Нове покоління автосигналізацій розпочнеться з Pandora DXL 4710
25 грудня 2019

Pandora DXL 47хх – це найновіша платформа на світовому ринку засобів автомобільної безпеки та сервісу. У ній зібрані всі новітні технології, що не використовуються раніше, поєднання яких цілком гідно мови про нові стандарти для сучасних охоронно-сервісних комплексів і нове покоління автосигналізацій Pandora. Модель Pandora DXL 4710 - перша в цій лінійці, яку вже незабаром буде зустрічати ринок охоронно-сервісного обладнання.

Основні переваги Pandora DXL 4710:

  • Основні відмінні риси платформи Pandora 47xx – у нових засобах комунікації. У платформі використовується сучасний 4G/3G/2G GSM-модем останнього покоління з усіма доступними  діапазонами та протоколами зв'язку. Bluetooth-інтерфейс виконаний апаратно на найновішому чіпсеті від компанії – автора сучасних протоколів BLE – NORDIC. Наш новий Bluetooth створений на чіпі NRF52840 - з повноцінною, оригінальною підтримкою всіх протоколів і особливостей Bluetooth 5.0 (саме не сумісність, а повна відповідність, на оригінальному чіпсеті, а не спроба відтворити на недорогих чіпсетах, з очевидною різницею в дальності, завадоощадності, передачі, економічності і т.д.). Сьогодні саме комунікаційні можливості та якість зв'язку багато в чому визначають клас виробу, оскільки наше життя нерозривно пов'язане із смартфонами, комп'ютерами, інтернетом. І стрімко застарілим методам зв'язку час поступитися дорогою новим, швидшим, надійнішим, з безперечно кращим покриттям, економічним і відповідним часом, методами зв'язку. А наскільки органічно нам вдалося це реалізувати в цьому новому продукті, судити не нам – ми вклалися всіма знаннями вміннями та навичками, які ми маємо в даний час, як компанія, як мінімум одна зі світових технологічних лідерів галузі.
  • Враховуючи ностальгію сотень класних фахівців по всій країні до продуктів серії Pandora 39хх, сьогодні знятих з виробництва, ми зробили корпус базового блоку дуже схожим на цей виріб. Хоча, звичайно, значно тонше, легше, із сучасними роз'ємами та конекторами. Ця форма базового блоку оптимальна за розташуванням вбудованих антен GSM (4G, 3G, GPRS) та антенного господарства навігаційного приймача, зручна для монтажу та, головне, звична сотням фахівців.

Характеристики:

