Успішне тестування трекера Magnum МТ400S разом із датчиком палива.
20 червня 2017

Успішне тестування трекера Magnum МТ400S разом із датчиком палива.

Успішне тестування трекера Magnum МТ400S спільно з датчиком палива:

Компанія «МСС Україна» рада повідомити про успішне тестування трекера МТ400S спільно з аналоговим датчиком палива. Інформаційний обмін датчиком палива здійснюється за інтерфейсом RS-485 за допомогою протоколу обміну LLS.
Відмінною особливістю системи моніторингу є конструктор звітів, що дозволяє аналізувати витрати палива, контролювати рівень палива на поточний час, а також фіксувати заправку та злив палива. Дані для аналізу надаються у вигляді діаграми та таблиці звіту на WEB-додатку http://gps.magnum.com.ua/#/

  • Графік відображення показань датчика палива:

  • Уся інформація про рівень палива також відображається у зручній таблиці:

  • Для зручності аналізу доступна деталізація різного рівня, залежно від вибраних Вами подій та даних для відображення у ній.

Трекер Magnum MT-400 S із датчиком палива може бути встановлений на наступних рухомих об'єктах:

  • Вантажні, легкові автомобілі та малий комерційний транспорт
  • Прокатні транспортні засоби
  • Маршрутні таксі та спеціальний транспорт
  • Сільськогосподарська техніка різного призначення
  • Мотоцикли, квадроцикли, скутери та ін.
  • Транспортні засоби з бортовим харчуванням 12-24 В

Основні можливості та технічні характеристики:

  • Номінальна чутливість приймача GPS-165 dBm
  • Число незалежних каналів GPS-приймача 99 Ch
  • Діапазон напруга живлення бортової мережі 6 - 42 V
  • Номінальний струм, що споживається від бортової мережі під час руху 12 mA
  • Номінальний струм, який споживається від бортової мережі при стоянці 6 mA
  • Час повного заряду вбудованого акумулятора 2 години
  • Автономна робота від вбудованого акумулятора до 48 годин
  • Автономна робота від вбудованого акумулятора до 7 діб
  • Запис треків до енергозалежної пам'яті без відправки на сервер до 45 діб
  • Зміна основних налаштувань трекера через WEB-додаток Є
  • Налаштування та керування за допомогою SMS-команд Є
  • Оптичний датчик розтину корпусу
  • Інтегровані GPS- та GSM-антени Є
  • Захист акумуляторів від перегріву та глибокого розряду
  • Діапазон робочих температур при живленні від бортової мережі -40 ... +85 ° С
  • Контроль бортового живлення автомобіля Є
  • Контроль заряду вбудованого акумулятора
  • Контроль відкриття корпусу (оптичний) Є
  • Контроль температури вбудованим датчиком
  • Інтерфейс для підключення датчика рівня палива -40 ... +85 ° С
  • Універсальні зовнішні входи з 10-бітними АЦП 2
  • Універсальні виходи із захистом від перевантажень (- 300 мА) 2