Новинка! Парктроніки Gazer переднього огляду.
02 жовтня 2018

Чергові добрі новини від компанії Gazer! Модельний ряд професійних паркувальних систем Gazer серії PA поповнився ще двома системами для переднього бампера Gazer PA40F та PA45F. Як видно з назви цієї системи на 4 датчики і практично повністю повторюють попередні системи для заднього бампера. Різниця лише в принципі роботи та технічного виконання компонентів системи.

Професійні датчики та тригонометричний розрахунок відстані

  • Паркувальна система Gazer PA40F/45F використовує професійні ультразвукові датчики з частотою роботи 58kHz, що дозволяє значно підвищити точність та надійність вимірювань, а також встановлювати датчики нижче за стандартний рівень. Датчики мають максимальний кут виявлення по горизонталі, що виключає перепустки та сліпі зони між датчиками. Вони спеціально розроблені для використання у різних погодних умовах. Чутливість і точність датчиків не знижуються в залежності від температури на вулиці, будь то сильні морози або спекотні літні дні. Датчики також повністю захищені від бруду та води за стандартом IP67.
  • На відміну від задніх парктроників Gazer, дана система комплектується екранованими проводами та екранованим центральним блоком, завдяки чому парктронік не сприймає перешкод від штатних приладів авто.

Об'єднання задньої та передньої систем

  • Парктроніки Gazer PA40/45F (front) є системою паркувального асистента для установки в передній бампер автомобіля, має окремий блок управління і комплектується чотирма датчиками. Також в автомобіль може бути встановлена ​​система асистента паркування в задній бампер Gazer PA40R/PA45R (rear), яка має окремий блок управління і чотири датчики. Системи створені таким чином спеціально для того, щоб унеможливити зайву прокладку проводів, уникнути наведень або перешкод при передачі сигналів від датчиків до блоку управління. При цьому передня та задня системи паркування Gazer легко об'єднуються в єдину систему кабелем за допомогою опціонального кабелю Gazer PAC10 .
  • При об'єднанні двох систем в єдину використовується загальний динамік або підключення Gazer PAD20 до дисплея. Під час руху назад передня система також залишається активною та повідомляє про наближення до об'єктів. Звукова частота сигналів передньої та задньої систем значно відрізняються, щоб водій на слух зміг легко розрізнити їх і миттєво відреагувати. При підключенні єдиної системи до дзеркала Gazer на зображенні відображається індикація задньої системи, а загальний динамік подає звукові оповіщення з двох систем одночасно.

Підключення до дисплея та дзеркал Gazer

  • Парктронік Gazer PA40/45F стандартно комплектується динаміком, який сповіщає про наявність перешкод та наближення до них. Гучність динаміка можна відрегулювати або за потреби вимкнути. Для візуального визначення перешкод та відстані до системи підключається опціональний графічний дисплей LCD Gazer PAD20, який під'єднується замість стандартного динаміка. Дисплей підтримує роботу як з однією системою (тільки задньою або лише передньою), так і з двома системами одночасно, відображає карту перешкод у графічному вигляді, відстань до перешкод і здійснює звукове оповіщення, причому звук різної частоти для передньої та задньої систем.
  • Система паркування Gazer PA40/45F сумісна з будь-якою моделлю дзеркала заднього виду Gazer, як серій MM/MU з вбудованим монітором, так і серіями MMR/MUR з монітором та відеореєстратором. Підключення відбувається через кабель динаміка/дисплея в аналогічний роз'єм стандартної проводки дзеркала Gazer. При цьому графічна інформація про перешкоди виводиться поверх зображення камери заднього виду у вигляді різнокольорових кружків, що заповнюються, у верхній частині картинки. При такому використанні одночасно підключається і дзеркало, і динамік, що дозволяє орієнтуватися при паркуванні як за графічною інформацією, так і звуковими сигналами, що попереджають.

Ключові переваги

  • Професійні датчики 58 kHz та інноваційний принцип визначення відстані на основі тригонометричних рівнянь
  • Об'єднання задньої та передньої системи в єдину, з підключенням до загального дисплея або динаміка
  • Самодіагностика несправностей при включенні, автоматичне визначення запасного колеса та фаркопа
  • Підключення до опціонального дисплея PAD20 та дзеркал Gazer для відображення графічної інформації одночасно із зображенням камери заднього виду
  • Внутрішні датчики для встановлення в один рівень із бампером
  • Налаштування висоти установки, дальності роботи та геометрії бампера за допомогою DIP перемикачів на центральному блоці
  • Опціональний програматор для професійного налаштування
  • Надійне виконання проводки підключення, підвищений захист датчиків від пилу та вологи IP67

Особливості використання:

