Нові моделі сабвуферів Hertz Cento
15 листопада 2019

Серія Автомобільних сабвуферів Hertz Cento приходить на зміну знаменитій Hertz Energy 5-го покоління, яка протягом багатьох років була абсолютним референсом у своєму сегменті. Cento (читається "Ченто") італійською означає цифру "100" і, таким чином нова, "Сата" серія логічно доповнює модельний ряд.

Автомобильные сабвуфери Hertz із “сотої” серії Cento заміняють відповідні моделі легендарної серії Energy покоління .5 пропонуючи ще більш досконалі технічні характеристики та якість звучання.

Рекомендовані значення "повного" об'єму корпусів закритого типу (тобто з урахуванням обсягу Driver Displacement, що витісняється тильною частиною динаміка), ще сильніше зменшилися і становлять всього 16 л і 32 л для моделей діаметром 250 мм і 300 мм. Це повністю відповідає загальносвітовій тенденції автомобільного сабвуферобудування відповідно до якої у реальному житті та для реальних людей корпус сабвуферу повинен мати максимально компактні розміри. У той же час, завдяки оптимізації електроакустичних характеристик у порівнянні з сабвуферами Energy .5 попереднього покоління сабвуфери Cento перевершують їх за глибиною басу, лінійністю частотної характеристики (особливо з урахуванням впливу властивостей салону автомобіля) та допустимої потужності. Нове “Посібник користувача” в буквальному сенсі стало ще ближче до пересічного користувача і, крім повного набору параметрів Тіля-Смолла, містить прості рекомендації аж до креслень корпусів простої форми.

Сабвуфери Hertz Cento випускаються у двох стандартних типорозмірах – 250 і 300 мм, кожен із них у двох варіантах – з однією звуковою котушкою опором 2 або 4 Ома (індекси S2 та S4 у назвах розшифровуються просто як Single 2 та Single 4 Ohm). Можливість простого вибору опору в залежності від переваг слухача, можливостей підсилювача та кількості сабвуферів у системі полегшує їхнє підключення та конфігурацію. Шестишарова звукова котушка діаметром 35 мм намотана на каркасі з фібергласу, стійкого до впливу високих температур і кріпиться до спайдера та дифузора за допомогою спеціального кільцевого адаптера, що значно збільшує надійність кріплення. Ще одна важлива деталь – сабвуфери Hertz Cento оснащені якіснішими натискними клемами для підключення акустичних проводів перетином до 8 AWG.

Сабвуфери Hertz Cento не мають вентиляційних отворів у нижньому фланці магніту.

Нова система охолодження розроблена з урахуванням знань, отриманих у ході розробки "старшої" серії сабвуферів Mille Pro. За центральним пилезахисним ковпачком розташована акустична камера, яка пов'язана з об'ємом корпусу через вентиляційні отвори в кільцевому адаптері кріплення групи звукова котушка/спайдер/дифузор та радіальні отвори в кошику динаміка. Форма та розмір вентиляційних отворів розраховані за допомогою інноваційного програмного моделювання за методом кінцевих елементів (FEM – Finite Element Method) таким чином, щоб знизити турбулентність та аеродинамічні призвуки. Повітряні потоки при переміщенні дифузора зрештою потрапляють за шайбу, що центрує, яка разом з дифузором працює як акустичний фільтр. Відсутність вентиляційних отворів у тильній частині та дуже помірна монтажна глибина дозволяють розміщувати динамік практично впритул до внутрішньої задньої стінки корпусу для зменшення габаритної глибини.

Матеріал дифузора - поліпропілен, що володіє малою вагою та гарним демпфуванням. Геометрія дифузора підвісу та центруючої шайби спроектовані таким чином, щоб зменшити спотворення, навіть при великих переміщеннях мобільної групи. Параметри магнітних систем оптимізовані за допомогою програмного забезпечення, що моделює електромагнітні процеси методом кінцевих елементів (Finite Element Analysis – FEA). Традиційне моделювання та вимірювання параметрів за методом Тіля-Смолла для простоти розрахунку припускають, що "фіксоване" магнітне поле в зазорі звукової котушки незмінно. Метод кінцевих елементів дозволяє оцінити реальну зміну магнітного поля через вплив потужного сигналу, що підводиться до котушки, і зміни положення котушки/дифузора динаміка по відношенню до стаціонарного магніту. В кінцевому рахунку, цей аналіз дозволяє істотно знизити спотворення і поліпшити лінійність гучномовця, в тому числі і при великих рівнях сигналу, що підводиться.

Міцний кошик складного профілю відмінно заглушений і посилений вставками з ABS пластику, магнітна система оснащена захисним кожухом. Опційний захисний гриль і фронтальну вставку, що знімається, можна кастомізувати в залежності від кольору салону автомобіля.


Артикул: 1692437998
Опис Компактний активний сабвуфер із вбудованим підсилювачем класу D Pioneer TS-WX140DA: Pioneer випускає ще один продукт у поколінні ...
Артикул: 1691687529
Опис Сабвуфер Focal ISUB MBZ 2 RHD: Focal Inside. Сабвуферний динамік для установки у автомобілі Mercedes Benz. Продається парою, лівий+правий ...
Артикул: 1691069713
Опис Сабвуферний динамік ESX VXP-104: З сабвуферами VISION VXP , ESX представляє нову серію висококласних вуферів, для створення яких ...
Артикул: 1691069422
Опис Сабвуферний динамік ESX VXP-84: З сабвуферами VISION VXP , ESX представляє  нову серію висококласних вуферів, для створення ...
Артикул: 1691067775
Опис Пасивний сабвуфер ESX VS-1100P: Система VISION VS1100P, вбудована в міцний алюмінієвий корпус, оснащена великим 28-сантиметровим ...
Артикул: 1691067168
Опис Активний корпусний сабвуфер ESX V-800A: Система VISION V800A трапецієподібної форми з 20-сантиметровим (8-дюймовим) вуфером і ...
Артикул: 1690989581
Опис Сабвуферний динамік ESX SX-1240: З перевіреними сабвуферами SIGNUM SX шанувальник знайде ідеальний вхід у світ ...
Артикул: 1690989344
Опис Сабвуферний динамік ESX SX-1040: З перевіреними сабвуферами SIGNUM SX шанувальник знайде ідеальний вхід у світ ...