Автосигналізація Pantera XS-3500
Опис автосигналізації Pantera XS-3500
- Потужний охоронно-сервісний комплекс, який здатний не тільки надійно захистити автомобіль будь-якого класу від угону, а й забезпечити власнику максимальний рівень зручності та комфорту у будь-яку пору року. Основна відмінність автозапуску цієї системи – простота керування, що особливо важливо для автомобілів із ручною коробкою передач. У новій моделі процедура перевірки логічної нейтралі » повністю автоматизована та не вимагає від автовласника жодних дій.
Основні функції:
- 5-кнопковий програмований брелок-передавач зі зворотним зв'язком та ЖК-дисплеєм
- 4-кнопковий програмований брелок-передавач
- Динамічний надсекретний код
- Дистанційний запуск двигуна автомобіля
- Захист від нападу "Anti-HiJack"
- 2-зонний датчик удару з режимом попередження
- 6-тональна мініатюрна сирена
- Блокування стартера за допомогою вбудованого реле
- Виходи для двох додаткових блокувань двигуна
- Вбудований модуль центрального замку
- Вбудовані реле для керування правими/лівими покажчиками повороту
- Можливість керування "ввічливим підсвічуванням" автомобіля
- Можливість керування закриванням вікон автомобіля
- Програмований персональний код відключення системи
- Удосконалений режим "Паніка"
- Безшумна постановка та зняття системи з охорони
- Функція безшумного режиму тривоги
- Постановка на охорону з окремим вимкненням зон датчика удару
- Можливість реалізації функції центрального замку
- Можливість відмикання спочатку тільки водійських дверей (функція відмикання дверей у 2 етапи)
- Сервісний режим Valet / Дистанційний режим Valet / Попередження про увімкнений режим Valet
- Виходи 2-го та 3-го каналів для керування замком багажника або додатковими пристроями
- Вказівка датчика або тригера. який викликав спрацювання системи
- Вказівка та обхід несправної зони або ланцюга
- Входи позитивного та негативного тригера дверей
- Вхід для підключення тригера капота/багажника
- Можливість виклику водія автомобіля
- Годинник. будильник у передавачі з двостороннім зв'язком
- Дистанційний вимір температури в салоні автомобіля
- Автоматичний та ручний режим перевірки наявності зв'язку
- Автоматична (пасивна) постановка на охорону із зачиненням або без замикання дверей
- Автоматичне замикання/відмикання дверей під час увімкнення/вимкнення запалювання
- Автоматична повторна постановка на охорону із зачиненням або без замикання дверей
- Автоматичне (пасивне) блокування двигуна
- Функція захисту від помилкових спрацьовувань
- Відключення охорони у 2 етапи
- Затримка перед увімкненням режиму охорони 3. 15. 30 або 45 с
- Тривалість імпульсу керування замками дверей: 0.8 с. 3.5 с. подвійний імпульс замикання. режим "Комфорт"
- Можливість перепрограмування функцій окремих виходів та входів системи
- Індикація кількості запрограмованих передавачів
- Повна сумісність як з автоматичною. так і з ручною трансмісією
- Сумісність із бензиновим та дизельним двигуном
- Програмована тривалість роботи двигуна
- Можливість продовження роботи двигуна за допомогою передавача
- Постановка системи на охорону з працюючим двигуном
- Дистанційно включена функція автоматичного запуску двигуна при низькій температурі
- Програмоване значення температури для автоматичного запуску двигуна
- Автоматичний щоденний запуск системи
- Спеціальний режим для автомобілів. мають двигуни з турбонаддувом
- Програмований вихід для додаткових пристроїв
- Контроль роботи двигуна за оборотами коленвала або лампою тиску олії
Відомий виробник автомобільної електроніки американська компанія Saturn High-Tech напередодні зими пропонує російським автоаматорам цілу низку охоронних систем з дистанційним/автоматичним запуском двигуна, серед яких особливо варто відзначити модель Pantera XS- 3500.
Основна відмінність автозапуску цієї системи – простота керування, що особливо важливо для автомобілів із ручною коробкою передач. У них для підготовки автомобіля до подальшого безпечного дистанційного або автоматичного запуску застосовується, як відомо, процедура перевірки логічної нейтралі. У новій моделі ця процедура повністю автоматизована і вимагає від автовласника жодних дій. Це стосується і функції турботаймера з програмованою тривалістю, також закладеної в систему. Запуск може виконуватися дистанційно та автоматично за кількома критеріям: заданому порогу температури (-5, -20, -30 °С) і щодобово в заданий час. Ці параметри програмуються в систему звичайним способом, але режими запуску активуються прямо з брелока, що дуже зручно. Для автоматичного запуску не потрібна наявність брелока в зоні зв'язку. Програмуються та «робочі» параметри автозапуску, такі як тривалість роботи стартера, затримка увімкнення стартера для прогрівання калільних свічок дизельних двигунів, час роботи двигуна. До речі, саме в системах від Saturn High-Tech, у тому числі в новій «Пантері», вперше з'явилася можливість продовження роботи двигуна з брелока на кілька циклів і навіть аж до примусового глушіння. Контроль запуску проводиться за тахометром або лампою тиску масла – на вибір власнику.
Головний орган управління системою - 5-кнопковий брелок-пейджер з РК-дисплеєм. Він впевнено приймає сигнали від автомобіля на відстані до 600 м, за сприятливих умов (відсутність перешкод, пряма видимість). значно далі. «Середня» дальність подачі команд з брелка-пейджера – 350 м, з допоміжного брелка без зворотного зв'язку – до 100 м. Брелок-пейджер оснащений мікродинаміком та вібратором, має режим енергозбереження. Передбачено автоматичну (одноразово через 15 хвилин після включення охорони) та ручну процедуру перевірки перебування в зоні зв'язку. У брелок-пейджер вбудований годинник/будильник/таймер. Система має два сервісні канали для дистанційного керування додатковими пристроями.
Високий рівень комфорту досягнуто без шкоди основного завдання – захист від викрадення. Для захисту кодів від радіоперехоплення використається новий фірмовий динамічний код без постійної частини. Двосторонній зв'язок класу Bilarm передбачає найповніший контроль стану автомобіля та охоронної системи. Передбачено програмовану функцію індикації числа передавачів, записаних у систему. Система має шість незалежних зон охорони. Передбачено захист від нападу на власника – це детально продуманий Anti-Carjack з таймером, що не відключається, і алгоритмом безпечної зупинки викраденого автомобіля. Загалом у системі передбачені всі можливості охорони та захисту автомобіля, які можуть бути у сучасній сигналізації.
У комплект входить двозоновий датчик удару і потужна багатотональна сирена. Всі реле, включаючи реле блокування двигуна, вбудовані прямо в центральний блок, що суттєво спрощує та здешевлює монтаж системи на автомобіль.
Pantera XS-3500 – потужний охоронно-сервісний комплекс, який здатний не тільки надійно захистити автомобіль будь-якого класу від угону, але й забезпечити власнику максимальний рівень зручності та комфорту у будь-яку пору року.
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. | Двостороння |
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): | 600 |
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. | Так |
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. | Так |
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів | Динамічне |
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. | Нет |
Ваш відгук