Тест бездискового мультимедійного ресивера Kenwood DMX7017BTS
21 червня 2017

Тест бездискового мультимедійного ресивера Kenwood DMX7017BTS

Тест бездискового мультимедійного ресивера Kenwood DMX7017BTS:

  • Цей головний пристрій ми помітили, коли він був лише анонсований. Такого поєднання можливостей чекало дуже багато. Загинаємо пальці та рахуємо. Підтримка Hi-Res Audio, включаючи FLAC 192/24 та DSD – це раз. Процесор із затримками та фільтрами для поканалки – це два. Вже серйозна заявка, правда? Плюс повноцінна підтримка Apple CarPlay та Android Auto – це три.
  • Для початку зауважу, що Kenwood DMX7017BTS має "брата-близнюка" з майже аналогічними можливостями та іншим інтерфейсом – JVC KW-M730BT. Хто не в курсі, Kenwood та Japan Victor Company об'єднали свої ресурси у 2008 році і ось уже майже десять років це одна компанія. Так що випуск апаратів на єдиній платформі цілком зрозумілий.

КОНСТРУКЦІЯ:

  • Отже, Kenwood DMX7017BTS – це бездисковий апарат із жорстко фіксованою передньою панеллю. Відсутність рухомих частин - великий плюс до надійності, ламатися просто нема чому.

  • Спочатку засмутило, що глибина корпусу залишилася стандартною, все ж таки для бездискової моделі хотілося б бачити корпус коротше.
  • Однак, заглянувши всередину, стало зрозуміло, що повнорозмірний корпус – це потреба. Плати в два з половиною поверхи та плюс плата за екраном. Вільного місця всередині зовсім небагато.
  • При першому включенні, як завжди, апарат пропонує встановити первинні налаштування. Серед них відзначу одну цікаву фічу, яка з'явилася в деяких моделях Kenwood та JVC 2017 – ви вказуєте апарату кут, під яким дивіться на дисплей. Залежно від цього апарат коригує яскравість, контраст, гаму та кольору, щоб зберегти хорошу читаність екрана. Називається Viewing Angle.
  • До речі, про екран. Він виглядає дуже схожим на ємнісний, як у смартфонів або планшетів. Відчуття при керуванні теж схожі - хороша чутливість, відгук на натискання дуже спритний, і, на відміну від звичайних резистивних матриць, на ньому легко гортати списки рухами, що ковзають.

  • Виявилося, екран ніякий не ємнісний, це дуже просунута резистивна матриця, яку Kenwood називають Clear Resistive Touch Panel. Насправді так виходить навіть крутіше, оскільки ємнісні екрани мають свої недоліки за низьких температур. Щоразу взимку чекати, коли прогріється салон? Сибіряки, гадаю, це оцінять.

  • Загалом, по екрану Kenwood однозначно отримує залік – гарна читання, приємна чуйність сенсорного керування, соковиті кольори, висока контрастність. Плюс можливість змінювати фонову картинку та переставляти іконки меню в будь-якому порядку.

МОЖЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ:

  • Оскільки заявлена підтримка великих жорстких дисків, одразу підключаю хард на 500 Гб, відформатований у NTFS. Ініціалізація не миттєва, але все одно зненацька спритна - апарат був готовий до роботи менше, ніж через 10 секунд і вже запустив відтворення першого файлу.

  • При навігації по файлах шрифт досить великий, але в міру - в машині на ходу буде легко читатися "в півочі". При цьому дістатися потрібного файлу у величезній кількості папок виявилося нескладно. Тут, до речі, знову добрим словом згадав сенсорну матрицю та можливість перегортати списки, не пристосовуючись до відгуків екрану. Реально класне керування.
  • При навігації файлами відображаються всі типи одночасно – і аудіо, і відео. Зручно. Набридло слухати музику – можна одразу кіношку або, там, добірку кліпів запустити. З кирилицею жодних проблем не помічено.
    Великий плюс – після відключення харда та подальшого його повторного підключення Kenwood продовжує відтворення з того самого моменту, на якому воно перервалося.

Як відтворює відео:

Оскільки в домашньому відео зараз найактуальніше – це MKV, насамперед оцінив підтримку цього формату. Здоров'яні "ремукси" в десятки гігів підсовувати йому не став, але серіали або кліпи в HD і FullHD він показав без гальм. Принаймні 10-гігабайтний фільм, на диво, жодної "затики" не викликав. Коротше, в розумних межах без проблем.
Єдине, декодерів багатоканального звуку тут немає, тому звук відтворюється, тільки якщо доріжка записана у форматі стерео. Файли з AC3 (Dolby Digital) або DTS перебувають у прольоті.
Відчуваю, зараз налетять сноби та почнуть порівнювати з домашніми "всеїдними" плеєрами. Друзі, майте совість, це автомобільний апарат, тут відео – лише факультативна можливість. А якийсь завантажений серіал, кліпи чи мультики Kenwood вам покаже без проблем.
Як відтворювати аудіо:

