Тест 4-канального підсилювача Mosconi One 130.4
02 грудня 2017

Характеристики та огляд 4-канального підсилювача Mosconi One 130.4.Mosconi – марка з давньою історією.

Тест 4-канального підсилювача Mosconi One 130.4:

Конструкція:

  • Компонування підсилювача не зовсім звичне. Корпус хоч і виготовлений з великого і досить потужного алюмінієвого профілю, але функції радіатора виконує опосередковано.

  • Сам же радіатор розташований усередині корпусу, а повітря вздовж нього проганяє вентилятор, який вмикається лише за потребою. Щоправда, частина тепла все ж таки передається на корпус, при роботі він помітно теплішає.

  • За підключеннями корпус вже більш традиційний, входи та регулювання – з одного боку, живлення та виходи – з іншого.

  • До речі, клема Remote тут знаходиться не поряд з терміналами підключення кабелів живлення, а з боку лінійних входів. Між іншим, логіка в цьому є часто Remote прокладається від головного пристрою якраз разом з міжблочними кабелями.

  • Власні фільтри підсилювача орієнтовані на систему "фронт + сабвуфер", це практично стандарт. Для таких випадків можна докупити опціональний провідний пульт, що управляє рівнем в одній із пар каналів.
  • Додатково передбачений вибір рівня - лінійний або високорівневий, а також селектор входів, який дозволяє підключати підсилювач лише по одній парі RCA.
  • А ось слот G-Card потребує окремого пояснення. В нього можна вставити модулі, які замінять вбудовані фільтри. Модулі Mosconi є різні. Наприклад, фільтри верхніх та нижніх частот з точною частотою налаштування, модулі, що зсувають фазу в окремих каналах (G-FSA, Front Stage Ajuster) або модулі, в яких вже закладено корекцію під конкретні моделі автомобілів (G-HOC, Optimizing Card). Загалом, штука цікава, хоч за нинішнього масового використання процесорів, може, й не дуже затребувана.
  • Відкриваю кришку, виймаю плату із корпусу. Складання акуратна, з цієї частини жодних питань.

  • Компонування таке, що малосигнальна частина максимально віддалена від силової. Це принесло свої результати – фоновий шум підсилювача досить низький, це потім добре буде видно на спектрограмах.
  • Діапазон напруги, при яких працює підсилювач, заявлений широкий - від 10 до 16 Вольт. Привід звернути увагу на Mosconi One власникам автомобілів із системою Start/Stop, він не повинен "затикатися" при кожному запуску двигуна.

  • Звукова частина скомпонована не тісно, але щільно. Багато в чому завдяки використанню SMD-комплектуючих.

Уся серія широкосмугових підсилювачів Mosconi One побудована за схемою з польовиками на виходах. У моделі One 130.4 використовуються по одному N-канальному FQP44N10 у кожному плечі.

  • У лінійній частині використовуються чотиривірні операційники TL074C.

Перевага:

  • Підсилювач дуже порадував своїм звучанням і, мабуть, став для мене одним із варіантів, які можна спокійно рекомендувати. Принаймні у ціновому діапазоні до 12 тисяч гривень він виглядає дуже впевнено.
  • Чимось Mosconi One нагадав мені старі добрі італійські Audio System, які доводилося чути ще на початку 2000-х. Але все це і не дивно, автор у них один і той же.
  • Хороше звучання
  • Пристойний силовий потенціал
  • Компактен для такої потужності
  • Може працювати по одній парі входів
  • Made In Italy

Звучання:

  • Гарний підсилювач, приємний. Перше, що відразу звернуло увагу – динаміка. Звучання дуже ясне, ніби з акустики зірвали покривало, здули пилюку, відчинили вікно і впустили в кімнату свіжого повітря. І що цікаво, за такої кришталевої прозорості звучання не "розсипається" на окремі звуки, а залишається досить цілісним та музичним.
  • Конкретний приклад, що добре показує динаміку звучання. Трек Estas Tonne – David's Song із концертника Live in Odeon. До речі, саме цей концертний альбом звучить у нього набагато цікавіше, ніж до жахів "рафіновані" студійні альбоми. Так от, навіть при швидкій грі на акустичній гітарі звук не зливається у загальну кашу, кожна струна чутна окремо. Дуже цікава подача.
  • Або, наприклад, треки з роялем. Напір, точні удари молоточків по струнах, характерне згасання кожної струни з резонансом великого корпусу інструменту, що буквально відчутний. Добре відчувається манера гри, манера запису та характер самого інструменту. Саме ті самі "дрібниці", які зазвичай і захоплюють.
  • А ось у промальовуванні звукової сцени кілька речей все ж таки збентежили. Деякі записи, зроблені у великих приміщеннях начебто і звучать з належним масштабом, але при цьому реверберації приміщення та характерні післязвучання інструментів якось дуже рано губляться. У цьому сенсі звучання сприймається якимось занадто "стерильним".
  • Басом якихось особливих питань не виникло. Відчувається, що підсилювач має гарний енергетичний запас і не втрачається навіть при підвищенні гучності. При цьому бас не "роздмухується" і не починає звертати на себе уваги - він залишається таким, яким і повинен бути.
  • Для початку – фільтри. Оскільки на корпусі нанесені поділки, я очікував побачити в описі щось на кшталт настроювальної таблиці із зазначенням частот налаштування. Але такої таблиці Mosconi не пропонує. Ну ні – значить, ні, виміряю все сам. Зняв кілька АЧХ, що відповідають положенням регулятора ризиків.
  • АЧХ ФВЧ при положеннях регулятора, що відповідають відміткам на корпусі
  • АЧХ ФНЧ при положеннях регулятора, що відповідають відміткам на корпусі
  • ФВЧ: 22/24/30/50/150/230 Гц
  • ФНЧ: 18/20/26/44/155/205 Гц
  • Далі – характер та рівень спотворень. Як завжди, подаю на вхід різні поєднання частот і дивлюся, що виходить на виході. Спектр не ідеальний, але досить спокійний, зі зростанням порядку гармоніки загасають швидко, рівень фонових шумів – на межі чутливості вимірювального комплексу.
  • Спектрограми вихідного сигналу при подачі на вхід 1 кГц/80+90 Гц/5+6 кГц/10+11 кГц
  • Що сподобалося - підсилювач легко і впевнено працює на 2-омне навантаження, спотворення при цьому майже такі ж, як і при роботі на 4 Ом. Роботу на 1 Ом перевіряти не став, ніхто при здоровому глузді не буде так підключати акустику в SQ-системах.
  • Залежність КДМ від вихідної потужності при роботі на навантаження 4 Ом (зелена) та 2 Ом (синя)
  • Реальний силовий потенціал цілком відповідає заявленому і трохи перевищує його:
  • Номінальна вихідна потужність на 4 Ом (THD = 1%) - 135 Вт
  • Номінальна вихідна потужність на 2 Ом (THD = 1%) - 243 Вт
  • До речі, непоганий запас потужності дійсно дозволяє використовувати підсилювач для мостового підключення сабвуфера до однієї з пар. Вибір моделей досить широкий – RMS потужністю від 200 до 500 Вт. Головне, щоб звукова котушка була 4 Ом (або 2+2 Ом).


Артикул: 1712064589
Опис Автомобільний 2-х канальний підсилювач CYCLON DECKER PS 2.110: Автомобільний 2-х канальний підсилювач; Клас; D (цифрова технологія); ...
Артикул: 1710594313
Опис 1-канальний підсилювач Vibe POWERBOX800.1D-V3: Підсилювач Vibe POWERBOX800.1D-V3 Компактний дизайн Високоефективна технологія класу d ...
Артикул: 1710593276
Опис Підсилювач Vibe POWERBOX1200.1D-V3: Компактний дизайн Високоефективна технологія класу d дозволяє нам зберігати компактний дизайн і ...
Артикул: 6727
Опис Підсилювач Vibe POWERBOX65.4-8MDSP-V3: Perfect fit - оцініть неперевершену якість звуку з мікропідсилювачем powerbox dsp, розробленим у ...
Артикул: 1707235909
Опис Автомобільний 4-х канальний підсилювач CYCLON DECKER PS 4.110: Автомобільний 4-х канальний підсилювач; Клас; D (цифрова технологія); ...
Артикул: 1705684868
Опис 4-канальний підсилювач AudioBeat LA 4.120: Клас підсилювача AB Кількість каналів 4 Номінальна потужність 4 Ω: 4×120 Вт; ...
Артикул: 1705676855
Опис 2-канальний підсилювач AudioBeat LA 2.75: Клас підсилювача AB Кількість каналів 2 Номінальна потужність 4Ω: 2x75 Вт; 2 Ω: ...
Артикул: 1705675820
Опис 1-канальний підсилювач AudioBeat LA 1.2000: Клас підсилювача D Кількість каналів 1 номінальна потужність 4 Ω: 1×800 Вт; 2 ...