Парктронік (паркувальний радар) Multitronics PU-4TC Black

Артикул: 05543698
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
2170
грн

Опис парктроніка Multitronics PU-4TC Black:

  • Автономна робота або робота з іншими маршрутними комп'ютерами неможлива!
  • Кожен раз при включенні заднього ходу на дисплеї маршрутного комп'ютера виводиться назва дисплея «Парковка», що вказує на те, що система увімкнена і датчики почали сканувати предмети в зоні охоплення.
  • На дисплеї маршрутного бортового комп'ютера Multitronics виводиться відстань від перешкоди до кожного датчика і відбувається промовлення голосом відстані. З панелі МК можна вимкнути голос і переключити парктронік у режим тонального оповіщення (біп) або відключити звук взагалі.
  • На правильність визначення відстані можуть впливати різні фактори: дощ, сніг, нерівна дорога, забруднення датчиків паркування. Для усунення впливу цих факторів з панелі маршрутного комп'ютера Multitronics можна зменшити чутливість паркувального радара - функція захищена патентом РФ. Після усунення сторонніх факторів можна збільшити чутливість парктроніка.
  • При вимушеній низькій висоті установки датчиків, а також при можливій наявності в дальній зоні охоплення датчиків перешкод у вигляді виступаючих частин запасного колеса або частин бампера регулювання чутливості з панелі МК Multitronics забезпечує правильну роботу радару паркування.
  • Функція "Фаркоп" призначена для виключення із зони охоплення системи різних виступаючих за межі бампера частин автомобіля (фаркоп, запасне колесо), через які можуть з'явитися помилкові спрацьовування. Для активування цієї функції необхідно ввести відстань до виступаючої частини автомобіля (при якому парктронік не визначатиме її). Після цього відстань до перешкоди розраховуватиметься з урахуванням цієї виправлення, тобто. буде показуватися не до бампера, а до частини машини, що виступає. 
  • Приклад: ззаду машини виступає запасне колесо на 30 см і парктронік визначає його як перешкоду. Виправлення фаркопа в цьому випадку потрібно встановити 30-32 см. При визначенні перешкоди на відстані 100 см це буде відстань від перешкоди до запасного колеса.
  • Автоматичне включення парктроніка
  • при увімкненні задньої передачі або від стоп-сигналу.

Висока швидкодія:

  • Частота оновлення інформації на екрані 0,12 сек! Ця швидкість зберігається і при збільшенні кількості датчиків (вперед і назад), у той час як у виробів інших виробників швидкість оновлення інформацією падає пропорційно додаткових датчиків.
  • Автоматичне визначення найближчої перешкоди
  • На дисплеї бортового комп'ютера відображається кілька відстаней від датчиків до перешкод (ліворуч, центр, праворуч), озвучується мінімальна відстань.

4 ультразвукові датчики:

  • дозволяють практично повністю виключити "мертві" зони позаду автомобіля.
  • Підключення до маршрутних бортових комп'ютерів
  • Це рішення дозволяє відмовитися від додаткового дисплея в автомобілі.
  • Можливість вибору сигналу попередження
  • * промовляє голосом відстані до перешкоди з одночасною індикацією відстані на дисплеї маршрутного комп'ютера. При виборі голосового повідомлення промовляється чисельне значення відстані від перешкоди до найближчого датчика в сантиметрах та напрям наближення (крім SL-50V);
  • * тональний сигнал (біп) з одночасною індикацією на дисплеї маршрутного комп'ютера відстані до перешкоди; 
  • * попередження однією мелодією на відстані до перешкоди 30...100 см з одночасною індикацією відстані на дисплеї маршрутного комп'ютера; 
  • * лише індикація на дисплеї маршрутного комп'ютера відстані до перешкоди.
  • Встановлення чутливості датчиків парктроніка
  • Дозволяє оперативно відрегулювати чутливість паркувального радара з урахуванням несприятливих факторів (дощ, сніг, нерівна дорога) та виключить помилкові спрацьовування.

Встановлення порога попередження:

  • мелодія для відстаней 30...100 см з панелі маршрутного бортового комп'ютера Multitronics
  • Спрацювання від стоп-сигналу та функція "Антипідкат"
  • Функція активується при натисканні на педаль гальма (при підключенні до дроту стоп-сигналу). При цьому дисплей маршрутного комп'ютера Multitronics перемикається на дисплей “Паркування” і на екрані з'являється відстань до перешкоди ззаду. Використання цієї функції дозволить контролювати відстань до автомобіля, що стоїть позаду, і планувати максимальний відкат власної машини на підйомі. Ця функція не рекомендується використовувати на автомобілях з автоматичною коробкою передач.

Самодіагностика:

  • Щоразу при включенні парктроніка проводиться тестування всіх датчиків на справність. Якщо будь-який датчик несправний, на дисплеї маршрутного комп'ютера виводиться відповідне попередження, а також відображається номер несправного датчика.

Робота як передній парктронік:

  • При використанні паркувального радара як переднього червоний провід ("задній хід") підключається до проводу, на якому з'являється напруга в момент включення запалювання, жовтий провід ("стоп-сигнал") необхідно заізолювати.

"Фаркоп"

  • Ця функція призначена для виключення із зони охоплення системи різних виступаючих за межі бампера частин автомобіля (фаркоп, запасне колесо), через які можуть з'явитися помилкові спрацьовування.

Вимкнення бічних датчиків:

  • під час роботи від стоп-сигналу. У випадку, якщо ззаду машини встановлений парктронік з 4 датчиками, то при спрацьовуванні від Стоп-сигналу відстань ззаду буде вимірюватися тільки внутрішніми датчиками крайні датчики будуть відключені. У цьому випадку виключаються сторонні спрацьовування, наприклад, від машин, що знаходяться збоку від Вашої а/м.

Тимчасове вимкнення парктроніка:

  • Можливо примусово вийти з дисплея “Парковка”. БК не перейде в цей режим, поки швидкість машини не перевищить 25 км/год. Після перевищення цього порога парктроніки знову включатимуться згідно з заданими умовами.

Режими роботи переднього парктроніка:

  • * Увімк. постійно - при визначенні перешкоди передній парктронік працюватиме постійно доти, доки перешкода не буде прибрана.
  • * Увімк. 3 сек. - Передній парктронік включиться при визначенні перешкоди та через 3 сек. вимикається, якщо відстань не зміниться. При зміні відстані до перешкоди парктронік знову увімкнеться.
  • * Увімк. під час руху назад - передній парктронік буде включатися тільки під час руху заднім ходом.
  • На дисплеї маршрутного комп'ютера Multitronics відображається відстань від перешкоди до кожного датчика і звучить попереджувальний тональний сигнал або голосове повідомлення про наближення до перешкоди.
  • Під час встановлення в металеві бампери можлива ситуація, коли парктронік постійно визначає відстань як 0 см. У цьому випадку необхідно ізолювати корпус ультразвукового датчика від поверхні бампера, щоб уникнути брязкоту від металевих частин бампера. Як ізолюючий матеріал можна застосовувати силіконовий герметик.
  • Під час руху заднім ходом рекомендується рухатися зі швидкістю менше 5 км/год (
  • Допускається підключення парктроніка тільки до бортової мережі постійної напруги! Підключення до мережі змінної напруги неприпустиме!
  • При установці паркувального радара як передній забороняється розміщувати блок парктроніка під капотом автомобіля!

Характеристики:

Паркувальний радар Multitronics PU-4TC включає 4 ультразвукові датчики (чорного або сірого кольору) і системний блок, що працюють спільно з маршрутними комп'ютерами:

  • TC 750
  • VC731
  • RC-700
  • VG1031UPL/GPL (апаратна реалізація е33, e34)
  • TC 50UPL / GPL (апаратна реалізація е33, e34)
  • RI-500 / RIF-500 (апаратна реалізація е33, e33d)
  • RI-500V
  • SE-50V/SL-50V

дата прошивки від 17.01.2010 або пізніше

Дисплей: З дисплеєм
Кількість датчиків: 4
Колір датчика: Чорний
С камерой заднего вида(Видео выходом): Ні
Діаметр датчика (мм): 18 мм

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі