонній зв'язок за допомогою брелока-передавача з LCD-дисплеєм. 
  • Одностороннє керування простим резервним брелоком-передавачем. 
  • Звукове підтвердження режиму «Valet». 
  • Два канали підключення дворівневих датчиків (удару, об'єму, руху). 
  • Вбудований універсальний силовий вихід керування замками дверей. 
  • Управління центральним замком автомобіля в режимі «Valet» і при працюючому двигуні.
  • Два ланцюги зовнішніх блокувань (НЗ, НР) (потрібне встановлення додаткового реле). 
  • Дві ланцюги вбудованих блокувань (запалювання, стартер). 
  • П'ять програмованих каналів управління сервісними пристроями автомобіля (додаткове блокування, турботаймер, тригер-канал, таймер-канал, керування склопідйомником, вихід ввічливого підсвічування і т. д.).  
  • Два дистанційно керовані канали сервісними пристроями. 
  • Охорона при запущеному двигуні. 
  • Дистанційне керування каналом сирени в режимі охорони (відключення/включення). 
  • Додатковий (програмований) канал керування зовнішнім пейджером/виконавчим пристроєм. 
  • Ручне встановлення системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки «Valet» навіть за відсутності ключа запалювання. 
  • Безшумна постановка та зняття системи з охорони. 
  • Тимчасове вимкнення датчиків удару. 
  • Тимчасове відключення функції пасивної постановки на охорону. 
  • Відключення сигналу тривоги з пульта дистанційного керування. 
  • Дистанційне керування функцією «Паніка» у всіх режимах. 
  • Звукове та світлове попередження про спрацювання системи. 
  • Індикація каналів увімкнення тривожної сигналізації. 
  • Звукове та світлове підтвердження виконання команд брелока двостороннього зв'язку. 
  • Обмежений час тривожного режиму. 
  • Охорона периметра. 
  • Обхід зони несправності. 
  • Багатофункціональний світлодіодний індикатор. 
  • Пам'ять спрацьовувань. 
  • Пам'ять станів «Valet», «Disarm» (знято з охорони), «Triggers» (стан входів охорони) при відключенні живлення системи. 
  • Негайне включення тривожної сигналізації при відключенні/включенні живлення системи в режимі «ARM» (охорона). 
  • Відключення режиму пасивного блокування двигуна з брелока-передавача, протирозбійного транспондера. 
  • Управління відкриванням багажника з тимчасовим вимкненням датчиків та каналу охорони багажника. 

Дистанційний запуск двигуна: 

  • багатофункціональний контроль автоматичного запуску двигуна (ручна та автоматична коробки передач, бензиновий та дизельний двигуни); 
  • контроль запуску двигуна за тахометром, зарядкою АКБ, генератором або датчиком тиску масла; 
  • автоматичне відключення працюючого двигуна при постановці системи на охорону брелоком-передавачем (ручна коробка передач); 
  • автоматичне відключення працюючого двигуна при пасивній постановці системи на охорону (ручна та автоматична коробки передач); 
  • безпечне блокування стартера; 
  • контроль зарядки АКБ працюючого двигуна під керуванням системи ZX-1055; 
  • запуск по вбудованим та зовнішнім таймерам реального часу; 
  • запуск зовнішнього контролера; 
  • запуск за температурою (зовнішній датчик); 
  • дистанційна (з брелока) зміна параметрів запуску двигуна за циклічним таймером і датчиком температури; 
  • автоматичний адаптований (розумний) турботаймер; 
  • дистанційна (з брелока) зміна значень часу роботи турботаймера; 
  • програмований слаботочний вихід управління обхідниками штатних іммобілайзерів; 
  • сервіс-імпульси керування додатковим обладнанням. 
  • Функція центрального замку з додатковим програмованим каналом для безпечного (поетапного) відчинення пасажирських дверей автомобіля. Управління ЦЗ із салону автомобіля за допомогою додаткового перемикача (до комплекту системи не входить).

Програмовані функції системи:

  • Функція активного захисту від угону та захоплення автомобіля. 
  • Функція іммобілайзера (пасивне блокування двигуна). 
  • Програмований персональний код відключення та керування системою. 
  • Програмована затримка постановки системи на охорону: 5/35/60 сек. 
  • Функція комфорт (закрити все — імпульс на закриття програмованої тривалості — 10/15/30 сек). 
  • Многоканальна програмована функція «Anti-Hi-Jack» (дистанційне увімкнення/вимкнення при включенні запалювання та спрацьовуванні кінцевих вимикачів Door(+) або Door(-), Stop(+) або початку руху автомобіля). 
  • Програмована тривалість імпульсу керування замками дверей: 0,5/1/3,5 сек. 
  • Подвійний імпульс відмикання дверей. 
  • Функція перестановки на охорону. 
  • Програмування режиму управління центральним замком при перестановці на охорону. 
  • Пасивна/активна постановка системи на охорону. 
  • Автоматичне замикання замків дверей при пасивній постановці на охорону. 
  • Автоматичне замикання дверей при включенні запалювання. 
  • Автоматичне замикання дверей на початку руху. 
  • Автоматичне замикання дверей при натисканні педалі «Стоп». 
  • Автоматичне відмикання дверей при вимкненні запалювання. 
  • Вихід CH2 — релейний перепрограмований керований канал додаткових пристроїв: програмовані часові інтервали, сервіс-імпульси, керування електроприводом багажника, тригервихід.
  • Вихід CH3 — слаботочний перепрограмований керований канал додаткових пристроїв: програмовані часові інтервали, сервіс-імпульси, керування електроприводом багажника.
  • Вихід CH4 — слаботочний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: програмовані часові інтервали, сервіс-імпульси, управління склопідйомником, вихід пейджера.
  • Вихід CH5 — релейний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: вихід центрального замку при поетапному керуванні відчиненням пасажирських дверей автомобіля, вихід «ввічливої» підсвічування, односекундний імпульс перед автозапуском двигуна, односекундний імпульс при включенні лінії АСС системою автозапуску ZX-1055.
  • Вихід CH6 — слаботочний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: вихід управління обходом штатних пристроїв іммобілайзерів, сервіс-імпульси.
  • Функція відключення «хибних» спрацьовувань системи. 
  • Функція контролю пейджером режиму включення запалювання автомобіля в будь-якому стані системи.
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. Двостороння
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): 1200
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Так
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Динамічне
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі