Компресори ТМ Ring
21 квітня 2017

Огляд характеристик та конструктивних особливостей компресорів ТМ Ring.

Опис Компресорів ТМ Ring:

  • Багатьом з вас хоч раз доводилося накачувати шину звичайним ножним або ручним насосом. Пам'ятаєте ці відчуття? Не дуже приємно, особливо влітку. Але це вже у минулому, на зміну механіці прийшла електроніка – автомобільні компресори. І сьогодні ми говоримо про компресори від компанії Ring
  • Для кращого розуміння питання давайте спочатку розберемося з основними типами сучасних автомобільних компресорів. На сьогоднішній день на ринку найчастіше можна зустріти два типи компресорів: поршневий та мембранний.

Поршневий компресор.

  • Нагнітання повітря в такому компресорі здійснюється за допомогою поршня, який здійснює зворотно-поступальні рухи. Головною перевагою використання такої системи нагнітання повітря є висока продуктивність та довговічність.
  • Серед мінусів даного типу компресорів слід відзначити сильне нагрівання (поршень інтенсивно треться об стінки циліндра) і відсутність якісної системи фільтрації повітря, що подається (дрібні частинки піску потроху зношують поршневу, хоч це і не такий швидкий процес).
  • Окремо існує невелика підгрупа роторно-поршневих компресорів. Їхня головна перевага — можливість подавати велику кількість повітря. Але існує в даного типу і істотний недолік - низький тиск повітря, що подається. Хоча є дорогі моделі, де нагнітається високий тиск.

Мембранні компресори.

  • Нагнітання повітря в такому типі компресорів відбувається за рахунок гумового полотна, яке здійснює зворотно-поступальні рухи. Інакше такі компресори ще називають вібраційними. Головною перевагою даного типу компресорів є відсутність деталей, що труться, адже єдиною деталлю, яка може вийти з ладу, буде невеликий шматок гумового полотна, який легко замінити.
  • Серед мінусів таких типів компресорів можна назвати два. Перший – це порівняно низька продуктивність. Другий – труднощі експлуатації при дуже низьких температурах (гумова мембрана банально замерзає).
  • Після того як ми розібралися з основними типами автомобільних компресорів, слід зрозуміти, на що перш за все необхідно звернути увагу при виборі даного автоаксесуара.
  • Тиск. Цей параметр одночасно і важливий і ні. Чому? Все дуже просто: навіть найпростіший автомобільний компресор здатний без проблем підняти тиск у шині до необхідних для більшості автомобілістів 2-4 атмосфер. Якщо ви власник великовантажного автомобіля або справжнього позашляховика, тоді вам необхідно дивитися у бік пристроїв здатних нагнітати 8-10 атмосфер.

Продуктивність.

  • Це одна з найважливіших характеристик компресора, адже саме від продуктивності залежить те, як компресор швидко накачає колесо. Середньостатистичні компресори мають продуктивність у районі 25-30 літрів за хвилину, цього цілком вистачає для того, щоб накачати колесо R15 за пару хвилин. Колеса більшого радіусу накачуватимуться дещо довше. Принцип вибору досить простий - чим більшого радіуса колеса, тим продуктивніший потрібен компресор.
  • Манометр.
  • Важливою є деталь будь-якого автомобільного компресора. Орієнтуючись на показники цього вимірювального приладу, ви без проблем зможете підняти тиск у шині до рекомендованого. На даний момент більшість компресорів оснащуються двома типами манометрів – аналоговими чи цифровими. В даному випадку найкращим вибором буде саме останній варіант, адже цифровий манометр набагато точніше і не схильний до вібрації від самого компресора.
  • Тип з'єднання.
  • Більшість «цивільних» автомобільних компресорів мають класичний роз'єм живлення, що підключається до гнізда автомобільного прикурювача. Але більш потужні варіанти можуть бути оснащені спеціальними клемами-крокодильчиками - це зроблено спеціально, щоб уникнути можливого навантаження бортової електромережі.

Різне.

  • Серед інших «дрібниць», які у вашому випадку можуть вплинути на придбання того чи іншого компресора, можуть бути такі:
  • наявність функції авто-стоп (компресор сам припинить накачування повітря, щойно досягне заданого параметра);
  • стравлюючий клапан (дуже зручно, якщо ви часто подорожуєте і хочете економити паливо - то піднімаючи, то знижуючи тиск у шині);
  • перехідники (важливо, щоб у комплекті з компресором йшли різні перехідники, адже накачувати потрібно не тільки колеса, вірно?).
  • У чому ж різниця і який вибрати? У цьому розібратися допоможе блогер Вадим Журба. Він вирішив розібратися в модельному ряді компресорів Ring і визначити який компресор вибрати.
  • У короткому відеоогляді нижче простою і зрозумілою для всіх мовою розповідається про основні відмінності та особливості компресорів ТМ Ring:

  • Моделі зі стрілочним манометром:
  • Ring Rac610 – наймолодша модель. Не має ліхтаря та автостопу. Постачається без чохла.
  • Ring Rac620 – оснащена ліхтарем. Ця та всі наступні моделі поставляються з чохлом для перенесення та зберігання.
  • Ring Rac625 – оснащений чохлом та автостопом.
  • Моделі із цифровимманометром:
  • Ring Rac630 – є ліхтар та автостоп.
  • Ring Rac635 – ліхтар, автостоп, великий екран, поворотна ручка налаштування автостопу.
  • Ring Rac640 – ліхтар, автостоп, додаткові роторні компресори з високою продуктивністю для накачування гумових виробів.

І також у модельному ряду є потужний компресор Ring Rac700, який має найбільшу продуктивність і найвищий тиск, що нагнітається. Цей компресор підходить власникам позашляховиків.
Всі з представлених компресорів заслуговують на увагу. Головне визначитися з якою метою він Вам потрібен і які завдання виконуватиме.