Автосигналізація Sheriff ZX-699 без сирени
Артикул: 6991
Товар продано
Ціна:
816
грн
859 грн
Опис автосигналізації Sheriff ZX-699 без сирени:
- Динамічний код KeeLoq.
- Двоканальний приймач (можливість програмування до чотирьох передавачів).
- Два трикнопкові програмовані передавачі.
- Кнопковий перемикач Valet.
- Двохрівневий магніторезонансний датчик удару.
- Сирена.
- Вбудоване реле управління габаритними вогнями.
- Вбудований універсальний силовий вихід управління замками дверей.
- Керування центральним замком автомобіля в режимі Valet і при працюючому двигуні.
- Два роз'ємні з'єднання для підключення зовнішніх датчиків удару та об'єму.
- Незалежне обмеження помилкових спрацьовувань по всіх зонах, всіх датчиках.
- Дві ланцюги комплементарних блокувань (потрібне встановлення додаткового реле).
- Два канали управління сервісними пристроями автомобіля (канал додаткового блокування, управління склопідйомником, вихід ввічливого підсвічування тощо)
- Пам'ять спрацьовувань.
- Ручне встановлення системи на охорону в будь-який час за допомогою кнопки Valet у режим повної охорони, навіть за відсутності ключа запалювання.
- Тимчасове вимкнення датчика ударів.
- Відключення сигналу тривоги з пульта дистанційного керування.
- Дистанційне керування функцією ПАНІКА у всіх режимах.
- Звукове підтвердження режиму Valet.
- Звукове та світлове попередження про спрацювання системи.
- Огранична година тривожного режиму.
- Охорона периметра.
- Обхід зони несправності.
- Пам'ять станів Valet, Disarm (знято з охорони), Triggers (стан входів охорони) при відключенні живлення системи.
- Негайне увімкнення тривожної сигналізації при відключенні живлення системи в режимі ARM (охорона).
- Вимкнення режиму пасивного блокування двигуна з брелока-передавача.
- Управління відкриттям багажника з тимчасовим вимкненням датчиків та каналу охорони капот/багажник.
- Охорона при запущеному двигуні.
Програмовані функції Sheriff ZX-699:
- Програмована функція іммобілайзера (пасивне блокування двигуна).
- Програмований персональний код відключення та управління системою.
- Програмована затримка встановлення системи на охорону: 5 сек, 35 сек.
- Пасивна/активна постановка системи на охорону.
- Програмоване автоматичне замикання замків дверей під час пасивної постановки на охорону.
- Програмоване автоматичне замикання дверей під час увімкнення запалювання.
- Програмоване автоматичне відмикання дверей під час вимкнення запалювання.
- Програмована функція переналаштування на охорону.
- Програмування режиму управління центральним замком при перестановці на охорону.
- Програмована тривалість імпульсу керування замками дверей: 1 сек, 3,5 сек.
- Підвійний імпульс відмикання дверей.
- Закрити всі (імпульс закриття тривалістю 28 сек).
- Програмована функція управління додатковим каналом 3.
- Многоканальна програмована функція Anti-Hi-Jack (дистанційне увімкнення/при включенні запалювання, а також за умови спрацювання кінцевих вимикачів DOOR(+) або DOOR(-)).
- Програмована затримка вмикання бузку під час спрацьовування системи.
- Довготривале вимкнення сигналів підтвердження бузку.
- Програмована функція відключення помилкових спрацьовувань системи
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. | Одностороння |
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): | 50 |
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. | Ні |
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. | Ні |
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів | Динамічне |
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. | Нет |
Ваш відгук
Отмена