Автосигналізація Sheriff ZX-900 LCD

Артикул: 4505976
Товар продано
Оцінка:
Ціна:
1000
грн
  • Турботаймер

Основні функції:

  • Динамічний код Super KeeLoq Pro II.
  • Роздільне керування режимами увімкнення/вимкнення охорони.
  • Можливість програмування до чотирьох передавачів.
  • Один п'ятикнопковий програмований передавач із вбудованим інтерактивним пейджером та дисплеєм LCD.
  • Один чотирикнопковий програмований передавач.
  • Активний протирозбійний транспондер (додаткова опція).
  • Кнопковий перемикач Valet.
  • Звукове підтвердження режиму Valet.
  • Духрівневий датчик удару.
  • Малогабаритна сирена.
  • Вбудоване реле керування габаритними вогнями.
  • Вбудований універсальний силовий вихід керування замками дверей.
  • Керування центральним замком автомобіля в режимі Valet і при працюючому двигуні.
  • Три ланцюги компліментарних блокувань (потрібне встановлення додаткового реле).
  • Два роз'єми для підключення додаткових датчиків (удару, об'єму).
  • Шість програмованих каналів керування сервісними пристроями автомобіля (додаткове блокування, турботаймер, тригер-канал, таймер-канал, керування склопідйомником, вихід ввічливого підсвічування тощо).
  • Два дистанційно керовані канали керування сервісними пристроями.
  • Охорона при запущеному двигуні.
  • Дистанційне керування каналом сирени в режимі охорони (відключення/ввімкнення).
  • Додатковий (програмований) канал керування зовнішнім пейджером/виконавчим пристроєм.
  • Додатковий (програмований) вхідний тригер негативної полярності.
  • Ручне встановлення системи в режим повної охорони в будь-який час за допомогою кнопки Valet навіть за відсутності ключа запалювання.
  • Безшумна постановка та зняття системи з охорони.
  • Тимчасове вимкнення датчиків удару.
  • Тимчасове вимкнення функції пасивної постановки на охорону.
  • Відключення сигналу тривоги з пульта дистанційного керування.
  • Дистанційне керування функцією Паніка у всіх режимах.
  • Звукове та світлове попередження про спрацювання системи.
  • Індикація каналів увімкнення тривожної сигналізації.
  • Звукове та світлове підтвердження виконання команд брелока двостороннього зв'язку.
  • Обмеження помилкових спрацьовувань.
  • Обмежений час тривожного режиму.
  • Охорона периметра.
  • Обхід зони несправності.
  • Многофункціональний світлодіодний індикатор.
  • Пам'ять спрацьовувань.
  • Пам'ять станів VALET, DISARM (знято з охорони), TRIGGERS (стан входів охорони) при відключенні живлення системи.
  • Негайне увімкнення тривожної сигналізації при відключенні/вмиканні живлення системи в режимі ARM (охорона).
  • Вимкнення режиму пасивного блокування двигуна з брелока-передавача.
  • Управління відкриванням багажника з тимчасовим вимкненням датчиків та каналу охорони капот/багажник.

Програмовані функції системи:

  • Программована функція іммобілайзера (пасивне блокування двигуна).
  • Програмований персональний код відключення та керування системою.
  • Програмована затримка встановлення системи на охорону: 5/10/35 сек.
  • Програмована функція Комфорт (закрити все - імпульс на закриття програмованої тривалості - 10/15/22/30 сек).
  • Многоканальна програмована функція Anti-Hi-Jack (дистанційне включення / при включенні запалювання та спрацьовуванні кінцевих вимикачів DOOR(+) або DOOR(-) або початку руху автомобіля).
  • Програмована тривалість імпульсу керування замками дверей: 0,5/1/3,5 сек.
  • Подвійний імпульс відмикання дверей.
  • Програмована функція перепостановки на охорону.
  • Програмування режиму керування центральним замком при перестановці на охорону.
  • Пасивна/активна постановка системи на охорону.
  • Програмоване автоматичне замикання замків дверей під час пасивної постановки на охорону.
  • Програмоване автоматичне замикання дверей під час увімкнення запалювання.
  • Програмоване автоматичне замикання дверей на початку руху.
  • Програмоване автоматичне відмикання дверей при вимкненні запалювання.
  • Вихід СН2 - слаботочний перепрограмований керований канал додаткових пристроїв: програмовані часові інтервали, сервіс-імпульси, керування електроприводом багажника, тригер-вихід 1, тригер-вихід 2.
  • Вихід СН3 - релейний перепрограмований керований канал додаткових пристроїв: програмовані часові інтервали, сервіс-імпульси, керування електроприводом багажника.
  • Вихід СН4 - слаботочний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: програмовані часові інтервали, сервіс-імпульси, управління склопідйомником, вихід ввічливого підсвічування.
  • Вихід /ARM(-) - слаботочний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: вихід додаткового блокування HP-типу, турботаймер.
  • Вихід СН5 - слаботочний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: вихід додаткового блокування HP-типу, вихід управління пейджером або іншими виконавчими пристроями.
  • Вихід СН6 - релейний канал додаткових пристроїв, що перепрограмується: вихід "ввічливого" підсвічування, турботаймер, дистанційний радіокерований канал сервіс-імпульсів (дистанційне включення/вимкнення каналу в реальному часі по годинниках-будильнику).
  • Програмована функція відключення "хибних" спрацьовувань системи.
  • Програмована функція контролю пейджером режиму включення запалювання автомобіля в будь-якому стані системи.
Вид: [?]Односторонні - без інформування про стан автомобіля. Двосторонні: брелок-пейджер інформує про стан автомобіля. GSM сигналізація- інформує про стан автомобіля за допомогою SMS-повідомлень і голосових оповіщень, що приходять на ваш мобільний телефон. Без брелочна система керується за допомогою штатного (заводського) пульта керування автомобіля. Двостороння
Дальность передачи: сигнализация-брелок(м): 550
Турботаймер: [?]Турботаймер служить для збереження терміну служби турбіни автомобіля та встановлюється на автомобілі з турбованим двигуном. Ви вимикаєте запалення і витягуєте ключ із замка запалювання, двигун при цьому залишається працювати. Після постановки на сигналізацію автомобіль буде працювати запрограмований час наприклад: 1,2 або 3 хвилини після чого турботаймер заглушить двигун. Так
Авто запуск двигуна: [?]Фунция автозапуска двигателя позволяет запустить двигатель авто с брелока сигнализации или в заранее запрограммированное время. Часто для реализации данной функции в автомобилях с заводским иммобилайзером нужен модуль обхода штатного иммобилайзера. Ні
Вид кодування сигналу: [?]Спосіб захисту коду, що використовується для ідентифікації брелока або мітки і запобігає злому за допомогою кодграберів Динамічне
Вбудований адаптер CAN-BUS: [?]CAN-шина (CAN bus - Control Area Network) - це система цифрового зв'язку та управління електричними пристроями автомобіля, що дозволяє збирати дані від усіх пристроїв, обмінюватися інформацією між ними, керувати ними. Багато виробників авто обладнають машини шиною CAN bus, що ускладнює, а часом унеможливлює підключення додаткових охоронних комплексів. У цьому випадку CAN bus адаптер уможливлює підключення сигналізації до цього авто. Нет

Ваш відгук

*Ім'я

Електронна адреса

Оцініть товар

Коментарі