Автоакустика Hertz DSK 170.3

Артикул: 2572
Є в наявності
Оцінка:
Ціна:
3540
грн
Швидкий заказ
Придбати за 1 клік

Опис акустики Hertz DSK 170.3:

  • Тип: 2-смугові компонентні АС
  • Склад: НЧ/СЧ-динаміки DV 170.3, ВЧ-динаміки DT 24.3, кросовери DX 300
  • Діаметр НЧ/СЧ-динаміка: 170 мм (6 7/10")
  • Дифузор НЧ/СЧ-динаміка: V-cone, з пресованої целюлози з водовідштовхувальним просоченням
  • Підвіс НЧ/СЧ-дифузора: З еластичного термополіуретану (TPU)
  • Магніт НЧ/СЧ-динаміка: високоефективний феритовий D80 х 10 мм
  • Звукова котушка НЧ/СЧ-динаміка : D25 мм, намотана мідним дротом на каркасі з Kapton
  • Кошик НЧ/СЧ-динаміка: сталевий штампований
  • Дифузор ВЧ-динаміка: 24-мм купол з поліефіріміду (PEI)
  • Магніт ВЧ-динаміка: неодимовий (REN)
  • Кросовер у комплекті: ФВЧ, 3,5 кГц, 12 дБ/окт
  • Припустима потужність (продовж./пік.): 80 / 160 Вт
  • Рівень чутливості: 93 дБ/2,83 В/м
  • Діапазон частот: 50-23000 Гц
  • Номінальний опір: 4 Ом
  • Діаметр монтажного отвору: 140 мм
  • Монтажна глибина НЧ/СЧ-динаміка: 45 мм

2-смуговий комплект з НЧ/СЧ-динаміком малої монтажної глибини (45 мм, Compact SIZE) типорозміру 17 см, в якому вдало поєднуються хороша доступна глибина басу і збалансованість всіх інших характеристик . Штатні монтажні місця під НЧ/СЧ-динаміки такої розмірності зустрічаються в широкій гамі автомобілів, найчастіше японського виробництва. Навіть якщо у штатній комплектації не передбачено монтажних місць для окремих ВЧ-динаміків, знайти їм місце буде нескладно. Нагородою буде помітний виграш як звучання порівняно з пропорційними коаксіальними моделями. Полегшенню установки допоможе компактність ВЧ-динаміків цієї моделі, а також включені в комплектацію аксесуари для їх монтажу, в т.ч. міні-подіуми для встановлення під кутом 30/60 °. Тієї ж мети служить мініатюрний виносний кросовер і множинні отвори кріплення на монтажному фланці НЧ/СЧ-динаміків. Динаміки мають відмінну чутливість для гучного звучання навіть з малопотужними головними пристроями. Крім того, при дотриманні заходів правильної установки динаміки звучать вільно від спотворень у всьому широкому діапазоні потужності, що підводиться (80/160 Вт тривала/пікова).

Конструкція повністю підпорядкована досягненню найкращої якості звучання в рамках помірної вартості. Основні риси: НЧ/СЧ-дифузор профілю V-cone з целюлози із захисним і демпфірующим просоченням, зносостійкий і вільний від резонансів підвіс з еластичного термополіуретану (TPU), 24-мм легкий і жорсткий ВЧ-купол з термостійкого поліефіриміду (PE -Розсіювачем. Динаміки Dieci протягом ось уже трьох поколінь різко виділяються у своєму класі чистим, виразним та соковитим звучанням у всіх регістрах, демонструючи "фамільну приналежність" до вищих серій Hertz. Завдяки ретельному підбору матеріалів, високі характеристики зберігаються протягом тривалого терміну експлуатації, в т.ч. у суворих кліматичних умовах. Для захисту від подряпин та корозії кошик має особливо стійке покриття.

Тип системи: [?]Коаксіальна акустика складається з двох динаміків, розташованих на одному кошику. Компонентна акустична система є роздільною і складається зазвичай з двох або трьох динаміків: твітер (високочастотний), середньочастотний та/або низькочастотний. Компонентна
Діаметр: 170мм
Монтажна глибина: 45 мм
Номінальна потужність: 80 Вт
Максимальна потужність: 160 Вт
Діапазон частот: [?]Частотный диапазон, воспринимаемый человеческим ухом, составляет приблизительно 20-20000 Гц 50-23000 Гц
Чутливість: [?]Чем выше чувствительность тем лучше усилитель магнитолы будет справятся с акустикой. 93 дБ
Опір: 4 Ом

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі

Відгуки

Брал эту акустику в передние двери peugeot 307. Что могу сказать: акустика для автомобилей в которых маленькая посадочная глубина в двери. корзина укорочена и нет резиновой крышки на магните. Соответственно ход диффузора тоже меньше от чего частотка хуже чем у того же DSK 165.3. Лучше взял бы его так как глубина у меня позволяла но не было на момент покупки. Можно рассматривать этот вариант если малая посадочная глубина и нет возможности лепить большой подиум и если есть сабвуфер или хорошый тыл который покроет нехватку низких частот! У меня за тыл отвечали DCX 710.3 так что задача фронта была только в в верхнем пороге низких и средние с высокими. В этом плане акустика справляется отлично. Твитер в DSK-170 такой же как и в DSK-165 довольно резкий. Перемещение его по салону показало что штатное место сверху в торпеде для него идеально(звук отражается от стекла и играет туда куда нужно). Если направить его "в ухо"(треугольники зеркал или подиум в пластике стойки) будет выносить мозг. Диффузор мидбаса из бумаги. Для меня лично это самый идеальный вариант. Звук четкий. В заключении могу сказать: если посадочная глубина или 165 размер не позволяет поставить DSK-165 то можно смело брать 170.