Автосигналізація Sheriff ZX-750 без сирени

Артикул: 3682
Є в наявності
Оцінка:
Ціна:
3200
грн
Швидкий заказ
Придбати за 1 клік
  • Турботаймер

Опис Sheriff ZX-750 без сирени:

  • Динамічний код CFMII. Пасивна/активна постановка системи охорони. Дистанційне увімкнення/вимкнення функції пасивної постановки (антирозсіяність) системи на охорону.

Основні функції:

  • Динамічний код CFMII.
  • Пасивна/активна постановка системи на охорону.
  • Дистанційне включення/вимкнення функції пасивної постановки (антирозсіяність) системи на охорону.
  • Роздільне керування режимами увімкнення/вимкнення охорони.
  • Можливість зняття з охорони у два етапи (AVфункція).
  • Функція пасивного іммобілайзера.
  • Програмований персональний код відключення та керування системою.
  • Охорона при запущеному двигуні (функція «Any Stop»).
  • Можливість ручної постановки системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки «Valet». навіть за відсутності ключа запалювання.
  • Дистанційне керування функцією «Паніка» у всіх режимах.
  • 9 зон охорони.
  • Негайне включення тривожної сигналізації при відключенні/включенні живлення системи або відключенні антенного блоку в режимі «Охорона».
  • Екстренный виклик кнопкою «Call» із салону автомобіля.

Блокування:

  • Керування реле блокування НРтипу (потрібне встановлення додаткового реле).
  • Керування реле блокування R350 (додаткова опція. в комплект не входить).
  • Режим антипограбування («AntiHiJack»):
  • Дистанційне увімкнення.
  • Автоматичне включення при включенні запалення або спрацьовуванні лінії «STOP(+)».
  • Керування центральним замком:
  • Вбудований універсальний силовий вихід керування замками дверей.
  • Автоматичне безпечне блокування дверей під час увімкнення запалювання. за натисканням педалі «Стоп».
  • Безпечне послідовне відкривання водійської. а потім пасажирських дверей автомобіля.

Режими роботи:

  • Обмежений час тривожного режиму.
  • Обхід зони несправності.
  • Пам'ять спрацьовувань.
  • Вбудоване реле керування габаритними вогнями.
  • Програмування тривалості вихідних сервісімпульсів каналів СН2. СН4.
  • Програмована затримка ввічливого підсвічування 5/30/60 сек.
  • Управління штатним клаксоном автомобіля (потрібне встановлення додаткового реле).
  • Управління штатним модулем «Комфорт» автомобіля.
  • Імпульсне керування зовнішніми пристроями запуску двигуна.
  • Управління штатними системами аварійної сигналізації автомобіля.

Додаткові функції:

  • Режим «Save» — управління економією живлення брелока двостороннього зв'язку.
  • Дистанційне керування функцією «Турботаймер» (увімкнення/вимкнення).
  • Тимчасове блокування кнопок LCDбрелока.
  • Дистанційне увімкнення/вимкнення сервісного режиму «Valet».
  • Пошук авто на паркінгу.
  • Дистанційне керування каналом сирени в режимі охорони (відключення/ввімкнення — нічний режим).
  • Тимчасове вимкнення датчика удару під час встановлення на охорону.
  • Режим беззвучного контролю зв'язку (ручний режим). перевірка. оновлення стану LCD екрана
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. Двостороння
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): 2000
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Ні
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Динамічне
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі