Бортовий комп'ютер Multitronics VC-731

Артикул: 0436396
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
4785
грн

Опис бортового комп'ютера Multitronics VC-731:

  • Multitronics VC 731 – найпопулярніша модель топової¸ семисотою, серії бортових комп'ютерів Мультітронікс (єдиного виробника, який вже випускає бортові комп'ютери з TFT-дисплеями).
  • Повнокольоровий екран Multitronics VC 731 відображає одночасно від одного до дев'яти параметрів, причому налаштувати їх розташування можна "під себе", тобто, вибрати потрібний параметр, а також зобразити його в цифровому, стрілочному або графічному вигляді. Висока контрастність дисплея гарантує чітке сприйняття інформації, як у денний, так і вночі доби. У приладі реалізовано функцію автоматичного пригасання яскравості екрана при включенні габаритних вогнів.
  • Це один із найуніверсальніших маршрутних комп'ютерів і за способом кріплення (на лобове скло або на торпедо), і за кількістю автомобілів, з якими прилад працює за оригінальними та універсальними протоколами. Причому Multitronics VC 731 встановлюється як на дизельні, так і на інжектронні іномарки та вітчизняні машини. І якщо на авто встановлено газове обладнання, то прилад веде моніторинг та роздільний облік двох видів палива. бензину, та газу.
  • Корисним виявиться і голосовий синтезатор, який озвучить важливі сповіщення приємним жіночим голосом та дозволить не відволікатися від дороги під час шляху. У режимі діагностики маршрутний комп'ютер автоматично вкаже не лише причину несправності як коду помилки, а й розшифрує її, і навіть проговорить голосом. Multitronics VC 731 має функцію осцилограф (реалізується при підключенні додаткового кабелю ШП-2) і можливість підключити до двох комплектів паркувальних радарів Мультитронікс PU-4TC.
  • Загалом модель має інтуїтивно зрозумілу систему управління, і серед бортових комп'ютерів середнього цінового сегменту прилад вигідно виділяється широким набором функцій і багатозадачністю.
  • Купити Multitronics VC731 ви можете у нашому Інтернет-магазині, докладна інструкція та всі комплектуючі для встановлення надаються разом із приладом.

Кольоровий дисплей

  • Кольоровий TFT дисплей 2.4″ роздільною здатністю 320х240 та робочою температурою від -20 градусів. Колірне оформлення дисплеїв може бути налаштовано користувачем індивідуально (RGB каналами). Чотири встановлені колірні схеми зі швидким перемиканням.

Мультидисплеї

  • До 35 дисплеїв х 1 параметр, 6 дисплеїв х 4 параметра, 4 дисплеїв х 7 параметрів, 3 х 9 параметрів, 8 графічних дисплеїв х 2 (або 1) параметр, 8 стрілочних дисплеїв , 7 дисплеїв середніх параметрів х 7 параметрів, 2 дисплеї парктроніка, 4 гарячих меню х 10 функцій.

32-розрядний процесор

  • Потужний 32-розрядний процесор забезпечує більшу точність та швидкість роботи.

Універсальне кріплення

  • Бортовий комп'ютер може бути легко встановлений на лобове скло або парприз (торпедо) автомобіля. Кріплення дозволяє відрегулювати прилад у 2-х площинах та забезпечить нульовий рівень вібрації.

Підтримка протоколів

  • Бортовий комп'ютер підтримує найбільшу кількість універсальних та оригінальних протоколів діагностики автомобілів. Це дозволяє встановити його на будь-який автомобіль. Навіть якщо протокол діагностики автомобіля не підтримується, завжди можна підключитися до датчика швидкості та форсунки та задіяти більшість функцій.

Розширена діагностика

  • Діагностика до 30 додаткових параметрів, 11 бортових систем, що впливають на склад вихлопу автомобіля, читання даних стоп-кадра (до 40 параметрів) у разі виникнення помилки в роботі системи (для протоколів стандарту OBD-2).

Просте налаштування

  • Велику частину налаштувань можна редагувати та зберігати за допомогою програми зі звичайного персонального комп'ютера (при підключенні стандартним кабелем mini-USB).
  • Перенесення статистики поїздок на ПК
  • Статистика поїздок може бути перенесена на персональний комп'ютер та імпортована до різних програм для подальшого аналізу та ведення статистики за тривалий період часу.

Збереження файлу конфігурації на ПК

  • Всі налаштування бортового комп'ютера можуть бути збережені у файлі на ПК користувача — це дозволяє обмінюватися файлами конфігурації між користувачами ідентичних автомобілів. Зробивши всі необхідні калібрування на одному автомобілі (калібрування витрати палива, швидкості, бака), готовий файл конфігурації можна передати іншим користувачам аналогічних машин.

Легка установка

  • Можливість підключення бортового комп'ютера до колодки діагностики автомобіля (для більшості автомобілів).

Підключення до 2-х паркувальних радарів

  • Бортовий комп'ютер дозволяє здійснити підключення до 2-х паркувальних радарів Multitronics одночасно (спереду та ззаду) (рекомендується Multitronics PU-4TC). Дозволяється одночасне підключення парктроників тільки однієї моделі (наприклад, спільна робота PT-4TC і PU-4TC неможлива).

Вбудований голосовий синтезатор

  • Голосовий супровід режимів, всіх параметрів, промовлення їх числових значень, 21 голосове попередження про аварії та виходи за межі установок.

Проговорення несправності відразу при її виникненні

  • При виникненні помилки в ЕБУ автомобіля бортовий комп'ютер не тільки попередить про факт її виникнення, а й проговорить код помилки та її розшифровку. Таким чином водій відразу ж знатиме, чи варто усувати причину помилки негайно, чи можна продовжити рух.

Повністю новий програмний інтерфейс

  • “Гарячі меню” (швидкий виклик «Улюблених функцій»)
  • “Гарячі меню” дозволяють здійснити швидкий доступ до функцій, розташованих у “Дисплеї установок”. Користувач може на свій розсуд налаштувати склад “Гарячих меню” (До 10 функцій кожне) і натисканням всього однієї кнопки викликати список функцій і налаштувань, що знаходяться в різних місцях “Дисплея установок”. Існує чотири незалежні “Гарячі меню” для дисплеїв Параметри, Середні, Таксометр та Парковка.

Журнали поїздок та заправок

  • Журнали середніх параметрів на 20 поїздок та 20 заправок.
  • “Зворотний відлік”
  • На екрані комп'ютера можливе одночасне відображення до двох графіків миттєвих параметрів. За допомогою функції “Зворотний відлікrdquo; можна переміщатися за графіками (по осі часу, 259 відліків) і визначати чисельні значення параметрів у минулому часі, а також порівнювати їх між собою.

“Контроль якості палива”

  • З високою точністю відстежується зміна витрат палива або тривалості впорскування. У разі зміни виводиться попередження та числове значення погіршення / поліпшення якості палива (у відсотках до еталона).

“Економетр”

  • Дозволяє встановлювати значення пробігу на залишку палива в баку та контролювати стиль поїздки (витрата палива). На підставі встановленого пробігу, середньої швидкості та розрахункової витрати пального, економетр вказує час прибуття та відхилення від встановленого пробігу.

“Габарити” / “Газове обладнання”

  • Бортовий комп'ютер попередить як про невключене ближнє світло на початку поїздки, так і про невимкнені габарити після закінчення поїздки. Можливе використання бортового комп'ютера разом із газовим обладнанням: максимально точний розрахунок витрати палива з урахуванням окремої поправки для газу.

«Осцилограф»

  • Бортовий комп'ютер може працювати як осцилограф (при підключенні опціонального кабелю «Multitronics ШП-2″): спостереження та аналіз сигналів різних датчиків і ланцюгів а/м безпосередньо на екрані комп'ютера, збереження та перенесення осцилограм на персональний комп'ютер. Порівнявши записаний сигнал з еталонним, ви отримуєте додаткову можливість діагностики вузлів автомобіля у разі несправностей, що складно діагностуються: знос, заклинювання, замикання, поганий контакт і т.д. За своїми можливостями “Осцилограф” максимально наближений до настільних рішень: є можливість керувати розгорткою, тригером, вимірювати часові інтервали, оцінювати амплітуди сигналів.
  • Бортовий комп'ютер підтримує самостійне оновлення програмного забезпечення за допомогою вбудованого роз'єму mini-USB з можливістю запам'ятовування та перенесення налаштувань у нові версії.

Характеристики

  • Тип дисплея кольоровий TFT-дисплей 2,4" 320*240 (символи, графіки, стрілки)
  • Кріплення на лобове скло або на парприз («торпедо»)
  • Звуковий/голосовий супровід голосовий синтезатор + зумер
  • Підключення просте підключення (у колодку діагностики), можливість підключення до ДУТ автомобіля, зовнішній датчик температури
  • Кількість функцій 322
  • Максимальна кількість параметрів на дисплеї від 1 до 9
  • Читання та скидання помилок ЕБУ так
  • Економетр так
  • Контроль якості палива так
  • Таксометр так
  • Самостійне оновлення ПЗ роз'єм mini-USB, налаштування, збереження налаштувань за допомогою ПК
  • Підтримка ГБО сумісність з ГБО, налаштування під двопаливні автомобілі та (бензин / газ)
  • Підтримка парктроніка підключення до 2-х парктроніків Multitronics (спереду та/або ззаду)
  • Осфілограф так
  • Опції індикації пробуксування за наявності Bosch ABS 8 / 9
  • Габарити (ширина/висота/глибина) 127мм/50мм/60мм
  • Гарантія 24 місяці

Комплект постачання

  • Multitronics VC 731 - 1шт.
  • Універсальний кожух - 1шт.
  • Пластина кріплення універсального кожуха - 1шт.
  • Підстава універсального поворотного кронштейна - 1шт.
  • Утримувач універсального поворотного кронштейна з липкою стрічкою - 1шт.
  • Кронштейн кріплення "торпедо" з липкою стрічкою - 1 шт.
  • Сполучний шлейф - 1шт.
  • Роз'єм OBD2 - 1шт.
  • Датчик зовнішньої температури - 1шт.
  • Перехідник для універсального підключення - 1шт.
  • Комплект металовиробів та резистор 5,1 кОм - 1шт.
  • Посібник з експлуатації - 1шт.
  • Посібник із підключення - 1шт.
  • Гарантійний талон - 1шт.
  • Пакувальна коробка - 1шт.

Список функцій залежить від вибраного протоколу діагностики та підтримки їх автомобілем

  • Витрата на годину
  • Витрата на 100 км
  • Прогноз пробігу на залишку палива
  • Залишок палива в баку
  • Швидкість
  • Температура охолоджуючої рідини двигуна
  • Обіг двигуна
  • Лямбда
Напруга датчика масової витрати повітря (VAF)
  • Тиск у впускному колекторі
  • 11. Тривалість упорскування
  • 12. Положення дросельної заслінки (дросель, дросель2)
  • 13. Положення крокового двигуна
  • 14. Електромагнітний клапан
  • 15. Виправлення кута випередження запалювання
  • 16. Корекція ліва, корекція права
  • 17. Масова витрата повітря (MAF)
  • 18. Напруга бортової мережі
  • 19. Розрахункове навантаження на двигун
  • 20. Напруга датчика тиску кондиціонера
  • 21. Cьогодні
  • 22. Температура повітря
  • 23. Температура повітря у впускному колекторі
  • 24. Напруга датчика кисню (ДК1, ДК2)
  • 25. Кут випередження запалення
Додаткові параметри для протоколів М74 та М74CAN
  • 26. Відносне наповнення повітрям
  • 27. Період сигналу датчика кисню до каталізатора
  • 28. Поточний коефіцієнт корекції тривалості упорскування палива
  • 29. Чинник висотної корекції
  • 30. Мультиплікативна складова корекції суміші самонавчанням
  • 31. Чинник старіння нейтралізатора
  • 32. Температура охолоджувальної рідини під час запуску
  • 33. Ознака збагачення потужністю
  • 34. Час роботи
  • 35. Прапор увімкнення бензонасосу
  • 36. Прапор натискання гальма педалі
  • 37. Прапор натискання педалі зчеплення
  • 38. Прапор запиту на увімкнення кондиціонера
  • 39. Прапор дозволу ввімкнення кондиціонера
  • 40. Прапор увімкнення реле вентилятора 1
  • 41. Прапор увімкнення реле вентилятора 2
  • 42. Прапор холостого ходу
Додаткові параметри для CAN, J1850, OBD2Q(2S,2P) (залежить від автомобіля)
  • 43. Короткострокова корекція Б1, Б2
  • 44. Довгострокова корекція Б1, Б2
  • 45. Час від моменту запуску двигуна
  • 46. Пробіг із включеною лампою «CheckEngine»
  • 47. Тиск у паливній рампі (щодо вакууму)
  • 48. Тиск у паливній рампі (високий діапазон)
  • 49. Бажана витрата системи EGR
  • 50. Помилка регулювання витрат системи EGR
  • 51. Бажаний рівень продування парів палива
  • 52. Число прогріву двигуна з моменту скидання помилок
  • 53. Пробіг із моменту скидання помилок
  • 54. Тиск парів палива у системі продування
  • 55. Атмосферний тиск
  • 56. Температура каталізатора Б1С1, Б1С2, Б2С1, Б2С2
  • 57. Напруга живлення ЕБУ
  • 58. Бажане значення лямбду
  • 59. Відносне становище дроселя
  • 60. Температура зовнішнього повітря
  • 61. Бажане положення приводу дроселя
  • 62. Час з моменту включення лампи «CheckEngine»
  • 63. Час від моменту скидання помилок
Середня за поїздку
  • 64. час у поїздці
  • 65. пробіг за поїздку
  • 66. витрачене паливо за поїздку
  • 67. середня швидкість за поїздку
  • 68. середня витрата на 100 км за подорож
  • 69. середня витрата на годину за подорож
  • 70. вартість поїздки
Середні з моменту скидання
  • 71. час з моменту скидання
  • 72. пробіг з моменту скидання
  • 73. витрачене паливо з моменту скидання
  • 74. середня швидкість з моменту скидання
  • 75. середня витрата на 100 км з моменту скидання
  • 76. середня витрата за годину з моменту скидання
  • 77. вартість з моменту скидання
Середні загальні (з моменту встановлення МК)
  • 78. загальний час
  • 79. загальний пробіг
  • 80. витрачене паливо всього
  • 81. середня швидкість загальна
  • 82. середня витрата на 100 км загальна
  • 83. середня витрата на годину загальна
