Нові моделі сабвуферів Hertz Cento
15 листопада 2019

Серія Автомобільних сабвуферів Hertz Cento приходить на зміну знаменитій Hertz Energy 5-го покоління, яка протягом багатьох років була абсолютним референсом у своєму сегменті. Cento (читається "Ченто") італійською означає цифру "100" і, таким чином нова, "Сата" серія логічно доповнює модельний ряд.

Автомобильные сабвуфери Hertz із “сотої” серії Cento заміняють відповідні моделі легендарної серії Energy покоління .5 пропонуючи ще більш досконалі технічні характеристики та якість звучання.

Рекомендовані значення "повного" об'єму корпусів закритого типу (тобто з урахуванням обсягу Driver Displacement, що витісняється тильною частиною динаміка), ще сильніше зменшилися і становлять всього 16 л і 32 л для моделей діаметром 250 мм і 300 мм. Це повністю відповідає загальносвітовій тенденції автомобільного сабвуферобудування відповідно до якої у реальному житті та для реальних людей корпус сабвуферу повинен мати максимально компактні розміри. У той же час, завдяки оптимізації електроакустичних характеристик у порівнянні з сабвуферами Energy .5 попереднього покоління сабвуфери Cento перевершують їх за глибиною басу, лінійністю частотної характеристики (особливо з урахуванням впливу властивостей салону автомобіля) та допустимої потужності. Нове “Посібник користувача” в буквальному сенсі стало ще ближче до пересічного користувача і, крім повного набору параметрів Тіля-Смолла, містить прості рекомендації аж до креслень корпусів простої форми.

Сабвуфери Hertz Cento випускаються у двох стандартних типорозмірах – 250 і 300 мм, кожен із них у двох варіантах – з однією звуковою котушкою опором 2 або 4 Ома (індекси S2 та S4 у назвах розшифровуються просто як Single 2 та Single 4 Ohm). Можливість простого вибору опору в залежності від переваг слухача, можливостей підсилювача та кількості сабвуферів у системі полегшує їхнє підключення та конфігурацію. Шестишарова звукова котушка діаметром 35 мм намотана на каркасі з фібергласу, стійкого до впливу високих температур і кріпиться до спайдера та дифузора за допомогою спеціального кільцевого адаптера, що значно збільшує надійність кріплення. Ще одна важлива деталь – сабвуфери Hertz Cento оснащені якіснішими натискними клемами для підключення акустичних проводів перетином до 8 AWG.

Сабвуфери Hertz Cento не мають вентиляційних отворів у нижньому фланці магніту.

Нова система охолодження розроблена з урахуванням знань, отриманих у ході розробки "старшої" серії сабвуферів Mille Pro. За центральним пилезахисним ковпачком розташована акустична камера, яка пов'язана з об'ємом корпусу через вентиляційні отвори в кільцевому адаптері кріплення групи звукова котушка/спайдер/дифузор та радіальні отвори в кошику динаміка. Форма та розмір вентиляційних отворів розраховані за допомогою інноваційного програмного моделювання за методом кінцевих елементів (FEM – Finite Element Method) таким чином, щоб знизити турбулентність та аеродинамічні призвуки. Повітряні потоки при переміщенні дифузора зрештою потрапляють за шайбу, що центрує, яка разом з дифузором працює як акустичний фільтр. Відсутність вентиляційних отворів у тильній частині та дуже помірна монтажна глибина дозволяють розміщувати динамік практично впритул до внутрішньої задньої стінки корпусу для зменшення габаритної глибини.

Матеріал дифузора - поліпропілен, що володіє малою вагою та гарним демпфуванням. Геометрія дифузора підвісу та центруючої шайби спроектовані таким чином, щоб зменшити спотворення, навіть при великих переміщеннях мобільної групи. Параметри магнітних систем оптимізовані за допомогою програмного забезпечення, що моделює електромагнітні процеси методом кінцевих елементів (Finite Element Analysis – FEA). Традиційне моделювання та вимірювання параметрів за методом Тіля-Смолла для простоти розрахунку припускають, що "фіксоване" магнітне поле в зазорі звукової котушки незмінно. Метод кінцевих елементів дозволяє оцінити реальну зміну магнітного поля через вплив потужного сигналу, що підводиться до котушки, і зміни положення котушки/дифузора динаміка по відношенню до стаціонарного магніту. В кінцевому рахунку, цей аналіз дозволяє істотно знизити спотворення і поліпшити лінійність гучномовця, в тому числі і при великих рівнях сигналу, що підводиться.

Міцний кошик складного профілю відмінно заглушений і посилений вставками з ABS пластику, магнітна система оснащена захисним кожухом. Опційний захисний гриль і фронтальну вставку, що знімається, можна кастомізувати в залежності від кольору салону автомобіля.


Артикул: 1726311031
Опис Активний сабвуфер Kicx STANDBASS 12BA Активний корпусний сабвуфер KICX STANDBASS 12BA — це модель для тих, хто хоче підсилити свою ...
Артикул: 1726240238
Опис Пасивний сабвуфер Kicx GT 300BP: Пасивний корпусний сабвуфер з фазоінвертором KICX GT 300BP - це модель для тих, хто хоче додати своїй ...
Артикул: 1726237153
Опис Активний сабвуфер Kicx GT 200BPA Корпусний активний сабвуфер з фазоінвертором KICX GT 200BPA стане чудовим доповненням для вашої ...
Артикул: 1725615180
Опис Сабвуфер Celsior ASB-1: Активний автомобільний сабвуфер, компактна форма під сидіння авто. Плоский і компактний, із зручним виходом на ...
Артикул: 1724159217
Опис Сабвуфер Alpine S2-W8D4: 8-дюймовий (20 см) сабвуфер нового покоління серії S2 із двома звуковими котушками опором 4+4 Ом 8 дюймовий (20 ...
Артикул: 1723821901
Опис Сабвуфер Alpine S2-W8D2: 8 дюймовий (20 см) сабвуфер нового покоління серії S із двома звуковими котушками опором 2+2 Ом У нових ...
Артикул: 1723819334
Опис Сабвуфер Alpine S2-W12D4: 12-дюймовий (30 см) сабвуфер нового покоління серії S2 із двома звуковими котушками опором 4+4 Ом. У нових ...
Артикул: 1723807971
Опис Сабвуфер Alpine S2-W12D2: У нових сабвуферах серії S застосовані технології від сабвуферів вищих серій, які дадуть глибину та насиченість ...