  • Pandora DXL 4710 – перший полегшений продукт у новій лінійці Pandora DXL 47хх, – 3CAN/2LIN/4G(LTE)/GPS-ГЛОНАСС/Bluetooth 5.0 із надекономічним енергоспоживанням та підтримкою всіх найсучасніших протоколів цифрових шин та алгоритмів обходу іммобілайзерів, а також систем захисту компонентів.
  • Сьогодні на світовому ринку це найсучасніший охоронно-протиугінно-сервісний комплекс, призначений для встановлення на найсучасніші автомобілі аж до суперкарів з гібридними та повноелектирними силовими установками.
  • Насамперед це продукт, який з погляду радіозв'язку, безальтернативно найкращий, і не просто найкращий, а надовго до його якості зв'язку нікому не вдасться наблизитися! Причому у всіх її найважливіших іпостасях (GSM, GPS/ГЛОНАСС, Bluetooth).
  • Чому це важливо? Подивіться довкола – хто сьогодні без смартфона і не використовує його, чи не безперервно, для власного інформаційного комфорту та спілкування? Логічно припустити, що для сучасної людини трохи дивно не мати потужний інформаційний канал до власного автомобіля, який, як мінімум, у Pandora давно не обмежується лише охоронними функціями. Більше 90% можливостей сучасних Pandora – сервісна інформація та сервісні можливості, про які автовиробник забув подбати. І саме рівень забезпечення якісного зв'язку охоронно-сервісного модуля скрізь і завжди стає тим значущим, якісним параметром, що відрізняє зручну та надійну та сучасну систему сьогодні. І в цьому Pandora DXL 4710 немає рівних - і, схоже, надовго!
  • GSM-Інтернет-з'єднання, яке забезпечує взаємодію охоронної системи автомобіля з сервером зберігання даних та подальший зв'язок з телефоном власника – найкраще. Адже встановлений у Pandora DXL 4710 модем працює в 2G, 3G, 4G усіма доступними в РФ класами з'єднань. Звичайно, з пріоритетом 4G. А ще – антенне господарство Pandora DXL 4710 у зв'язці з найновішим високочутливим чіпсетом модему дає таке розширення зони покриття GSM-мережі, якого ще ніхто і ніколи на ринку не бачив! Словом - ваш автомобіль, найімовірніше, виявиться "online" навіть там, де давно відмовиться працювати будь-який найкращий мобільний телефон!
  • І це дійсно важливо – використання найсучаснішого GSM-модему за допомогою всіх доступних діапазонів зв'язку. Причому такого модему, який стоїть у нашій новинці – чудово працює в умовах суворої зими і не висаджує акумулятор автомобіля.
  • І насамперед тому, що проблеми GSM-мереж перших поколінь наростають. І сьогодні використання GPRS (найстарішого методу передачі даних у GSM-мережах) для передачі даних стає чи не щомісяця дедалі проблематичнішим. Мережі 2G, в яких працюють і голосові дзвінки між абонентами, і використовуючи ті ж канали, яких вже й на дзвінки часто не вистачає, працює GPRS – пакетна передача даних сильно перевантажені, а в розвиток цих мереж мало хто хоче інвестувати гроші.
  • Чому всі вони не використовують 3G та LTE? Напевно, за відсутності регулювання з боку державних органів люди просто роблять як воно дешевше, адже модем 2G коштує в рази менше, ніж 3G, не кажучи вже про LTE-модеми.
  • Але ми чудово розуміємо, що економити на цьому не можна - стабільність і якість зв'язку нових технологій (4G/LTE) і звичайного GPRS просто непорівнянно - проста перевірка стабільності інтернет-коннекту на двох однакових системах, в абсолютно однакових умовах показує тотальну перевагу: в 4G /LTE-режим система в 20 разів стабільніше тримає інтернет-з'єднання і розривів зв'язку практично немає! Але навіть звіт про втрати зв'язку не відображає того задоволення, яке отримуєш від того, як моментально система реагує на команди з мобільного додатка, в будь-яких умовах, як миттєво оновлюється інформація про автомобіль на екрані смартфона і як прилітають сповіщення.
  • З GPRS-зв'язком погано зараз, і буде тільки гірше, аж до практичної неможливості в розумний час встановити з'єднання. Не кажучи, що в багатьох країнах світу цей вид зв'язку для передачі даних вже давно заборонено, щоб не залишити без голосового зв'язку абонентів GSM-мереж.
  • З 4G(LTE)-мережами ситуація, як мінімум, поки що протилежна ситуації з GPRS. Там ємність слотів можливих з'єднань недовантажена по всій країні. Особливо якщо врахувати, що зовсім недавно успішно змонтовані тисячі новітніх 4G-станцій за великомасштабної фінансової підтримки з боку держави (є підозри, що з 4G у нашій країні ситуація краща за всіх у світі, як мінімум, прямо зараз).
  • Якщо говоримо про прийом навігаційної інформації, то виявиться, що приймач приймає не лише американський GPS та ГЛОНАСС, а ще й цілий набір національних та міжнаціональних систем, що дає можливість якісно розпізнавати місцезнаходження з максимально-високою точністю у будь-якій точці світу. І, що важливо для рухомого об'єкта, максимально швидко – чи не найкраще, нині існуючих, систем комерційного, професійного і навіть спеціального призначення. Дивного мало, адже використаний найсучасніший чіпсет та габаритна високочутлива керамічна антена. Крім того, наш 4G-модем використовується для прискорення оновлення поточних даних супутників альманахів, що беруть участь у розрахунку координати, що значно покращує час навіть «холодного старту». Словом, навряд чи існує щось найкраще. Більше того, в найближчому майбутньому (рік-два) нічого кращого на ринку електронних компонентів ні в кого з топових виробників не передбачається. Тобто і в цьому компоненті Pandora DXL 4710 залишиться найкращою надовго!
  • Если говорим про Bluetooth в Pandora DXL 4710, то в ее схемотехнике использован чип NRF52840, пожалуй лучший Bluetooth-чип на рынке от компании NORDIC, которая подарила миру идеологию и технологию BLE, начавшую свой путь с Bluetooth 4.0. Именно компания NORDIC в 2009 году пришла в Bluetooth-альянс и предложила технологию, которая лечила все болезни старого Bluetooth. И лишь после этого Bluetooth избавился от уязвимости, стал использовать шифрование IES-128, стал экономичным, сделав возможным многомесячную эксплуатацию миниатюрных устройств на самых малогабаритных батерейках, научился устанавливать соединение на считанные мгновения, то есть стал тем Bluetooth Low Energy, которым мы его сегодня знаем.
  • У Pandora DXL 4710 ми використовуємо оригінальний чіп, а як відомо фахівцям, оригінальний чіп носія технології завжди «чомусь» працює краще за тих, хто намагається технологію відтворити читаючи документацію. Наша компанія більше 13 років працює з компанією NORDIC і наші інженери є тими небагатьма фахівцями у світі, хто беруть участь у налагодженні більшості їх нових трансіверних рішень. Багаторічною працею та талантом наших інженерів ми заробили репутацію, якій довіряють і інженери Nordic. Очевидно тому наші Bluetooth-рішення працюють значно стабільніше і всеїдне з точки зору сумісності, ніж будь-які інші, як мінімум на нашому ринку.
  • Чіп NRF52840 є оригінальним чіпом з усіма технологіями та протоколами Bluetooth 5.0., тобто апаратна обробка помилок, підсилювачі прийому та передачі, підвищена швидкість передачі, весь набір протоколів (не сумісність, а оригінал!). Але помилково вважати, що при покупці чіпа NRF52840 все одразу почне працювати. Треба володіти технологією, і там є що написати і з чим розібратися. Є ймовірність, що саме наші інженери вміють це найкраще! У чому, напевно, встигли переконатися сотні реальних фахівців, порівнюючи якість роботи наших Bluetooth-рішень та «інших».
  • Говорячи простіше, і з точки зору Bluetooth 5.0-зв'язку, Pandora DXL 4710 важко чи неможливо зробити краще! А для користувача це означає - підтверджена на практиці в рази більша дальність зв'язку з будь-яким сучасним телефоном з Bluetooth 5.0 на борту, в рази швидше оновлення ПЗ через Bluetooth, радикально краща схибленість, сумісність і безглючність роботи з усіма телефонами світу, хто хоч трохи слідує стандартам зв'язку, а не лише з обраними моделями.
  • Про дальність хотілося б зупинитись окремо. Саме в нашій реалізації Bluetooth 5.0 при роботі з сучасними смартфонами, Pandora 4710 показує чудеса максимально можливої ​​дальності зв'язку – 190 метрів! Саме на цій відмітці реальний серійний зразок системи керувався по Bluetooth з недорогого, але сучасного смартфона і навіть при значно посиленні завадової обстановки показник був не гірший за 120 метрів. При такій дальності виникає цілком законне питання в необхідності звичного РК-брелока з радіоканалом «дальнього» зв'язку, особливо в порівнянні з конкурентами – наш подалі працюватиме!
  • Освоєння продукту Pandora DXL 4710 не займе багато часу майстра-професіонала, адже практично ми зберегли всі підключення старших систем нашого модельного ряду Pandora DXL 49xx, а відмінністю буде відсутність на борту вбудованого елемента аварійного живлення - замість нього встановлений роз'єм підключення зовнішнього акумулятора управління його зарядом. Драйвер не тільки підбере оптимальний струм заряджання АКБ, але й заряджатиме її тільки при працюючому двигуні, не навантажуючи основний акумулятор автомобіля. Акумулятор аварійного живлення ми рекомендуємо підключати свинцево-кислотний або гелієвий, що не обслуговується ємністю 1-2А/год. Саме такий тип акумулятора гарантує роботу охоронної системи при морозах нижче мінус 20 до мінус 50, що важливо для більшості територій нашої країни. До речі, працездатність Pandora DXL 4710 хоч і гарантується документацією до мінус 40, за даними нашої випробувальної лабораторії продовжує впевнено працювати до мінус 65, лише наш 4G-модем вимикається на позначці мінус п'ятдесят. Втім, і включається гарантовано на цій же позначці, без жодної температурної гістерези. Це, знову ж таки, незрівнянно краще за реальні температурні характеристики більшості моделей наших конкурентів.
  • Програмування даного продукту можливе не тільки за допомогою програми AlarmStudio, але й за допомогою Bluetooth з мобільного телефону під керуванням нового нового інтерактивного помічника «Pandora Спеціаліст». Додамо, що всі наші сучасні продукти отримують можливість швидкого та зручного програмування з мобільного телефону програмою «Pandora Фахівець», навіть для фахівця-початківця.
  • А ще встановлений ціновий профіль Pandora DXL 4710, з урахуванням її безальтернативно найкращих технічних показників, повинен сподобатися і професійним операторам ринку, і майбутнім власникам цієї чудової, а можливо, і найкращої у світі охоронно-сервісної системи на сьогоднішній день!

