Бортовий комп'ютер Multitronics С2
Опис стробоскопа-тахометра Multitronics С2:
- Напруга живлення: від +8 до +16 вольт.
- Споживаний струм: у робочому режимі не більше 0.1 А
- Діапазон вимірювання оборотів: 100 - 9990 об/хв
- Похибка вимірювання при оборотах: менше 2000 об/хв - 10 об/хв, понад 2000 об/хв - не більше 3%.
- Обороти двигуна без зниження яскравості спалахів: не менше 2000 об/хв
- Обіг двигуна зі зниженням яскравості спалахів на 20%: не менше 2000 об/хв
- Обіг двигуна зі зниженням яскравості спалахів на 60%: не менше 6000 об/хв
- Габарити: 72 х 135 х 44 мм
Відмінні характеристики Multitronics С2
Висока яскравість свічення, ксенонова лампа спалах. Фокусований промінь на відстані до 1 метра. Дозволяє працювати при яскравому сонячному світлі на вулиці. Працює з усіма стандартними системами запалювання Простота підключення Безпечний ємнісний синхронізатор - при трісках Суперяркий червоний світлодіодний індикатор Мінімальна ціна для стробоскопа-тахометра на ринку приладів даного класу Максимальна надійність для стробоскопа на лампі-спалаху.
Загальні характеристики Multitronics С2
Автомобільний стробоскоп-тахометр підвищеної яскравості світіння "МУЛЬТИТРОНІКС С2" призначений для перевірки та регулювання початкової установки кута випередження запалювання, вимірювання оборотів двигуна, а також для перевірки працездатності відцентрового та вакуумного регулятора автомобільних карбюраторних двигунів Стробоскоп-тахометр працює зі всіма стандартними типами систем запалювання. Живлення ланцюгів стробоскопа здійснюється від імпульсів низьковольтного ланцюга котушки запалювання. Підключення стробоскопа здійснюється до маси і до клеми котушки запалення з'єднаної з переривником, синхронізація ємнісної прищіпкою, закріпленої на високовольтному дроті свічки першого циліндра двигуна. Живлення тахометра – від акумулятора. Для вимірювання оборотів необхідно подавати на вхід тахометра сигнал типу меандр зі шпаруватістю 50 - 80% та амплітудою не менше 9 вольт (наприклад від з'єднання переривника, комутатора з котушкою запалювання, або від датчика "Холла").
Ваш відгук