Автосигналізація Sheriff ZX-940 без сирени

Артикул: 3261
Є в наявності
Оцінка:
Ціна:
3444
грн
Швидкий заказ
Придбати за 1 клік
  • Турботаймер

Опис Sheriff ZX-940 без сирени:

  • Автомобільна охоронна система з двостороннім зв'язком та динамічним кодом CFMII, п'ятьма сервісними каналами, інтерактивним LCD-пейджером, системами пасивного та активного захисту від угону та захоплення автомобіля з підтримкою зовнішніх систем автозапуску.
  • Забезпечує керування віддаленим цифровим реле блокування R350, функцією безпечного послідовного відкривання водійських та пасажирських дверей автомобіля, керуванням входами екстреного включення блокувань та Anti-Hi-Jack.
  • Дозволяє контролювати температуру та напругу бортового ланцюга автомобіля на брелоку. Має три режими керування світловою індикацією системи. Дальність роботи системи брелок-пейджер — машина до 900 м, машина — брелок до 2 км.
  • Основні функції системи Sheriff ZX-940

Охорона:

  • Динамічний код CFMII.
  • Пасивна/активна постановка системи на охорону.
  • Дистанційне включення/вимкнення функції пасивної постановки (антирозсіяність) системи на охорону.
  • Роздільне керування режимами увімкнення/вимкнення охорони.
  • Можливість зняття з охорони у два етапи (AV-функція), а також відключення протирозбійної картки LDT-920(S).
  • Функція пасивного іммобілайзера з можливістю роботи з протирозбійною карткою LDT-920(S) та зовнішнім датчиком переміщень.
  • Програмований персональний код відключення та керування системою.
  • Вбудоване сильноточне НЗ-реле блокування (турботаймер) 25 А.
  • Охорона при запущеному двигуні (функція «Any Stop»).
  • Можливість ручної постановки системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки «Valet», навіть за відсутності ключа запалювання.
  • Дистанційне керування функцією паніка у всіх режимах.
  • Охорона периметра, капота, багажника, натискання педалі «Стоп», по включенню запалювання, початку руху автомобіля (при використанні датчика швидкості автомобіля), зон попередження та основних зон (незалежно) двох датчиків (два роз'єми для підключення датчиків) .
  • Негайне включення тривожної сигналізації при відключенні/включенні живлення системи в режимі «Охорона».
  • Екстренный виклик кнопкою «Call» із салону автомобіля.

Блокування:

  • Дві ланцюги додаткових блокувань (НЗ, НР) (потрібне встановлення додаткових реле).
  • Керування реле блокування R350 (додаткова опція, в комплект не входить).
  • Зовнішній вхід екстреного увімкнення блокувань у будь-якому режимі системи.

Режим антипограбування («Anti-Hi-Jack»):

  • Дистанційне увімкнення режиму за допомогою брелоків (функція F23).
  • Автоматичне включення при включенні запалення або спрацювання кінцевих вимикачів DOOR(+), DOOR(-), STOP(+) (функція F26).
  • Автоматичне включення при початку руху автомобіля на вході датчика швидкості автомобіля (функція F24).
  • Автоматичне включення при початку руху автомобіля (Sensor2 TMS-207) при включеному запалюванні (функція F25).
  • Зовнішній вхід екстреного включення функції «Anti-Hi-Jack» у будь-якому режимі системи. Активування входу «Anti-Hi-Jack» при вимкненому запаленні автоматично запускає «Anti-Hi-Jack» при наступному увімкненні запалювання.
  • Режим активного захисту (протирозбійна картка LDT920(S), опція в комплект не входить):
  • Три режими активного захисту від викрадення та захоплення автомобіля.
  • Режим додаткової перевірки присутності картки із затримкою.

Режими роботи:

  • Режим беззвучного контролю зв'язку (ручний режим), перевірка, оновлення стану LCD-екрана.
  • Програмована затримка очікування готовності кінцевиків дверей під час встановлення системи на охорону: 5/35/60 сек.
  • Безшумна постановка та зняття системи з охорони, дистанційне увімкнення/вимкнення.
  • Обмежений час тривожного режиму.
  • Обхід зони несправності.
  • Пам'ять спрацьовувань.
  • Пам'ять станів «Valet», «Disarm» («Знято з охорони»), «Triggers» (стан входів охорони) у разі відключення живлення системи.
  • Функція відключення «хибних» спрацьовувань системи.
  • Функція контролю на брелоку-передавачі режиму включення запалювання автомобіля у будь-якому стані системи

Керування центральним замком:

  • Вбудований універсальний силовий вихід керування замками дверей.
  • Автоматичне безпечне блокування дверей при включенні запалювання, за натисканням педалі «Стоп», сигналом зовнішнього датчика швидкості або датчика руху (функція F15).
  • Безпечне послідовне відкривання водійських та пасажирських дверей автомобіля (функція до додаткових каналів CH3, CH5) (функції F29.1, F31.2).

«Valet»:

  • Дистанційне увімкнення/вимкнення режиму «Valet» — тимчасового відключення системи (сервісне обслуговування).
  • Звукове нагадування режиму «Valet».
  • Керування центральним замком автомобіля в режимі «Valet» та при працюючому двигуні.

Сірена:

  • Дистанційне керування каналом сирени в режимі охорони (відключення/ввімкнення — нічний режим).
  • Довготривале відключення підтвердних сигналів сирени під час встановлення/зняття системи з охорони
  • Вимкнення сигналу сирени при тривозі, повне вимкнення звукового сигналу тривоги або затримка включення сирени на 10 сек. при тривозі.

Датчики:

  • Два роз'єми для підключення дворівневих датчиків (удару, об'єму, переміщень).
  • Тимчасове вимкнення датчиків удару під час встановлення на охорону.
  • Програмована затримка включення датчика удару при постановці на охорону 5-180 сек.
  • Використання входу додаткового датчика для керування автоматичним замиканням дверей на початку руху (при використанні датчика руху TMS-207) (функція F15.4).
  • Використання входу додаткового датчика для керування автоматичним включенням пасивного блокування двигуна (при використанні датчика руху TMS-207) (функція F22.4).
  • Використання входу додаткового датчика для керування автоматичним включенням функції «Anti-Hi-Jack» (антиграбування) при використанні датчика руху TMS-207 (функція F25).

«Комфорт»:

  • Управління штатним модулем «Комфорт» автомобіля для блокування дверей, закриття скла, люка — імпульс програмованої тривалості 10/15/30 с (функція F14).
  • Пошук автомобіля на паркінгу.

Сервіс-керування:

  • Дистанційний контроль стану системи з перевіркою бортової напруги та температури.
  • Імпульсне керування зовнішніми пристроями запуску двигуна F31.3.
  • Відключення зовнішнього пристрою запуску двигуна під час встановлення системи на охорону брелокомпередавачем F31.3.
  • Вибір типу світлової індикації працюючого двигуна — постійне світло, що миготить.
  • Програмування тривалості вихідних сервіс-імпульсів для каналів СН2, СН3, СН4, СН5.
  • Програмування затримки включення каналів СН2, СН3, СН4.
  • Три режими керування світловою індикацією системи з можливістю керування штатними системами аварійної сигналізації автомобіля.

Додаткові функції:

  • Вбудоване реле керування габаритними вогнями.
  • Годинник-будильник.
  • Режим «Save» — управління економією живлення брелока двостороннього зв'язку.
  • Три програмовані канали управління сервісними пристроями автомобіля (сервіс-імпульси, тригер-канали, таймер-канали, управління склопідйомниками, вихід ввічливого підсвічування тощо).
  • Два дистанційно керовані канали сервісними пристроями з програмованою логікою.
  • Дистанційне керування функцією «Турботаймер» з брелока-передавача (увімкнення/вимкнення, вибір часу роботи).
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. Двостороння
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): 2000
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Ні
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Динамічне
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі