Оновлений Hertz Mille вже у продажу!
03 серпня 2016
У продаж надійшла оновлена лінійка акустики HERTZ Mille
Легендарна серія, що стала ще кращою!
15 років відокремлюють нових флагманів Hertz від першого покоління Mille. За цей час динаміки та сабвуфери Mille здобули бездоганну репутацію кращих досягнень аудіотехніки, що приносять гранично живе та природне звучання в автомобіль. Нове покоління отримало суттєві вдосконалення в конструкції, переважаючи у всьому своїх легендарних попередників.
- Вч динамік оснащений м'яким куполом з матеріалу Tetolon (шовк з особливими просоченнями). Його особливостями виступають збільшений до 28 мм діаметр та гранично мала маса купола та звукової котушки (Mms 0.4 г).
- Незважаючи на малу глибину литого алюмінієвого корпусу, в ньому помістилося дві камери з матеріалами, що демпфують, різного складу: одна безпосередньо під куполом, інша в нижній частині корпусу. Кришталево чисте звучання зберігається у всьому діапазоні частот.
- Висока ефективність неодимових магнітів допомогла досягти необхідних безкомпромісних характеристик. Крім високої інтенсивності, магнітне поле відрізняється винятковою однорідністю та симетричністю. Це один із секретів легендарних динамічності та чистоти звучання Hertz Mille.
- У третьому поколінні Mille дифузор експоненційного профілю V-cone® НЧ/СЧ-динаміків виготовлений із пресованої целюлози з додаванням бавовняних волокон та спеціальними просоченнями. Одним із нововведень стало збільшення кута розкриття дифузора, що принесло ще більш ясне та відкрите звучання на середніх частотах.
- Дифузор V-cone® закріплений на підвісі Boundary Free із новою технологією приєднання до зовнішнього фланця кошика. Однією з вирішальних переваг такого підвісу з бутил-каучуку IIR є збільшення ефективної площі дифузора в порівнянні з іншими динаміками такого ж типорозміру. Також досягається виняткова механічна лінійність при коливаннях дифузора більшої амплітуди у широкому діапазоні температур навколишнього середовища.
- Короткозамкнутий виток у магнітній системі (кільце Фарадея) призначений для компенсації змін електромагнітних характеристик, спричинених лінійними переміщеннями звукової котушки. Цей елемент конструкції характерний тільки для висококласних динаміків. У сабвуферах Mille застосовано масивний алюмінієвий короткозамкнений виток, розташований на внутрішній стороні нижнього фланця магнітної системи, щоб не впливати на величину магнітного зазору.
- Сабвуфери отримали суттєво перероблену конструкцію звукової котушки, усередині якої знаходиться магніт. Дуже великий діаметр 100 мм (4") котушки приносить відразу безліч переваг у порівнянні з традиційною конструкцією: ефективніший теплообмін, оптимальне розподілення зусилля, що передається на дифузор, механічну жорсткість і усунення небажаних резонансів рухомої системи.
- Котушка на легкому та жорсткому каркасі з матеріалу TIL (на основі скловолокна) намотана алюмінієвим дротом з мідним покриттям (CCAW) за технологією In/Out: один шар котушки знаходиться всередині каркасу, а другий - зовні. Така конструкція складніша, ніж традиційна намотування в 2-3 шари з одного боку каркаса, зате в In/Out обидва шари мають цілком ідентичні умови розсіювання тепла. Вжиті заходи приносять сабвуферам Mille 3-го покоління видатну термостабільність при високому запасі потужності, що підводиться: 700/1400 Вт (ном./пік.) Якість звучання істотно зросла в тому числі за рахунок усунення ефекту динамічної компресії, що викликається зростанням внутрішнього опору звукової катушки за нагріву.
- Жорсткий кошик із алюмінієвого сплаву успішно гасить небажані резонанси. Зокрема, значно знижено резонанси на критично важливій ділянці від 800 Гц до 1300 Гц. Ідеальна аеродинамічна форма з великими вентиляційними вікнами сприяє вільному проходженню повітря від тильного боку дифузорів.
- Виконання кросовера повністю відповідає найвищим стандартам елітної аудіотехніки. Котушки індуктивності з повітряним сердечником намотані товстим 1-мм провідником з міді високого ступеня очищення, 160-В конденсатори мають мінімальний внутрішній опір, а резистори відрізняються високою термостабільністю. Таким чином досягається найкраща якість звучання за мінімальних втрат потужності, неминучих у будь-якому пасивному кросовері.