Успішне тестування трекера Magnum МТ400S разом із датчиком палива.

Успішне тестування трекера Magnum МТ400S разом із датчиком палива.
Успішне тестування трекера Magnum МТ400S спільно з датчиком палива:
Компанія «МСС Україна» рада повідомити про успішне тестування трекера МТ400S спільно з аналоговим датчиком палива. Інформаційний обмін датчиком палива здійснюється за інтерфейсом RS-485 за допомогою протоколу обміну LLS.
Відмінною особливістю системи моніторингу є конструктор звітів, що дозволяє аналізувати витрати палива, контролювати рівень палива на поточний час, а також фіксувати заправку та злив палива. Дані для аналізу надаються у вигляді діаграми та таблиці звіту на WEB-додатку http://gps.magnum.com.ua/#/
- Графік відображення показань датчика палива:
- Уся інформація про рівень палива також відображається у зручній таблиці:
- Для зручності аналізу доступна деталізація різного рівня, залежно від вибраних Вами подій та даних для відображення у ній.
Трекер Magnum MT-400 S із датчиком палива може бути встановлений на наступних рухомих об'єктах:
- Вантажні, легкові автомобілі та малий комерційний транспорт
- Прокатні транспортні засоби
- Маршрутні таксі та спеціальний транспорт
- Сільськогосподарська техніка різного призначення
- Мотоцикли, квадроцикли, скутери та ін.
- Транспортні засоби з бортовим харчуванням 12-24 В
Основні можливості та технічні характеристики:
- Номінальна чутливість приймача GPS-165 dBm
- Число незалежних каналів GPS-приймача 99 Ch
- Діапазон напруга живлення бортової мережі 6 - 42 V
- Номінальний струм, що споживається від бортової мережі під час руху 12 mA
- Номінальний струм, який споживається від бортової мережі при стоянці 6 mA
- Час повного заряду вбудованого акумулятора 2 години
- Автономна робота від вбудованого акумулятора до 48 годин
- Автономна робота від вбудованого акумулятора до 7 діб
- Запис треків до енергозалежної пам'яті без відправки на сервер до 45 діб
- Зміна основних налаштувань трекера через WEB-додаток Є
- Налаштування та керування за допомогою SMS-команд Є
- Оптичний датчик розтину корпусу
- Інтегровані GPS- та GSM-антени Є
- Захист акумуляторів від перегріву та глибокого розряду
- Діапазон робочих температур при живленні від бортової мережі -40 ... +85 ° С
- Контроль бортового живлення автомобіля Є
- Контроль заряду вбудованого акумулятора
- Контроль відкриття корпусу (оптичний) Є
- Контроль температури вбудованим датчиком
- Інтерфейс для підключення датчика рівня палива -40 ... +85 ° С
- Універсальні зовнішні входи з 10-бітними АЦП 2
- Універсальні виходи із захистом від перевантажень (- 300 мА) 2