Автосигналізація Pantera PR-2

Артикул: Pantera PR-2
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
2499
грн
  • Турботаймер
  • Авто запуск двигуна

Опис Автосигналізація Pantera PR-2:

  • З розвитком електроніки вдосконалюються не тільки охоронні системи, а й техніка викрадачів, і захист, який ще вчора здавався надійним, сьогодні може вже не так ефективно виконувати свої прямі обов'язки. Крім цього для рядового користувача, що вибирає конкретну модель, залишається важливим і фактор зручності користування гальмуючими » сигналізації з неергономічними брелоками навряд чи виглядають привабливою покупкою. Охоронні системи Pantera PR-1 та PR-2, розроблені інженерами компанії ММС, належать до нового покоління. Їхня головна відмінність вищий рівень комфорту та захисту щодо існуючих на сьогодні систем із зворотним зв'язком, які використовують традиційний діалоговий код.
  • Перше, що зазвичай відзначають користувачі PR-серії, це більш впевнений зв'язок брелока з автомобілем у порівнянні зі звичайними системами з двостороннім зв'язком. Плюс до цього відгук на натискання кнопок брелока у них практично миттєвий затримки становлять всього лише чверть секунди, рівно стільки потрібно, щоб система пізнала » свій брелок, виконала команду та підтвердила це на РК-дисплеї. А це, між іншим, у 5 разів швидше, ніж у будь-якої звичайної діалогової системи. Вся справа у використанні нового діалогового радіокоду Duplex Dialog (“Двоєній діалог”, який складає ноу-хау компанії ММС). Фактично, інженери усунули в ньому недоліки звичайного діалогу, зберігши, і навіть примноживши головну його гідність стійкість до електронних відмичок. Алгоритм зв'язку Duplex Dialog на сьогоднішній день має абсолютну криптостійкість, він не розкривається жодним код-грабером.
  • Для радіозв'язку між брелоком та автомобілем використовується традиційний частотний діапазон 434 МГц. Але на відміну від звичайних діалогових охоронних систем, які встановлюють зв'язок лише на одному фіксованому каналі, максимум, 512, системи Pantera PR посилають сигнал відразу по двох основних каналах, використовуючи для обміну інформацією ще три додаткових, а загальна кількість можливих каналів управління і зворотної зв'язку складає 8192. Для шифрування сигналу Pantera PR застосовується алгоритм Advanced Encryption Standard (AES) з використанням 128-бітних ключів, індивідуальних для кожної системи.
  • А ось іншу гідність Pantera PR-1 та PR-2 оцінять вже установники, особливо якщо систему передбачається встановити в сучасний автомобіль із CAN-шиною. Вперше у світі корпус CAN-модуля вирішено у форматі SD-карти (за що й отримав назву CANCARD) та просто вставляється у спеціальний слот на основному блоці. Рішення, безперечно, дуже зручне для установників. З одного боку, немає потреби підшукувати місце для окремого CAN-модуля. Якщо ж порівнювати з аналогічними «внутрішніми» CAN-модулі інших виробників, то з CANCARD відсутня необхідність розбирати корпус, щоб вставити CAN-плату. До того ж CANCARD не вимагає попереднього налаштування при встановленні системи, модуль автоматично визначає марку і модель автомобіля (більше 400 варіантів) і налаштовується на потрібну програму. Все це помітно заощаджує час на встановлення. Можливість ручного налаштування модуля також збережена. Наприклад, CANCARD можна налаштувати використання лише вибіркових сигналів CAN-шини, що дозволяє установнику легше адаптувати систему під конкретний автомобіль. З додаткових можливостей можна відзначити режим Slave, при перемиканні на який керувати охоронною системою може використовуватися штатний ключ автомобіля.
  • Щодо функціонального оснащення моделей PR-1 та PR-2, то вибір між ними лише питання необхідності для користувача конкретних сервісних функцій. Модель PR-1 базова, вона чудово підійде користувачам, яким не потрібен автозапуск, а потрібна просто зручна та надійна охоронна система із двостороннім зв'язком. Тим не менш, в ній є весь необхідний набір функцій, що роблять її універсальною та застосовною практично у будь-якому сучасному автомобілі.
  • Модель PR-2 система з автозапуском, що дозволяє реалізувати будь-які фантазії щодо дооснащення автомобіля. Причому двигун можна дистанційно запускати не тільки разово за допомогою брелока, але й налаштувати автоматичний запуск щодобовий, через задані проміжки часу, прогрівання при падінні температури двигуна. У цій системі реалізовано інтелектуальне керування Smart Start+, яке дозволяє повністю використовувати всі її можливості при встановленні на будь-який автомобіль. Вона сумісна з будь-якими типами двигунів бензиновими або дизельними (реалізована затримка запуску), турбованими або атмосферними (турботаймер, що налаштовується), може встановлюватися на автомобілі зі звичним ключем запалювання або кнопкою Engine Start/Stop. А за рахунок реалізованого алгоритму «перевірки нейтралі» система сумісна з будь-якими типами трансмісій автоматичними або ручними.
  • Одним словом, Pantera PR-1 і PR-2 це системи, які не просто володіють розвиненим функціоналом, зручні у використанні і, найголовніше, надійно захищені від розтину будь-якими електронними відмичками, але і можуть дуже гнучко налаштовуватися для збереження всього закладеного в них потенціалу при встановленні в будь-який автомобіль, що робить їх по-справжньому вдалим і вигідним придбанням.

ОХОРОНІ ФУНКЦІЇ СЕРВІСНІ:

  • Подвоєний діалоговий код (DUPLEX DIALOG) Так
  • Інтелектуальне керування ( SmartStart+ ) Так
  • Неперевершений захист від перешкод (8192 канали) Так
  • Рекордна швидкодія системи (час відгуку 0,25 сек) Так
  • Контроль з будь-якої точки світу ( Bilarm GPS/GSM ) Так
  • Частота радіоканалу МГц 434
  • Радіус дії в режимі керування 600
  • Радіус дії в режимі оповіщення 1200
  • Виходи для додаткових блокувань двигуна Так
  • Режим "Паніка" Так
  • Обхід несправної зони під час встановлення на охорону із зазначенням зони або тригера Так
  • Пам'ять на 1 або 2 останніх спрацьовування системи із зазначенням зони/тригера Так
  • Кількість незалежних зон охорони 7
  • Режим пасивного блокування двигуна /іммобілайзер Так
  • Функція антипограбування Так
  • Відключення охорони на 2 етапи Так
  • Безшумна постановка/зняття системи з охорони Так
  • Можливість позонового відключення датчиків системи Так
  • Самодіагностика при включенні режиму охорони Так

СЕРВІСНІ ФУНКЦІЇ:

  • Попередження про розряд батарейки брелока передавача Так
  • Функція "Комфорт" Так
  • Автоматичне замикання дверей при натисканні гальма із запалювання
  • Дистанційне вимірювання температури в салоні автомобіля Так
  • Таймер зворотного відліку в брелоку з двостороннім зв'язком Так
  • Вихід 1-го радіокерованого каналу для керування замком багажника або додатковими пристроями Так
  • Вихід 2,3,4-го радіокерованого каналу для керування додатковими пристроями Так
  • Сервісний режим Valet Так
  • Функція виклику власника автомобіля Так
  • Функція пошуку автомобіля Так
  • Можливість підключення додаткового датчика Так
  • Автоматичне замикання/відмикання дверей під час увімкнення/вимкнення запалення Так

КЕРУВАННЯ ДВИГУНОМ:

  • Постановка системи на охорону з двигуном, що працює на холостому ході Так
  • Турботаймер Так
  • Автоматичний запуск двигуна в установлений час Так
  • Програмована тривалість роботи двигуна Так
  • Дистанційний запуск двигуна Так
  • Дистанційне глушіння двигуна Так
  • Сумісність з автоматичною та ручною трансмісією Так
  • Програмоване значення температури для автоматичного запуску двигуна Так
  • Контроль роботи двигуна за тахометром Так
  • Контроль роботи двигуна за напругою бортової мережі Так
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. Двостороння
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): 1200
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Так
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Діалогове
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі