Нові моделі сабвуферів Hertz Cento
15 листопада 2019

Серія Автомобільних сабвуферів Hertz Cento приходить на зміну знаменитій Hertz Energy 5-го покоління, яка протягом багатьох років була абсолютним референсом у своєму сегменті. Cento (читається "Ченто") італійською означає цифру "100" і, таким чином нова, "Сата" серія логічно доповнює модельний ряд.

Автомобильные сабвуфери Hertz із “сотої” серії Cento заміняють відповідні моделі легендарної серії Energy покоління .5 пропонуючи ще більш досконалі технічні характеристики та якість звучання.

Рекомендовані значення "повного" об'єму корпусів закритого типу (тобто з урахуванням обсягу Driver Displacement, що витісняється тильною частиною динаміка), ще сильніше зменшилися і становлять всього 16 л і 32 л для моделей діаметром 250 мм і 300 мм. Це повністю відповідає загальносвітовій тенденції автомобільного сабвуферобудування відповідно до якої у реальному житті та для реальних людей корпус сабвуферу повинен мати максимально компактні розміри. У той же час, завдяки оптимізації електроакустичних характеристик у порівнянні з сабвуферами Energy .5 попереднього покоління сабвуфери Cento перевершують їх за глибиною басу, лінійністю частотної характеристики (особливо з урахуванням впливу властивостей салону автомобіля) та допустимої потужності. Нове “Посібник користувача” в буквальному сенсі стало ще ближче до пересічного користувача і, крім повного набору параметрів Тіля-Смолла, містить прості рекомендації аж до креслень корпусів простої форми.

Сабвуфери Hertz Cento випускаються у двох стандартних типорозмірах – 250 і 300 мм, кожен із них у двох варіантах – з однією звуковою котушкою опором 2 або 4 Ома (індекси S2 та S4 у назвах розшифровуються просто як Single 2 та Single 4 Ohm). Можливість простого вибору опору в залежності від переваг слухача, можливостей підсилювача та кількості сабвуферів у системі полегшує їхнє підключення та конфігурацію. Шестишарова звукова котушка діаметром 35 мм намотана на каркасі з фібергласу, стійкого до впливу високих температур і кріпиться до спайдера та дифузора за допомогою спеціального кільцевого адаптера, що значно збільшує надійність кріплення. Ще одна важлива деталь – сабвуфери Hertz Cento оснащені якіснішими натискними клемами для підключення акустичних проводів перетином до 8 AWG.

Сабвуфери Hertz Cento не мають вентиляційних отворів у нижньому фланці магніту.

Нова система охолодження розроблена з урахуванням знань, отриманих у ході розробки "старшої" серії сабвуферів Mille Pro. За центральним пилезахисним ковпачком розташована акустична камера, яка пов'язана з об'ємом корпусу через вентиляційні отвори в кільцевому адаптері кріплення групи звукова котушка/спайдер/дифузор та радіальні отвори в кошику динаміка. Форма та розмір вентиляційних отворів розраховані за допомогою інноваційного програмного моделювання за методом кінцевих елементів (FEM – Finite Element Method) таким чином, щоб знизити турбулентність та аеродинамічні призвуки. Повітряні потоки при переміщенні дифузора зрештою потрапляють за шайбу, що центрує, яка разом з дифузором працює як акустичний фільтр. Відсутність вентиляційних отворів у тильній частині та дуже помірна монтажна глибина дозволяють розміщувати динамік практично впритул до внутрішньої задньої стінки корпусу для зменшення габаритної глибини.

Матеріал дифузора - поліпропілен, що володіє малою вагою та гарним демпфуванням. Геометрія дифузора підвісу та центруючої шайби спроектовані таким чином, щоб зменшити спотворення, навіть при великих переміщеннях мобільної групи. Параметри магнітних систем оптимізовані за допомогою програмного забезпечення, що моделює електромагнітні процеси методом кінцевих елементів (Finite Element Analysis – FEA). Традиційне моделювання та вимірювання параметрів за методом Тіля-Смолла для простоти розрахунку припускають, що "фіксоване" магнітне поле в зазорі звукової котушки незмінно. Метод кінцевих елементів дозволяє оцінити реальну зміну магнітного поля через вплив потужного сигналу, що підводиться до котушки, і зміни положення котушки/дифузора динаміка по відношенню до стаціонарного магніту. В кінцевому рахунку, цей аналіз дозволяє істотно знизити спотворення і поліпшити лінійність гучномовця, в тому числі і при великих рівнях сигналу, що підводиться.

Міцний кошик складного профілю відмінно заглушений і посилений вставками з ABS пластику, магнітна система оснащена захисним кожухом. Опційний захисний гриль і фронтальну вставку, що знімається, можна кастомізувати в залежності від кольору салону автомобіля.


Артикул: 1719577501
Опис Сабвуфер Focal SUB 25 KXS: Зроблено у Франції Sub 25 kxs - дуже компактний див. Нове в четвертому поколінні K2 Power Kits, має тонкий ...
Артикул: 1719576667
Опис Сабвуфер Focal ISUB MBZ 2 LHD: Сабвуфери для лівої сторони Присвячена транспортним засобам Mercedes-Benz пара сабвуферів з високої точки ...
Артикул: 1716639326
Опис Активний сабвуфер Hertz CBA 250: Активний сабвуфер Hertz CBA 250 з 10-дюймовим динаміком оснащений високоефективним вбудованим ...
Артикул: 1712669374
Опис Корпусний активний сабвуфер CYCLON DECKER DSW-300: Корпусний активний сабвуфер Decker DSW-300 при підключенні до будь-якого головного ...
Артикул: 1712668820
Опис Корпусний активний сабвуфер CYCLON DECKER DSW-250: Корпусний активний сабвуфер Decker DSW-250 при підключенні до будь-якого головного ...
Артикул: 1712074731
Опис Корпусний активний сабвуфер CYCLON SB-300: Корпусний активний сабвуфер Cyclone SB300 при підключенні до будь-якого головного пристрою ...
Артикул: 1712068322
Опис Корпусний активний сабвуфер CYCLON SB250: Корпусний активний сабвуфер Cyclone SB250 при підключенні до будь-якого головного пристрою ...
Артикул: 1710597405
Опис Автосабвуфер Focal Performance P 30 FSE: Сабвуфер P 30 FSE потужністю 600 Вт оснащений інноваційним дифузором Focal із лляного волокна, що ...