Clarion – Коротка історія бренду.
16 березня 2017

Для тих, хто не знав нічого про Clarion.

Торгова марка Clarion входить до лідерів на ринку високоякісної автомобільної аудіо та мультимедійної техніки і належить японській корпорації Clarion Co., Ltd. з головним офісом у м. Сайтама, неподалік Токіо. Асортименти Clarion для автомобілів включає всі види інформаційно-розважальних систем: головні пристрої, навігаційно-інформаційні системи, відеокамери та інтелектуальні системи відеообробки, підсилювачі, акустичні системи, сабвуфери, а також аксесуари для OEM інтеграції та розширення функціональних можливостей. Крім компонентів, що окремо продаються (after market), значне місце займають OEM-постачання штатних автомобільних інформаційно-розважальних систем. Ця сфера діяльності Clarion останнім часом демонструє зростання, охоплюючи понад три десятки компаній-автовиробників і досягнувши до 2016 року 79% від загального обороту. Таке визнання демонструє виняткову надійність пристроїв Clarion та відповідність найжорсткішим стандартам автомобільної індустрії. Поряд з продукцією для автомобіля, сьогоднішній модельний ряд включає надійно захищену від впливу морської води та туману аудіотехніку для водного транспорту (Marine Audio): головні пристрої, підсилювачі, акустичні системи, що окремо встановлюються і корпусні, а також сабвуфери.

Датою народження Clarion прийнято вважати 18 грудня 1940, коли з'явилася на світ японська компанія Hakusan Wireless Electric Company. Першою продукцією компанії стали радіоприймачі, здатні працювати від батарейок. У 1943 р. назва змінилася на Teikoku Dempa – під цим ім'ям компанія продовжувала діяльність на ринку радіоелектроніки аж до 1970 р., коли назва змінилася вже на сьогоднішній Clarion. Перший автомобільний радіоприймач був представлений у 1948 р., а через три роки Teikoku Dempa стала першою в Японії, яка розпочала масові поставки цього нового типу продукції на ринок. До кінця 50-х років Teikoku Dempa вже спромоглася закріпитися на ключовому для збуту автомобільної аудіопродукції ринку США. 1951 року, з підписання контракту з Nissan, стартувала діяльність компанії в ролі OEM-постачальника штатних аудіосистем для автовиробників. З 2006 року Clarion входить до Hitachi Group. Об'єднання зусиль легендарного бренду автомобільної електроніки з одним із найбільших багатопрофільних промислових світових концернів дозволяє досягти нових висот у розробці та виробництві високотехнологічної, багатофункціональної, інноваційної та неодмінно високоякісної продукції.

Історія Clarion налічує чимало легендарних та знакових для всієї індустрії автомобільної електроніки моделей. У 1963 році з'явився перший у Японії стереофонічний авторадіоприймач, у 1968 році – перша в Японії повноцінна автомагнітола з касетним програвачем. Високе світове визнання продукції послужило насамперед неперевершеною якістю звучання продукції. Розвиток технологій приніс нові успіхи в аудіотехніці топ-класу. Досить згадати представлене в 1994 році революційне CD-джерело Clarion ADCS-1 з виносними модулями DAC/аудіопроцесора, що дає можливість незалежного цифрового налаштування від 4 до 12 каналів (залежно від числа підключених модулів) з ультимативною якістю та гнучкістю. У другій половині 90-х років CD-тюнер DRX9255 став одним із улюблених головних пристроїв для найкращих у світі аудіосистем. З розширенням можливостей автомобільної електроніки побачили світ передові навігаційні системи Clarion, що набагато випередив свій час Clarion AutoPC (1998, спільна розробка з Microsoft) і безліч інших пристроїв.

Сьогодні перед автомобільною електронікою стоять завдання набагато ширші, ніж досягнення відмінної якості звучання та зображення. У зв'язку з цим у Clarion прийнято нову концепцію "In-Vehicle Information Solutions Provider" та слоган "Clarion moves you – connects you". Найсучасніші розробки спрямовані на досягнення максимальної якості звучання, доступу водія до всілякої інформації з підтримкою онлайн-сервісів, найкращого комфорту та безпеки. У сфері after market продукції новітніми досягненнями стали підтримка технології Smart Access для смартфонів та іншої портативної техніки, що підключаються до головних пристроїв, а також удосконалене голосове управління Intelligent Voice. Масштабна діяльність розгорнута у співпраці з Hitachi Automotive Systems щодо створення принципово нових електронних пристроїв для автомобіля: передових систем допомоги в керуванні автомобілем ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), систем повністю автоматичного паркування, обробки даних з камер панорамного відеоогляду в реальному часі та багатьох інших . Звичайно, не забуті і традиційні цінності, що стосуються лише аудіосистем: у 2016 році на ринок вийшла революційна аудіосистема Clarion Full Digital Sound, де вперше у світі реалізовано повністю цифровий аудіотракт в автомобілі, від джерела сигналу до звукових динаміків.

Так поводиться на практиці неухильне слідування принципу "Створювати те, чого ще вчора не було, а існуюче всіляко удосконалити". Цей девіз відрізняє справжніх лідерів індустрії, а також дуже добре відповідає прийнятим у Японії уявленням про майстерність до справи. У будь-яких пристроях Clarion щедро представлені передовий технічний рівень, максимальна якість виконання та надійність. Володіння такою технікою підвищує якість життя та просто покращує настрій.