Паркувальні системи
26 листопада 2012
Алгоритм роботи паркувальних радарів.
Паркування автомобіля на обмеженому просторі автостоянки є непростим завданням навіть для досвідчених водіїв з багаторічним стажем водіння авто. Навіть їм не завжди вдається припаркуватися так, щоб не лише не подряпати свій та чужі автомобілі, а й поставити його правильно та зручно. Допомогти водієві виконати складні маневри в будь-яких умовах може лише парктронік.
Паркувальні системи – як це працює
- По суті, парктронік є нічим іншим, як паркувальним радаром, призначеним для виявлення перешкод навколо автомобіля, та контролю дистанції до них. Кожен датчик парктроніка, вмонтований на своєму місці в бампері автомобіля, випромінює в навколишній простір ультразвуковий імпульс. Відбиті від навколишніх предметів ультразвукові сигнали повертаються до датчика. Таким чином, паркувальна система отримують у своє розпорядження інформацію, що дозволяє їм визначити розташування перешкоди та відстань до неї.
Чотири, шість чи вісім?
- Не секрет, що основою будь-якої сучасної автоматичної системи паркування є ультразвукові сенсори: датчики парктроніка. Від їх технічних характеристик та кількості, насамперед, залежить ефективність роботи всієї системи загалом. Перші моделі паркувальних систем оснащувалися лише двома датчиками, їх розміщували на різних краях бампера автомобіля. Однак, практика паркування з такою спрощеною конструкцією переконливо показала більшу ймовірність попадання датчиків парктроніка в «сліпу зону», що зводило нанівець усі переваги його використання. Тому незабаром з'явилися парктроніки, озброєні трьома ультразвуковими датчиками, а всі сучасні системи паркування вже мають по чотири датчики. Саме така кількість ультразвукових сенсорів є оптимальною.
- Ви запитаєте: "Чому ж тоді на ринку легко знайти парктроніки з шістьма і навіть з вісьмома датчиками?" Не варто дивуватися з цього факту, просто придивіться до них уважніше. Як правило, датчики таких паркувальних систем призначені для роботи не тільки на задньому, а й на передньому бампері. Особливо корисні парктроніки з датчиками переднього бампера для великих моделей джипів та автомобілів з низьким кліренсом.
Що бачимо з паркувальним радаром
- Необхідну інформацію парктронік збирає за допомогою своїх сенсорів і конвертує її в зручний для сприйняття вигляд. При цьому використовуються всі звичні для водія інформаційні канали:
- звукове оповіщення – дає можливість на слух оцінити відстань до об'єкта гучності сигналу з динаміків парктроніка;
- візуально – парктронік дозволяє побачити на екрані свого дисплея: де саме розташована перешкода, з якого боку автомобіля, та на якій дистанції.
- Відстань до об'єкта на екран дисплея виводиться як у цифровому вигляді, так і у графічному. При цьому для сучасних моделей парктроників характерне сумісне використання цифрового, графічного та звукового оповіщення.
Ціна запитання
- Сьогодні дізнатися, скільки коштує паркувальний радар не проблема, для цього достатньо зайти на наш сайт. Установка даного пристрою так само проблемою не є, з легкістю встановлять парктронік на ваш автомобіль.
- Перш ніж купити стандартний комплект паркувальної системи, варто згадати, що будь-який ремонт автомобіля, нехай навіть зовсім дрібний, буде коштувати раз на десять дорожче, ніж будь-який, найдорожчий парктронік.