  • 84. загальна вартість поїздок
  • Середні в пробках
  • 85. час у пробках
  • 86. пробіг у пробках
  • 87. витрачене паливо у пробках
  • 88. середня швидкість у пробках
  • 89. середня витрата на 100 км у пробках
  • 90. середня витрата на годину у пробках
  • 91. вартість у пробках
  • Середні не в пробках
  • 92. час не в заторах
  • 93. пробіг не в пробках
  • 94. витрачене паливо не в пробках
  • 95. середня швидкість не в пробках
  • 96. середня витрата на 100 км не в пробках
  • 97. середня витрата на годину не в пробках
  • 98. вартість не в пробках
Середні від заправки до заправки
  • 99. час до заправки
  • 100. пробіг до заправки
  • 101. витрачене паливо до заправки
  • 102. середня швидкість до заправки
  • 103. середня витрата на 100 км. до заправки
  • 104. середня витрата за годину до заправки
  • 105. вартість до заправки
  • Таксометр
  • 106. вартість 1 км
  • 107. вартість 1 хв
  • 108. вартість подачі
  • 109. пробіг
  • 110. час
  • 111. вартість поїздки
Середні окремо для бензину та газу
  • 112. час з моменту скидання
  • 113. пробіг з моменту скидання
  • 114. витрачене паливо з моменту скидання
  • 115. середня швидкість з моменту скидання
  • 116. середня витрата на 100 км з моменту скидання
  • 117. середня витрата за годину з моменту скидання
  • 118. вартість з моменту скидання
Дисплей технічного обслуговування
  • 119. Читання помилок ECU
  • 120. Скидання помилок ECU
  • 121. Стан паливної системи
  • 122. Стан вторинного повітря
  • 123. Стан контрольних систем
  • 124. Стоп-кадр
  • 125. Читання та скидання кодів помилок додаткових систем ВАЗ, ГАЗ (АПС, САУО, САУКУ, СНПБ, ЕМУР, електропакет, МДВ, ABS)
  • 126. Заміна повітряного фільтра
  • 127. Заміна олії в КПП
  • 128. ТО форсунки
  • 129. Заміна ременя ГРМ
  • 130. Заміна рідини, що охолоджує.
  • 131. Заміна олії в дигателі
  • 132. Заміна свічок
  • 133. Дата ТО
  • 134. Оплата ОСАЦВ
  • 135. Мінімальна напруга АКБ
  • 136. Мінімальна температура повітря за добу
  • 137. Максимальна температура повітря на добу
  • 138. Середня напруга АКБ
  • 139. Інфо виробника
  • 140. Демонстраційний режим
  • 141. Режим СТО
Установки — Управління
  • 142. Увімкнення/вимкнення віртуального замку запалювання
  • 143. Заправка до повного бака
  • 144. Заправлено
  • 145. Тепер у баку
  • 146. Примусове увімкнення вентилятора
  • 147. Увімкнення економетра
  • 148. Якість палива за часом упорскування
  • 149. Якість палива за миттєвими витратами
  • 150. Скидання ЕБУ
  • 151. Сушіння свічок
  • 152. Виправлення УОЗ
Установки — Виправлення
  • 153. Виправлення швидкості
  • 154. Виправлення витрати палива (бензин, дизель)
  • 155. Виправлення витрати газу
  • 156. Еталонний пробіг
  • 157. Еталонні витрати пального
  • 158. Виправлення температури повітря
  • 159. Виправлення напруги АКБ
  • 160. Початковий пробіг
  • 161. Полярність форсунки
  • 162. Коригування тахометра
  • 163. Лінійне калібрування бака
  • 164. Скидання калібрування по 7 точках
  • 165. Тарування бака
Установки — Джерела
  • 166. Джерело увімкнення замку запалювання
  • 167. Чутливість віртуального замку запалювання
  • 168. Ручний або автоматичний вибір протоколу
  • 169. Тип/підтип протоколу
  • 170. Спосіб розрахунку залишку палива в баку
  • 171. Об'єм повного бака
  • 172. Метод калібрування бака
  • 173. Джерело показань швидкості
  • 174. Джерело свідчень оборотів
  • 175. Джерело показань витрати палива (бензин, дизель)