Артикул: 35912
Опис Автосигналізація Tiger Max без сирени: Шість незалежних зон охорони (двері «-» та «+», ланцюг запалення, ...
Артикул: 35911
Опис Автосигналізація Tiger Base без сирени: ОХОРОНІ ВЛАСТИВОСТІ СИСТЕМИ Режим SRP – режим блимання габаритними вогнями при ...
Артикул: 1697890113
Опис Автосигналізація Tiger Amulet PLUS без сирени: Два чотири кнопкові пульти керування Вбудовані реле ліхтарів Вихід на модуль ...
Артикул: 1689958571
Опис Автосигналізація Sheriff ZX-1075 без сирени: Sheriff ZX1075 автомобільна охоронна система має двосторонній зв'язок динамічного типу, ...
Артикул: 1686577917
Опис Одностороння автомобільна сигналізація CYCLON A21: Одностороння автомобільна сигналізація CYCLON A21 з двома односторонніми компактними ...
Артикул: 1673624818
Опис Двостороння сигналізація Convoy MP-57D: Двостороння охоронна система з діалоговим кодуванням сигналу гарантує чудовий захист ...
Артикул: 58642
Опис Двостороння сигналізація Convoy MP-50D dialogue 868 MHz: Діалоговий код, робоча частота - 868 МГц, нормально-замкнене або ...
Артикул: 32963
Опис Автосигналізація Eurosec GN7C_HUPS c 2 пультами ДУ: Надійна, не дорога безбрелочна система із вбудованим CAN модулем від литовської ...