Тут в першу чергу цікавила підтримка Hi-Res Audio, оскільки MP3 і WMA - це вже ніби само собою і не дуже цікаво. До того ж, до речі, апарат підтримує ще й WAV, ААС та навіть OGG, що можна вважати приємним бонусом.
З приводу Hi-Res ось що вдалося визначити. Файли FLAC – до роздільної здатності 192 кГц /24 біт. Те саме і з несжатим WAV (підтримує аж до 192/24), хоча тримати колекцію в таких файлах, як мінімум, дивно.
Файли DSD (з розширенням .DSF) – також повноцінно і без гальм, навіть обкладинки альбомів показує. Апарат прочитав файли як із відносно поширеною роздільною здатністю DSD64, так і з більш екстремальними DSD128 і навіть DSD256
ЯКІСТЬ ЗВУЧАННЯ:

Спочатку підключив акустику безпосередньо до Kenwood, без зовнішнього підсилювача. Просто, щоб було зручніше колупатися в його функціях і розуміти, що при цьому відбувається. І, якщо чесно, був здивований. Зрозуміло, що це зовсім не аудіофільський варіант, і різницю між музикою у звичному дозволі та в Hi-Res у такому включенні шукати просто безглуздо.
Але зовсім несподівано один і той же трек в MP3 і в FLAC прозвучав по-різному - FLAC безперечно передавав більше деталей і післязвучань. І це з вбудованим підсилювачем! Звучання комфортне та ненав'язливе, слухати можна довго, слух не втомлюється. У порівнянні з тим, що зараз відбувається на ринку автомобільних ГУ, Kenwood реально здивував.
Коротше, не думав, що скажу таке, але варіант із вбудованим підсилювачем я не відкидав би. Він, звичайно, зовсім простий і не розкриває можливостей апарату, але у разі жорсткої економії або коли система збирається поетапно, його можна взяти на замітку. До того ж процесор тут працює не тільки на лінійні виходи, і ніщо не заважає підключити фронт безпосередньо до апарату.
У разі чого лінійних виходів тут три пари. І вони, до речі, 4-вольтові. Можна побудувати систему з поканальним фронтом та сабвуфером. Ну чи "класику" - фронт, тил і саб. Хоча останнє, як на мене – це як купувати потужний комп'ютер, щоб користуватися ним як калькулятором.
ОСНОВНІ МОЖЛИВОСТІ ПРОЦЕСОРУ:

Вбудований процесор має повний обов'язковий набір можливостей – затримки, фільтри для поканалки та еквалайзер. Для тих, хто не сильно нишпорить у всіх цих тонкощах, є спрощена можливість налаштування – вибираєш тип автомобіля, місця встановлення та розміри динаміків і на яке місце прослуховування потрібно орієнтуватися. І все, апарат сам виставить затримки та оптимальні зрізи фільтрів. Для багатьох це виявиться більшим плюсом.
Вручну затримки виставляються також цікаво - вказуєш відстань до динаміка, а апарат сам вираховує потрібні затримки для всіх динаміків щодо найближчого.
У звичайному режимі ФВЧ для фронтальних та тилових каналів та ФНЧ для сабвуфера можуть налаштовуватись від 30 до 250 Гц. Крутизна – до 24 дБ/октава.
Щоб перевести в режим поканалки, потрібно вийти в режим Standby і одночасно натиснути дві крайні кнопки під екраном. Без інструкції фіг знайдеш.
Тепер колишні фронтальні канали стали просто мідбасовими, а тилові перекваліфікувалися на канали твітерів. Сабвуферні виходи як були, і залишилися.
За можливостями фільтрів розклад виходить таким:
Зріз твітерів знизу – від 1 кГц до 12,5 кГц
Зріз мідбасових каналів зверху - від 1 кГц до 12,5 кГц або зовсім без зрізу
Зріз мідбасових каналів знизу - від 30 Гц до 250 Гц або зовсім без зрізу
Зріз сабвуфера зверху - від 30 Гц до 250 Гц або зовсім без зрізу
Для всіх фільтрів у режимі сканування крутизна вибирається 6 або 12 дБ/октава. Хтось почне скидатися, мовляв, цього мало. Не переконуватиму, нехай кожен сам крутить фазу як він хоче, але, на мій погляд, для нормальної SQ системи цього в 9 випадках з 10 цілком достатньо. А апарат начебто як на SQ і розрахований.
З еквалайзером все більш-менш звично - графічний, 13-смуговий. Можна просто намалювати криву, провівши рукою по екрану.
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ ПРОЦЕСОРУ:

Ось на цьому, мабуть, зупинюся окремо. У Kenwood DMX7017BTS, як і деяких інших нових моделей Kenwood, процесор вміє додатково обробляти сигнал. Причому це не стрімкі дешеві ефекти, а дуже корисні штуки, що помітно "освіжають" звучання. Все описувати не буду, але деякі зазначу.

Supreme - ця фіча в апаратах Kenwood існує вже не перше покоління. Свого часу вона була розроблена, щоб якось нівелювати недоліки формату МР3. Зокрема, "відновити" частотний спектр вище 14-16 кГц за допомогою штучних обертонів. Подібні обробки є у кількох виробників (наприклад, Advanced Sound Retriever у Pioneer). Для нормальних форматів (і особливо для Hi-Res) вони нафіг не потрібні, а ось звучання MP3 або ААС трохи освіжають.
Realizer – отут я так і не зрозумів, що він робить. Опис щодо цього обмежується універсальними фразами на кшталт " робить звучання реалістичніше " . Але суб'єктивно результат дуже схожий на роботу Supreme, тільки у всьому діапазоні - бас стає більш оксамитовим і вібруючим, трохи "прояснюється" верх. Внесення додаткових гармонік? Динамічна обробка? Цілком можливо, що все разом.
Space Enhancer – вносить у звучання легку реверберацію, звучання набуває "об'ємності". Працює цілком коректно, а не робить звук "як із бочки", як це буває в дешевих домашніх кінотеатрах. Середній та високий ступінь обробки – на любителя, а ось легка "просторовість" на спокійній музиці мені навіть сподобалася.
Drive Equalizer – це чисто автомобільна примочка. Коригується АЧХ і, зважаючи на все, вноситься компресія, щоб зробити звучання більш розбірливим у дорожньому шумі. Зі схожих алгоритмів, напевно, можна згадати систему Media Xpander у Alpine. Не скажу, що її робота мені так вже подобається, але для якоїсь невигадливої ​​попси ця фіча виявиться цілком придатною.
ANDROID AUTO І APPLE CAR PLAY. ЯК ВОНО ПРАЦЮЄ:

Це суто особиста думка, але час Android Auto і Apple Car Play, здається, до ладу ще не настав. Тим не менш, найближче майбутнє автомобільного мультимедіа, швидше за все, все ж таки за ними. Ви просто підключаєте свій смартфон до ГУ та отримуєте доступ до його вмісту. Зрозуміло, не до всього, а тільки тому, що розробник вважав за можливе використовувати в машині.
Плюс з'являється можливість керувати цим добром за допомогою голосових команд. "Потріпатись за життя" з тачкою не вийде, але скомандувати набір номера, надиктувати СМС, зробити запит навігашці або, там, запитати про найближчий фаст-фуд – будь ласка.
Оскільки я маю смартфон на Android, пробую Android Auto. Для цього з'єдную смарт через Bluetooth і підключаю по USB. Пара екранів телефон переходить в "дорожній" режим, а Kenwood відкриває доступ до його вмісту.

Поки що можливостей відкривається небагато. Наприклад, музику можна слухати поки що тільки через Google Play Music. Хто користується цим додатком, думаю, оцінить – можна плейлисти складати чи оформити передплату та слухати музику онлайн. Я, буду чесний, їм так і не перейнявся.

Більш корисна для машини штука – навігація. Поки, щоправда, теж лише "гуглівська". Не знаю, хто вигадував інтерфейс навігашки, але читальність – так собі, навіть фірмове "кенвудівське" налаштування кута не допомагає. Або у співробітників Google зір якийсь особливий.

При роботі навігації, до речі, Kenwood хоч і запускає програму у смартфоні, але при цьому використовує власний GPS-приймач. Так що телефон не обов'язково класти на "видне місце", можна спокійно прибирати його в бардачок або кишеньку, на прийом супутників це не вплине.
Загалом, Android Auto – штука перспективна, але поки що мало що вміє. Щоправда, великий плюс, що з оновленням Android Auto всіма новими функціями можна буде відразу ж користуватися і в машині. Головний пристрій у цьому сенсі має не фіксований набір функцій, а набуватиме згодом нові можливості.

ЩО ЦІКАВОГО В BLUETOOTH:

  • Начебто б це вже звичне оснащення, але дещо відзначити все ж таки можна. По-перше, Bluetooth працює одразу з двома смартфонами. Спробував підключити одночасно свій та дружини. Справді, працює, жодних косяків чи гальм із перемиканнями не виявив.
  • По-друге, сподобалося якість мовлення в режимі hands-free. Коли дозволяє сама мережа мережі, розмова передається з розширеним до 8 кГц частотним діапазоном. Для відомості, стандартний телефонний стандарт – 300 Гц – 3,4 кГц (ширина так званого КТЧ – "каналу тональної частоти" або ОЦК – "основного цифрового каналу"). На слух різниця, звісно, ​​помітна сильно.
  • По-третє, сподобалася можливість навігації медіатекою смартфона в режимі відтворення музики. Багато ГУ вміють не більше, ніж якісь дешеві бездротові колонки – лише послідовно гортати треки.
  • Якість звуку по Bluetooth, до речі, цілком пристойна. Поліз у опис, щоб підтвердити здогад. Аудіофільський кодек AptX не підтримується, але замість грубого SBC (Sub Band Codec) звук "тиснеться" за більш "правильним" алгоритмом ААС. Загалом, Bluetooth тут цілком слухальний.

Коротко:

  • Міцно скроєний і цілком самодостатній апарат. По-перше, підтримка Hi-Res Audio практично без обмежень, аж до DSD256. Звуковий тракт – цілком пристойний.
  • Була б оптика - був би взагалі ідеальний варіант у системі із зовнішніми процесорами. Але оптики немає, натомість є вбудований процесор. Не наворочений за своїми можливостями, але дозволяє побудувати досить непогану 2-смужку з сабом. Втім, над оптикою для зовнішнього процесора японці начебто обіцяли подумати. Можливо, у наступних моделях з'явиться.
  • Робота зі смартфонами – ще одна фішка. Поки що Android Auto і Apple Car Play виглядають дивовижно і незвично, але найближче майбутнє, вважаю, все одно за цими технологіями.
  • Ну і плюс купа неочевидних з першого погляду дрібних фішок, які, проте, сильно змінюють ставлення до апарата на краще – тлумачний Bluetooth, нормальний відгук сенсорного екрану, зрозумілі навіть новачкові налаштування. Так, і ще – можливість зробити дві зони відтворення (друга – у вигляді додаткових моніторів та, наприклад, бездротових навушників для пасажирів задніх сидінь).
  • Загалом, Kenwood DMX7017BTS залишив дуже приємні враження. У японців вийшло добротне збалансоване джерело для систем із підвищеними претензіями на звук (і частково – відео), але без особливого бажання їх власників витрачатися на окремий процесор.

Плюси:

  • Дуже чуйні відгуки сенсорного екрану
  • Можливість вказати кут, під яким ви дивитеся на екран
  • Реально швидка робота навіть із великими жорсткими дисками
  • Запам'ятовує момент відтворення під час відключення USB-носія
  • Всеїдність у плані аудіоформатів,
  • Відтворює Hi-Res аж до FLAC 192/24 та DSD256
  • Відтворює MKV (правда, тільки зі стереозвуком)
  • 4-вольтові лінійні виходи
  • Підтримка Android Auto та Apple Car Play
  • Тлумачний Bluetooth модуль
  • Можливість організувати другу зону відтворення

Мінуси:

  • Маючи на борту Android Auto та Apple Car Play, хотілося б мати два USB порти
  • З оптикою ГУ було б ідеальним варіантом для серйозних аудіосистем
  • Відеофайли з багатоканальним звуком доведеться перекодувати в стерео

Артикул: 1664988568
Опис Універсальний головний пристрій EasyGo M9-3-32 QLED Універсальна мультимедійна система EasyGo M9-3-32 QLED Абсолютна новинка на ринку ...
Артикул: 1664987970
Опис Універсальний головний пристрій EasyGo M9-3-32 B QLED Універсальна мультимедійна система EasyGo M9-3-32 B QLED Абсолютна новинка на ринку ...
Артикул: 1664986603
Опис Універсальний головний пристрій EasyGo M10-3-32 QLED Універсальна мультимедійна система EasyGo M10-3-32 QLED Абсолютна новинка на ринку ...
Артикул: 1663590918
Опис Автомобільний мультимедійний ресивер з 4.1 дисплеєм Mystery MMR-399BT: Розмір екрана 4.1 Багатокольорове підсвічування елементів ...
Артикул: 4281
Опис Мультимедійний центр Phantom DVX-730: PHANTOM DVX-730 – це 2 DIN універсальний мультимедійний центр під керуванням операційної ...
Артикул: 1658578699
Опис Alpine iLX-705D: Alpine iLX-705D є наступником дуже популярної відзначеної нагородами цифрової мультимедійної станції iLX-702D. Це нове ...
Артикул: 33011
Опис Медіа-ресивер Celsior CSW-526M (без диска): Бездисковий 1DIN MP5 програвач USB / MP3 / FM 4" екран високої якості Підвищена потужність ...
Артикул: 33010
Опис Мультимедіа 2-DIN Celsior CSW-7223MT (без диска): Бездисковий автомобільний мультимедійний центр Ємний сенсорний екран Роздільна ...