  • При підключенні до CAN шини автомобіля: Паркувальна система починає роботу під час запуску двигуна. Після того, як автомобіль починає рухатися зі швидкістю вище 15 км/год – система переходить у режим очікування. Коли швидкість автомобіля знижується нижче 15 км/год – паркувальний помічник переходить з режиму очікування в режим визначення дистанції до перешкоди. Також у разі підключення її спільно із задньою системою Gazer PA40R/PA45R вона активуватиметься при включенні задньої передачі.
  • Без підключення до CAN шини автомобіля: Для увімкнення/вимкнення паркувальної системи необхідно скористатися кнопкою на проводці підключення живлення.
  • Після включення слід самоперевірка пристрою. Якщо за результатами перевірки всі вузли та датчики системи перебувають у порядку, система продовжить роботу і розпочне виявлення перешкод.
  • У випадку, якщо пристрій виявить несправний датчик, піде звукова команда, що позначає неробочий датчик:
  • Короткий сигнал - Датчик №1 вимкнений або несправний
  • Два короткі сигнали - Датчик №2 вимкнений або несправний
  • Три короткі сигнали - Датчик №3 відключений або несправний
  • Чотири короткі сигнали - Датчик №4 вимкнений або несправний
  • Довгий сигнал - Усі датчики вимкнені або несправні
  • Після сигналізації про несправність одного з датчиків система продовжить роботу і приступить до виявлення перешкоди, ґрунтуючись на даних від робочих датчиків. Паркувальний радар може працювати навіть за наявності лише одного справного датчика.

Алгоритм оповіщення про перешкоди при підключенні з динаміком:

  • Динамік системи паркування починає подавати звукові сигнали, коли автомобіль наблизиться до перешкод на 0.9 м і ближче.
  • При скороченні відстані інтервал між звуковими сигналами скорочується, що дозволяє водієві орієнтуватися на слух під час паркування.
  • Коли перешкода для паркування знаходиться в 0-0.3 м від автомобіля, динамік починає подавати безперервний звуковий сигнал, що свідчить про небезпеку подальшого руху вперед.
  • Якщо під час паркування автомобіль зупиниться або почне віддалятися від перешкоди – звукові попередження перестануть відтворюватись через 1.5 сек. Таким чином паркувальний асистент дозволяє уникнути зайвих звукових сигналів усередині автомобіля, якщо водій під час руху вперед зупинився на час або перешкода почала віддалятися від автомобіля. При цьому система продовжує працювати і у разі наближення до перешкод вона миттєво почне сповіщати про небезпеку зіткнення.
  • Алгоритм оповіщення про перешкоди при підключенні з опціональним дисплеєм Gazer PAD20:
  • Коли відстань до перешкоди становить 0.9-2.5 м, на дисплеї відображається відстань до перешкоди в цифровому вигляді, а також графічне відображення спрацьовування датчиків.
  • Вбудований в дисплей динамік починає подавати звукові сигнали, коли автомобіль наблизиться до перешкод на 0.9 м і ближче, разом із цифровим та графічним відображенням відстані. 24 UA
  • При скороченні відстані інтервал між звуковими сигналами скорочується, що дозволяє водієві орієнтуватися на слух під час паркування.
  • Коли перешкода для паркування знаходиться в 0-0.3 м від автомобіля, вбудований динамік починає подавати безперервний звуковий сигнал, а замість цифрового показника відстані відображається «-P -», що свідчить про небезпеку подальшого руху вперед.
  • Якщо під час паркування автомобіль зупиниться або почне віддалятися від перешкоди – звукові попередження перестануть відтворюватися через 1.5 сек, але цифрове та графічне відображення, як і раніше, оновлюватиметься і відображатиметься на дисплеї. Таким чином паркувальний асистент дозволяє уникнути зайвих звукових сигналів усередині автомобіля, якщо водій під час руху вперед зупинився на час або перешкода почала віддалятися від автомобіля. При цьому система продовжує працювати і у разі наближення до перешкод вона миттєво почне сповіщати про небезпеку зіткнення.

Основні характеристики:

  • Напруга живлення - 9V-16V DC
  • Максимальне споживання – 400 mA
  • Гучність динаміка - 95dB
  • Регулювання гучності - Так (Low/High/OFF)
  • Кількість датчиків – 4 шт
  • Можливість примусового відключення – так (кнопка в комплекті)
  • Діаметр датчика - 16,5 мм для PA45F та 22,5 мм для PA40F
  • Частота роботи датчика – 58 kHz
  • Тип датчика - Пасивний
  • Можливість зміни кута установки - Так, адаптери в комплекті
  • Мінімальна висота установки – 30 см
  • Можливість встановлення датчиків на різній висоті - Так
  • Мінімальна відстань виявлення – від 10 см
  • Максимальна відстань виявлення – 2,80 м
  • Точність виміру - 1 см
  • Час відгуку – 0,08 сек
  • Логічні зони виявлення - Так, 2 зони (динамічна та статична)
  • Налаштування системи - Так, DIP перемикачі або програматор
  • Автоматичне навчання бамперфаркоп - Так
  • Самодіагностика - Так
  • Визначення перешкод – принцип тріангуляції
  • Температура зберігання – -40 С – +90 С
  • Робоча температура – ​​-30 С – +70 С
  • Ступінь захисту датчика - IP67
  • Ступінь захисту центрального блоку – IP40