Автосигналізація Pantera SLK-468
Опис атвосигналізації Pantera SLK-468:
- 5-кнопковий програмований передавач з РК-дисплеєм
- Збільшена дальність до 2500 м*
- Відслідковування будь-яких змін стану системи передавачем з двостороннім зв'язком
- Удосконалений динамічний код
- Удосконалений режим Anti-HiJack
- 1- або 2-цифровий програмований персональний код відключення системи
- 6-тональна сирена
- Роздільне керування правими/лівими покажчиками повороту за допомогою вбудованого реле
- Дистанційне керування замками дверей за допомогою вбудованих реле
- Блокування стартера
- Режим пасивного блокування двигуна
- Можливість підключення до 3-х додаткових блокувань двигуна
- Вбудоване реле 2-го каналу для керування замком багажника або додатковими пристроями
- Вихід 3-го каналу для керування додатковими пристроями
- Вбудоване реле для управління внутрішньосалонним освітленням, модулем склопідйомників, додатковим пейджером або роздільним відмиканням водійських та пасажирських дверей
- Можливість ручного та автоматичного включення режиму “Турбо”
- Можливість охорони автомобіля з працюючим двигуном
- Функція захисту від помилкових спрацьовувань системи FAPC™
- Сервісний режим Valet / Дистанційний режим Valet / Попередження про включений режим Valet
- 6 незалежних зон охорони
- 27 програмованих функцій
Захист Pantera SLK-468 від сканування та перехоплення команд управління здійснюється за допомогою оновленого коду BACS (Bilarm Advanced Code System) на частоті, що не ліцензується 868 МГц. На сьогоднішній день немає електронних «відмичок», які здатні зламати цей код.
Відомо, що зі збільшенням радіочастоти зменшується рівень фонових перешкод та збільшується випромінювальна здатність.
Таким чином, система Pantera SLK-468 придбала ідеальну схибленість і «дальнобійність» (до 2500 метрів), на відміну від усіх систем, що працюють на частоті 433 МГц.
З Pantera SLK-468 у вас ніколи не буде проблем із постановкою на охорону та зняттям з охорони автомобіля на переповнених парковках. А реагування системи на команди складає лише 0,1 секунди! Інформація про поточний стан відображається на брелоку з РК-екраном. Передавач з двостороннім зв'язком здійснюється відстеження будь-яких змін станів системи. Автовласник інформується про звукове або вібраційне сповіщення.
У Pantera SLK-468 передбачено 6 незалежних зон охорони, в арсеналі цієї системи – 27 програмованих функцій.
Властивість кожної функції продумана до дрібниць, і власнику автомобіля залишається лише вибрати (або попросити спеціаліста активувати) оптимальний для себе набір опцій.
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. | Двостороння |
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): | 2000 |
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. | Так |
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. | Опція |
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів | Динамічне |
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. | Нет |
Ваш відгук