  • 176. Джерело показань витрати газу
  • 177. Спосіб розрахунку прогнозу пробігу на залишку палива
  • 178. Середня витрата на 100 км, введена вручну
  • 179. Призначення дроту «Габарити» (габарити — бензин/газ)
Установки — Кордони
  • 180. Кордон перевищення температури двигуна
  • 181. Кордон перевищення оборотів
  • 182. Кордон перевищення швидкості
  • 183. Кордон швидкості для розрахунку «Пробки» / «Не в пробках»
  • 184. Кордон низького рівня палива
  • 185. Кордон низької напруги АКБ
  • 186. Кордон високої напруги АКБ
  • 187. Температура увімкнення вентилятора охолодження двигуна
  • 188. Канал увімкнення вентилятора охолодження двигуна
  • 189. Кордон перевищення упорскування / витрати палива на ХХ
  • 190. Кордон прогріву двигуна
  • 191. Кордон швидкості для вимірювання часу розгону
  • 192. Кордон швидкості для вимірювання часу гальмування
Установки — Час
  • 193. Встановлення дати
  • 194. Встановлення часу
  • 195. Поправка ходу годинника
  • 196. Час увімкнення будильника
  • 197. Активація будильника
Установки — Дисплеї
  • 198. Вибір колірної схеми
  • 199. Збереження колірної схеми користувача
  • 200. Налаштування палітри кольорів дисплея
  • 201. Швидкість виведення параметрів на дисплей
  • 202. Налаштування яскравості День
  • 203. Налаштування яскравості Ніч
  • 204. Управління яскравістю: габарити, час, вимк.
  • 205. Час встановлення рівня «Яскравість / День»
  • 206. Час встановлення рівня «Яскравість / Ніч»
  • 207. Настроювання цифрових дисплеїв:
  • 208. налаштування кольорів
  • 209. налаштування параметрів
  • 210. Налаштування графіків:
  • 211. налаштування кольорів
  • 212. налаштування параметрів
  • 213. діапазон графобудівника
  • 214. включення функції «Зворотний відлік»
  • 215. Настроювання стрілочних дисплеїв:
  • 216. налаштування кольорів
  • 217. налаштування параметрів
  • 218. налаштування плавності руху стрілок
  • 219. Вимкнення заставки при включенні МК
  • 220. Вимкнення назв дисплеїв під час перемикання
Установки — Озвучування повідомлень
  • 221. Журнал попереджень
  • 222. Рівень гучності
  • 223. Вимкнення голосового супроводу
  • 224. Налаштування привітання «Привіт»
  • 225. Період автоповтору
  • 226. Оповіщення про підвищену напругу
  • 227. Оповіщення про знижену напругу
  • 228. Оповіщення про перевищення швидкості
  • 229. Проріджує сповіщення про перевищення швидкості
  • 230. Оповіщення про перевищення обертів двигуна
  • 231. Оповіщення про низький залишок палива в баку
  • 232. Попередження про можливість утворення ожеледиці
  • 233. Повідомлення про необхідність виконання ТО
  • 234. Оповіщення про розгін до встановленої швидкості
  • 235. Оповіщення про гальмування із встановленою швидкістю
  • 236. Оповіщення у режимі “Економетр”
  • 237. Період озвучування в режимі “Економетр”
  • 238. Оповіщення про невимкнені габарити
  • 239. Оповіщення про невключене ближнє світло
  • 240. Оповіщення під час заправлення бака до повного
  • 241. Оповіщення в режимі “Контроль якості палива”
  • 242. Оповіщення про помилку ECU
  • 243. Оповіщення про перегрівання двигуна
  • 244. Оповіщення про прогрівання двигуна
  • 245. Вимкнення звуку натискання кнопок
  • 246. Вимкнення звукового вітання під час увімкнення запалювання
Установки — Середні
  • 247. Скидання даних за подорож
  • 248. Скидання даних у «Дисплеї Середні / Скидання1»
  • 249. Скидання даних у «Дисплею Середні / Сброс2» (Заправка)
