Радіомодуль моторного відсіку Pandora RHM-02
Артикул: 555667
Товар продано
Ціна:
2420
грн
Опис Pandora RHM-02:
- Pandora RHM-02 — радіомодуль моторного відсіку призначений для спрощення комутації системи в моторному відсіку, що дозволяє реалізувати управління додатковими пристроями (сирена, датчик температури, аналоговий вхід тахометра, блокування двигуна, датчик руху тощо) за допомогою штатного радіоканалу систем Pandora на 2.4 GHz.
- У корпусі RHM-02 інтегрований сучасний цифровий трикоординатний акселерометр, а також розміщується реле блокування з максимальним навантаженням в 20А та активацією по початку руху.
- Пристрій здатний працювати під управлінням атосигналізації Pandora 39хх модельного ряду і Pandora 5000 NEW.
- Серед функціональних можливостей Pandora RHM-02: керування сиреною, контроль стану кінцевика капота, датчик температури двигуна, а також додатковий аналоговий вхід контролю сигналу тахометра, який буде корисний у тих автомобілях у яких тахосигнал необхідно брати або з паливних форсунок, або із системи запалення. Крім того, в модулі передбачений і спеціальний кодовий канал, який може керувати додатковими пристроями - наприклад, модулем управління електромеханічним замком капота Pandora HM-05 або додатковим цифровим дротовим реле блокування. Чому додатковим? Так тому, що в Pandora RHM-02 є власне реле блокування з максимальним навантаженням в 20А і активацією на початку руху - всередині модуля інтегрований сучасний цифровий акселерометр, який також практично повністю виключає помилкові спрацьовування під час роботи системи запуску двигуна.
- Радіотракт 2,4 ГГц у Pandora RHM-02 побудований на найсучаснішому трансівері від компанії Nordic NRF51822.
- Pandora RHM-02 має дуже компактні габарити, а збільшена довжина проводів сирени, термодатчика, кінцевиків та кодового каналу (до 1500 мм), дозволить розмістити і заховати його в будь-якому місці моторного відсіку автомобіля без необхідності нарощування дротів. При цьому радіомодуль має низьке енергоспоживання, яке завдяки застосуванню сучасних компонентів, що працюють у режимі "Low energy", в середньому не перевищує 5-7 мА.
- Модуль моторного відсіку Pandora RHM-02 розташовують потай у підкапотному просторі автомобіля, з дотриманням запобіжних заходів, пов'язаних з допустимою температурою, агресивністю середовища і вологістю.< /li>
Технічні характеристики:
- Радіоінтерфейс: 2,4ГГц-2,5ГГц
- Тип коду керування: Діалоговий, AES
- Габаритні розміри: 66х54х18 мм
- Напруга живлення: 9…18 В
- Струм споживання, в режимі охорони: не більше 6мА
- Струм споживання, в реж. блокування: не більше 50 мА
- Номінальний струм комутації реле блокування: 10А
- Максимальний струм комутації реле блокування: 20А (не більше 1 хв.)
Pandora RHM-02 Схема підключення
- Провід «1» (жовтий) призначений для контролю стану кінцевого вимикача капота. Вхід RHM (кінець капота) може працювати за будь-якою з логік призначених у «Таблиці входів» сигналізації (контроль свічок розжарення, лампи заряджання генератора тощо).
- Провід «2» (чорний) МАСА, модуля блокування повинен бути приєднаний до кузова автомобіля або надійного провідника, що з'єднує кузов і будь-який штатний споживач. Цей провід приєднується під час монтажу насамперед.
- Провід «3» (червоний) +12В, харчування на цьому дроті не повинно пропадати за жодних обставин. Ланцюг повинен бути захищений запобіжником (3А). Ігнорування цієї вимоги може призвести до збоїв у роботі системи та вплинути на охоронні та сервісні властивості комплексу.
- Провід «4» (білий) аналоговий вхід тахометра, що підключається до проводу тахометра або генератора, де стійко присутні імпульси будь-якої полярності, що відповідають частоті обертання валу двигуна.
- Провід «5» (синій) сирена — підключається до позитивного виведення сирени, максимальний струм навантаження 2А.
- Провід «6» (коричневий/червоний), провід «8» (коричневий) висновки нормально замкнутого реле, максимальний струм навантаження 20А, можна використовувати як реле блокування двигуна. Блокування двигуна здійснюється з урахуванням інформації, вбудованого в модуль акселерометра.
- Провід «7» (зелений) вихід кодовий канал (CH-RHM), максимальний струм навантаження 200 mA. Необхідний для керування додатковими пристроями (наприклад: HM-05, DI-03). Канал CH-RHM працює за запрограмованою логікою «Блоку таймерних каналів №10(К)» сигналізації. У випадку, якщо Ви програмуєте додатковий модуль керування замком капота HM-05 повинні відбутися події включення та вимикання «Блоку таймерних каналів №10(К)». Підкапотний модуль RHM-02 при керуванні замком капота враховує статус кінцевика капота як по власному входу, так і по будь-якому входу сигналізації.
Режим програмування (запису) модуля
- Увійдіть у режим програмування на рівень I-5 (Радіореле 1).
- Провід «7» (СН-RHM/програмування) модуля RHM-02 приєднайте до проводу «2» (маса) та з'єднайте з масою автомобіля.
- При з'єднанні дроту «3» (+12в живлення модуля) система видасть звуковий сигнал сиреною, підтверджуючи запис модуля на згадку.
- Від'єднайте провід програмування «7» від дроту «2» і заізолюйте.
Комплектація
- Радіомодуль моторного відсіку RHM-02
- Інструкція з монтажу та експлуатації
Тип аксесуарів: | Різне |
Ваш відгук
Отмена