У чому різниця між коаксіальною та компонентною автоакустикою

Відмінності коаксикальної та компонентної автомобільної аудіосистеми.
Особливості коаксикальної автоакустики. Відмінні риси компонентної автомобільної акустичної системи.
- Досягти якісного звучання музичних треків у салоні автомобіля – мрія кожного меломана-водія. Якісний звук забезпечують автомагнітоли та система акустичних динаміків. Саме останні відповідають за частотність та гучність звукових вібрацій. При підборі аудіосистеми в автомобіль любителі музики стикаються з вибором між коаксіальною та компонентною автоакустикою. Щоб зробити правильний вибір та забезпечити програвання музичних композицій у гідній якості, необхідно розібратися, чим відрізняється коаксикальний звук від компонентної автоакустики.
Відмінні характеристики коаксикальної автомобільної аудіосистеми
-
Головною особливістю коаксикальної системи автозвуку є наявність в одному корпусі кількох широкосмугових динаміків. Колонки відтворюють одночасно низькі, середні та високі частоти широкого діапазону. Коаксикальні пристрої, що відтворюють, називають динаміками повного діапазону. Розташування репродукторів коаксіальне, тобто співвісне - звучання йде з однієї точки. Таке конструктивне рішення дозволяє розбивати по областях відтворення звуків різних частот. Динаміки коаксіального типу найбільш поширені та зустрічаються у штатних автомобільних аудіосистемах. Розміри пристроїв, що відтворюють, підходять під стандартні отвори в салоні машини і не вимагають від власника додаткового втручання в інтер'єр авто. Плюси коаксикальної автоакустики:
вартість аудіосистеми у бюджетному ціновому діапазоні;
монтаж нескладний та може бути здійснений самим автовласником;
оптимальний варіант для невеликих автомобілів.
Якщо прослуховування музики в автомобілі зводиться до відтворення ефірів радіостанцій, коаксикальна система – найкращий вибір. Якщо в машині передбачається тривале прослуховування музичних композицій з високою якістю звуку, варто вибирати компонентні аудіосітсеми для автомобілів.
Особенности компонентной автоакустики
- В отличие от коаксикальных автомобильных аудиосиситем, компонентный автозвук имеет колонки с отдельными динамиками для различных тональных частот. В систему автозвука входят низкочастотные репродукторы для воспроизведения басов, среднечастотные динамики и высокочастотные «твитеры». Все воспроизводящие устройства являются отдельными блоками, которые необходимо монтировать по отдельности. Это способствует созданию объёмного звука – каждый динамик воспроизводит уникальную частоту и тональность. При этом отдельное расположение динамиков в салоне предотвращает пересечение звуков с разными частотами.
Переваги компонентної автоакустики:
- якісний звук;
- канали не перетинають одне одного, що перешкоджає виникненню інтерференції, тобто накладання частот;
- можливість розташувати динаміки, що відтворюють різні частоти, на власний розсуд.
- Вартість системи компонентного автозвуку дорожча за коаксикальну аудіоакустику. Ще одна відмінність двох типів систем - розташування кросовера, пристрою, що розподіляє електричні сигнали від магнітоли динаміки. У коакискального типу кросовер внутрішній, на компонентних системах зовнішній.