  • 250. Скидання даних у «Дисплеї Середні / У пробках»
  • 251. Скидання даних у «Дисплеї Середні / Не в пробках»
  • 252. Скидання даних у «Дисплеї Сброс3 Бензин» та «Скид4 Газ»
  • 253. Вартість 1 години поїздки
  • 254. Вартість 1 хв. поїздки
  • 255. Вартість 1 літра палива (бензин / ДП)
  • 256. Вартість 1 літра газу
  • 257. Період скидання даних у «Дисплеї Середні/Скидання1»
  • 258. Період скидання даних у «Дисплеї Середні/Скидання2»(Заправка)
  • 259. Період скидання даних у «Дисплеї Сброс3 Бензин»,«Сброс4 Газ»
  • 260. Час безперервної їди
  • 261. Виведення параметрів «За поїздку» під час зупинки двигуна
  • 262. Автоматичний запис журналу поїздок
  • 263. Журнал поїздок
  • 264. Журнал заправок
Установки — Таксометр
  • 265. Увімкнення/вимкнення таксометра
  • 266. Переключення тарифів на день / ніч
  • 267. Переключення номера тарифу
  • 268. Загальна вартість усіх поїздок
  • 269. Тип початку розрахунку: подача або мінімалка
  • 270. Вартість подачі
  • 271. Вартість мінімалки
  • 272. Вартість 1 хв у тарифі “День”
  • 273. Вартість 1 км у тарифі “День”
  • 274. Вартість 1 хв у тарифі “Ніч”
  • 275. Вартість 1 км у тарифі “Ніч”
  • 276. Доплата за швидкість 1 хв (режим “Шеф, гони”)
  • 277. Доплата за швидкість 1 км (режим “Шеф, гони”)
  • 278. Поріг швидкості для включення режиму “Шеф, гони”
Установки — Паркування
  • 279. Короткочасне відключення парктроніки
  • 280. Тип парктроніку
  • 281. Включення/відключення парктроніки
  • 282. Налаштування чутливості
  • 283. Налаштування швидкодії
  • 284. Критична відстань попередження
  • 285. Тип озвучування (голос/зуммер/без звуку)
  • 286. Поріг швидкості для функції “Антипідкат”
  • 287. Поріг відстані для функції “Антипідкат”
  • 288. Відстань для попередження
  • 289. Відстань для роботи функції “Фаркоп”
  • 290. Утримання парктроніки у включеному стані
  • 291. Увімкнення або вимкнення самодіагностики
Установки — Паркування вперед
  • 292. Включення/відключення парктроніки
  • 293. Режим роботи парктроніки
  • 294. Налаштування чутливості
  • 295. Налаштування швидкодії
  • 296. Критична відстань попередження
  • 297. Поріг швидкості для включення парктроніки
  • 298. Поріг відстані для включення парктроніки
  • 299. Програмування парктроніки
Установки — Очищення гарячих списків
  • 300. Очищення “Гаряче меню Параметри”
  • 301. Очищення “Гаряче меню Середні”
  • 302. Очищення “Гаряче меню Таксометр”
  • 303. Очищення “Гаряче меню Паркування”
Установки — Осцилограф
  • 304. Збереження осцилограми
  • 305. Режим роботи осцилографа
  • 306. Режим запуску осцилографа
  • 307. Ціна поділу по осі часу
  • 308. Діапазон вхідної напруги (ділитель)
  • 309. Ціна поділу по осі напруги
  • 310. Рівень запуску
  • 311. Запуск висхідним або низхідним фронтом
  • 312. Вихід із режиму осцилографа
Додаткові можливості
  • 313. Енергонезалежна пам'ять
  • 314. Автоматичне регулювання яскравості дисплея день/ніч
  • 315. Скидання адаптацій ЕБУ — для протоколів Subaru, Рено, М74, М74CAN
  • 316. Формування списків «Гарячих меню»
  • 317. Можливість самостійного оновлення ПЗ
  • 318. Збереження налаштувань під час оновлення ПЗ
  • 319. Вбудований роз'єм mini-USB
  • 320. Налаштування МК за допомогою програми на комп'ютері
  • 321. Перенесення журналів поїздок на персональний комп'ютер
  • 322. Перенесення осцилограм на персональний комп'ютер

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі